Series & Netflix #3

Omg hier ben ik nog niet maar :tada:

2 likes

Ik heb vandaag (om op te frissen) de laatste aflevering van S01 van Hjem til jul gekeken en ben zojuist begonnen aan het tweede seizoen.
Wat is het toch een leuke, kerstige serie!
Ik was heel benieuwd wie er aan de deurbel stond maar oh jammer ik moet denk ik nog even wachten. Ik vind het ergens ook wel leuk dat het een bos bloemen is. Nu heb ik nog meer zin in het tweede seizoen

Oh ja, ik heb het trouwens in Google Translate gegooid en het betekent Thuis voor Kerstmis

2 likes

Ik ben nu net begonnen aan seizoen 1 van Hjem til Jul :grin:

Ohhh ben zo benieuwd, ik heb m’n wijn klaarstaan dus ga er NU aan beginnen.

2 likes

Spoilers the mandalorian seizoensfinale.

oh holy shit. Net de seizoensfinale van the mandalorian gezien. Ik ga even hard in een hoekje flippen en baby yoda knuffelen. Wat was dat spannend.

3 likes

ja zo spannend en heb ook lekker zitten janken, echt een goede seizoensfinale weet nog niet helemaal wat ik van cgi luke vond en hoop stiekem wel dat we volgend seizoen grogu en mando wel nog samen gaan zien

3 likes

Hjem til jul seizoen 2 alweer afgekeken maar ik vond het weer echt heel leuk en totaal niet onderdoen voor seizoen 1. Ook zeer content met het einde.

6 likes

Vinden jullie de hoofdpersoon van Hjem Til Jul ook zo irritant?

3 likes

Over de grens hou ik wel van, misschien geef ik hem een kans. Het ergste wat er kan gebeuren is natuurlijk ook dat ik hem na een kwartier weer uitzet haha. Bedankt voor je review!

Als je denkt dat het misschien beter gaat worden, dan zou ik het niet doen haha.
Maaaaar als je zin hebt in hersenloos tijdverdrijf dan is het zeker aan te raden.

Ik oook. Ik wil s3 :frowning:

1 like

Wie kijkt er ook naar Klassen? Ik vind het zo’n geweldige docu serie en elke week ben ik zo onder de indruk.

6 likes

Ja, in het laatste seizoen van Mr. Robot wordt er veel duidelijk! De recaps van Man of Recaps op YouTube hebben mij ook geholpen. Zou wel alle seizoenen kijken, is het echt waard. @pastelzwart

2 likes

Oh ja ze schreeuwen ook allemaal zo naar elkaar haha, moest daar ook even aan wennen :sweat_smile:

Heb seizoen 1 stukje gekeken maar ga denk ik niet verder kijken.

1 like

Ja HBH wat vond ik er zo leuk aan? Denk toch hele sympathieke cast, en tiener-drama?
zit nu in seizoen 1. Best over-geacteerd en stereotypering zie ik nu, maar idd je blijft kijken

Ik heb HBH volledig en zonder guilt zitten bingen en vond het toch weer geweldig. 50% nostalgie, dat wel
vooral de 1e 3 seizoen komen nu wat knullig en cheesy over maar toch vrij ver de tijd vooruit als je het vergelijkt met serieus van toen.
Vanaf t moment dat Mai, Drazic en Anita etc erbij komen wordt het beter qua acteerwerk en algehele vormgeving.

Ook een grote zwak voor Katerina en Charlie en hun laatste aflevering met die bus.

1 like

Ja gebinged, het 1e seizoen kent 40+ afleveringen, voor mijn gevoel was HBH eeuwig op tv, dus kan misschien wel kloppen (of had met mijn tijdsbesef te maken). Ik ben nu bijna halverwege seizoen1, Katarina is net in beeld, ja die vond ik geweldig, haar kleding en sieraden.
Addison rae heeft iets weg van haar

Isi en Ossi is een leuke Duitse film die op Netflix staat!

Uberweihnachten is ook een leuke kerst serie. Dash en Lily vond ik wel leuk maar te lang uitgesponnen.

2 likes

Hierom heb ik echt een hekel aan Netflix. Plus dat je vaak niet kan vinden wat je zoekt of niet kan kiezen of
 Maar goed, ik heb het wel omdat de bieb steeds dicht gaat en je dan niet gemakkelijk films kan lenen en we willen keuze houden.

Maar wat ik vooral zo jammer vind is dat je niets kan herkijken als het er dan afgegooid is. Dat vind ik echt het voordeel van dvd’s/blue-ray’s. Maar misschien is herkijken wel echt raar.

1 like