Series & Netflix #3

Mrs maisel heb ik al uit! Vond ik ook leuk! Plus Parijs speelt daar in, zelfde makers zeg jij hmhhh. Coincidence :full_moon_with_face:

The handmaids tale, the wire, the bridge, killing eve gezien? Wat voor iets zoek je?

2 likes

The Bold Type, Younger

2 likes

Oh nou dan disregard maar alles wat ik heb gezegd haha. Hoewel Killing Eve miss wel voldoet

1 like

Meisje van plezier??

Ben bijna klaar met Ratched (ja nu pas) en ik zie op imdb dat er volgend jaar een seizoen 2 komt. Leuk :smiling_face_with_three_hearts:

Ik kijk Tiny pretty things en het is echt vreselijk :thumbsup:

Ja killing eve!!! Echt een supergoeie serie, spannend, maar met humor!

3 likes

Pretty little liars past hier ook wel tussen vind ik (wel een heel hoog Amerikaanse high school drama gehalte, weet niet of je daar perse van houdt)

Voor degene die van series houden zoals This is us, of andere familie drama series met beetje humor die makkelijk wegkijken, dan staat op Prime Brothers and Sisters. Liep van 2006 tot 2011 geloof ik en heb het toen ook gedeeltelijk gekeken. Goed geacteerd met onder andere Sally Field, Calista Flockhart en Matthew Rhys. Heb vanaf november nu alle 5 seizoenen terug gekeken en vond het nog steeds een mooie serie (helaas laatste seizoen iets minder, maar alsnog moeite waard).

2 likes

Vanaf 4 januari is Grey’s weer terug op Videoland! :partying_face:

3 likes

@Bird & @Berlin nvm ik ben nu al klaar met die vent hahah

1 like

Ik heb 1 aflevering gekeken en wat slecht. Ik houd van ballet dus dacht yay, maar het heeft niks met ballet te maken eigenlijk :neutral_face: Misschien vanavond nog een aflevering proberen.

Oooh vanavond kijken met wijn :heart::heart:

1 like

Ik zag net 5 seconden van The Bold Type, zou dat leuk zijn? Zag er uit als makkelijk vermaak

Weet iemand of Rundfunk- Jachterwachter leuk is? Lijkt me zo hit or miss.

De film Handsome Devil is echt een aanrader trouwens!

Ik vind het wel lekker wegkijken!

Why women kill kan ik aanraden.
Humor, kijkt lekker weg en een gevalletje soap meets misdaad.

2 likes

Wie kijkt er ook Motherland Fort Salem op Prime? Ik vind het echt ergggg leuk, en zo fijn dat de serie helemaal wordt gedragen door vrouwen, en mannen een bijrol hebben

1 like

Oohh Hjem til Jul is weer zo leuk! :christmas_tree:

Afl. 5

Jaaa Jonas

2 likes