Series & Netflix #3

Volgens mij wel! Ben pas bij ep3 maar er is al een Hayley. En good to know haha, ben ik bij de goede begonnen

1 like

Stacey is de rechtenstudente met blond haar, fillers en grote borsten. Je kan ze niet missen.

1 like

Dit weekend Hjem til Jul s2 :heart::heart::heart: Ik houd echt van Johanne en ik wil ook dat mijn haar zo perfect zit met een muts. Maar ik ben altijd een statische heks

14 likes

Jaaaa kijk hier zo naar uit, dan weten we eindelijk wie er met kerst aanbelde!

1 like

Jaa ik heb gisteren even het hele 1e seizoen gekeken als voorbereiding

Op wie zet je in / op wie hoop je?

Ik hoop die jonge jongen. Lucas? Stijn lijkt me te voor de hand liggend. Maar ze lijken me eigenlijk allemaal te voor de hand liggend dus ik denk een oude liefde? Misschien Christian!!

Neeee die collega dokter wordt het denk ik!

1 like

Ja Christian hoop ik echt niet, vind het altijd zo kut in films en series als (de makers) vrouwen hulpeloos (laten) wachten op dat de mannen alsnóg voor hen kiezen.
Die Christian heeft een nieuwe vriendin en een baby, laat dat verhaal voor wat het is.

2 likes

Ik ben opeens verslaafd aan Below Deck, waarom staan er maar 2 seizoenen op Netflix :sob:

2 likes

Er worden ook iedere dag afleveringen uitgezonden op Fox! Ik ben ook hooked

Edit van below deck in Spanje enzo

Ja klopt, daar bleef ik laatst hangen in een willekeurige aflevering en zat er meteen helemaal in :grin: op Netflix is alleen eerste 2 seizoenen geloof ik, veel ouder!

Heb net Dash & Lily gebinged, superleuke, luchtige teen kerst romance!

En ben nu begonnen met tiny pretty things, een ballet drama. Hou daar wel van, vind die wereld zo fascinerend! Als je flesh & bone leuk vond is dit ook wel wat voor je.

1 like

Ik zoek een serie, bij voorkeur met veel seizoenen.

Wat ik leuk vind: Desperate Housewives, Friends, The Affair, Jane the Virgin, A-Typical, Dead to Me, Good Girls, Sex and The City (ik denk dat je aan dit rijtje wel kunt aflezen waar mijn interesses liggen, ha).

Heeft iemand de tip?

Ohja, ik heb echt een belachelijke collectie aan streamingsdiensten: Netflix, Videoland, Prime, NPO +, Ziggo XL (incl. HBO).

Wowww thanks voor je reactie! Grace & Frankie ziet er wel leuk uit. :blush:

Gossip Girl, Gilmore Girls, Parenthood, Outlander, Degrassi (guilty teen pleasure), Skins, Glee, True blood, Riverdale, Modern Family, Once upon a time, Big Bang Theory

1 like

haha ik heb hayu, volgens mij kan je daar ook een trial voor nemen, daar staat dit ook op! 8 seizoen of zoiets van below deck en 5 van die andere.

2 likes

Oh wauw ik ga eens kijken thanks! :grin:

Heeft er wellicht iemand tips voor series ala Gilmore Girls? Beetje series waar je niet de hele tijd op hoeft te letten en gewoon beetje kunt hobbyen?

The Good Witch

2 likes