Love The Good Witch.
Ik ook, echt mijn lievelings!!
Legend of korra staat op Netflix, voor de mensen die dat nog niet wisten. Ga gelijk kijken
Dit is de reden waarom ik gestopt ben kijken, ik was bij seizoen 4. Had spoilers opgezocht op Youtube en zag dus die scĂšne dat dat gebeurde en heb een potje flink zitten janken. Toen maar besloten dat ik het er niet mee eens was dat het zo zou eindigen en daarna nooit meer gekeken 
Ahw hahaha, ik voel zo met je mee. Maar wil stiekem ook wel weten hoe het nu verder gaat. Emotionele chantage 
20 jaar na de hype maar ik ben aan six feet under begonnen 
We put the fun in funeral haha geweldig
Omg
Eindelijk
Heb gelijk mân vriend geappt haha
Oh net La vita davanti a sé gekeken. Heel mooi
Ik heb gisteren Deadly Class afgekeken en ik vind het écht een aanrader! De serie is best wel anders dan de trailer doet vermoeden en het is heel spannend en meeslepend. Helaas wel maar één seizoen want daarna is 'ie gecanceld.
The Bold Type & The Marvelous Mrs. Maisel staan allebei op Prime (in Duitsland iig). Ook @Clancy, Mrs Maisel is van dezelfde makers als Girlmore Girls
En Heartbreak High staat op Netflix, wel heel erg nineties, maar het valt me heel erg mee dat het qua onderwerpen niet eens heel erg verouderd is. En voor mij dik jeugdsentiment.
Mrs maisel heb ik al uit! Vond ik ook leuk! Plus Parijs speelt daar in, zelfde makers zeg jij hmhhh. Coincidence 
The handmaids tale, the wire, the bridge, killing eve gezien? Wat voor iets zoek je?
The Bold Type, Younger
Oh nou dan disregard maar alles wat ik heb gezegd haha. Hoewel Killing Eve miss wel voldoet
Meisje van plezier??
Ben bijna klaar met Ratched (ja nu pas) en ik zie op imdb dat er volgend jaar een seizoen 2 komt. Leuk 
Ik kijk Tiny pretty things en het is echt vreselijk 
Ja killing eve!!! Echt een supergoeie serie, spannend, maar met humor!
Pretty little liars past hier ook wel tussen vind ik (wel een heel hoog Amerikaanse high school drama gehalte, weet niet of je daar perse van houdt)
Voor degene die van series houden zoals This is us, of andere familie drama series met beetje humor die makkelijk wegkijken, dan staat op Prime Brothers and Sisters. Liep van 2006 tot 2011 geloof ik en heb het toen ook gedeeltelijk gekeken. Goed geacteerd met onder andere Sally Field, Calista Flockhart en Matthew Rhys. Heb vanaf november nu alle 5 seizoenen terug gekeken en vond het nog steeds een mooie serie (helaas laatste seizoen iets minder, maar alsnog moeite waard).