Vanaf 4 januari is Grey’s weer terug op Videoland! 
Ik heb 1 aflevering gekeken en wat slecht. Ik houd van ballet dus dacht yay, maar het heeft niks met ballet te maken eigenlijk
Misschien vanavond nog een aflevering proberen.
Oooh vanavond kijken met wijn 

Ik zag net 5 seconden van The Bold Type, zou dat leuk zijn? Zag er uit als makkelijk vermaak
Weet iemand of Rundfunk- Jachterwachter leuk is? Lijkt me zo hit or miss.
De film Handsome Devil is echt een aanrader trouwens!
Ik vind het wel lekker wegkijken!
Why women kill kan ik aanraden.
Humor, kijkt lekker weg en een gevalletje soap meets misdaad.
Wie kijkt er ook Motherland Fort Salem op Prime? Ik vind het echt ergggg leuk, en zo fijn dat de serie helemaal wordt gedragen door vrouwen, en mannen een bijrol hebben
Oohh Hjem til Jul is weer zo leuk! 
Afl. 5
Jaaa Jonas
Omg hier ben ik nog niet maar 
Ik heb vandaag (om op te frissen) de laatste aflevering van S01 van Hjem til jul gekeken en ben zojuist begonnen aan het tweede seizoen.
Wat is het toch een leuke, kerstige serie!
Ik was heel benieuwd wie er aan de deurbel stond maar oh jammer ik moet denk ik nog even wachten. Ik vind het ergens ook wel leuk dat het een bos bloemen is. Nu heb ik nog meer zin in het tweede seizoen
Oh ja, ik heb het trouwens in Google Translate gegooid en het betekent Thuis voor Kerstmis
Ik ben nu net begonnen aan seizoen 1 van Hjem til Jul 
Ohhh ben zo benieuwd, ik heb m’n wijn klaarstaan dus ga er NU aan beginnen.
Spoilers the mandalorian seizoensfinale.
oh holy shit. Net de seizoensfinale van the mandalorian gezien. Ik ga even hard in een hoekje flippen en baby yoda knuffelen. Wat was dat spannend.
ja zo spannend en heb ook lekker zitten janken, echt een goede seizoensfinale weet nog niet helemaal wat ik van cgi luke vond en hoop stiekem wel dat we volgend seizoen grogu en mando wel nog samen gaan zien
Hjem til jul seizoen 2 alweer afgekeken maar ik vond het weer echt heel leuk en totaal niet onderdoen voor seizoen 1. Ook zeer content met het einde.
Vinden jullie de hoofdpersoon van Hjem Til Jul ook zo irritant?
Over de grens hou ik wel van, misschien geef ik hem een kans. Het ergste wat er kan gebeuren is natuurlijk ook dat ik hem na een kwartier weer uitzet haha. Bedankt voor je review!