Als je denkt dat het misschien beter gaat worden, dan zou ik het niet doen haha.
Maaaaar als je zin hebt in hersenloos tijdverdrijf dan is het zeker aan te raden.
Ik oook. Ik wil s3 
Wie kijkt er ook naar Klassen? Ik vind het zoân geweldige docu serie en elke week ben ik zo onder de indruk.
Ja, in het laatste seizoen van Mr. Robot wordt er veel duidelijk! De recaps van Man of Recaps op YouTube hebben mij ook geholpen. Zou wel alle seizoenen kijken, is het echt waard. @pastelzwart
Oh ja ze schreeuwen ook allemaal zo naar elkaar haha, moest daar ook even aan wennen 
Heb seizoen 1 stukje gekeken maar ga denk ik niet verder kijken.
Ja HBH wat vond ik er zo leuk aan? Denk toch hele sympathieke cast, en tiener-drama?
zit nu in seizoen 1. Best over-geacteerd en stereotypering zie ik nu, maar idd je blijft kijken
Ik heb HBH volledig en zonder guilt zitten bingen en vond het toch weer geweldig. 50% nostalgie, dat welâŠvooral de 1e 3 seizoen komen nu wat knullig en cheesy over maar toch vrij ver de tijd vooruit als je het vergelijkt met serieus van toen.
Vanaf t moment dat Mai, Drazic en Anita etc erbij komen wordt het beter qua acteerwerk en algehele vormgeving.
Ook een grote zwak voor Katerina en Charlie en hun laatste aflevering met die bus.
Ja gebinged, het 1e seizoen kent 40+ afleveringen, voor mijn gevoel was HBH eeuwig op tv, dus kan misschien wel kloppen (of had met mijn tijdsbesef te maken). Ik ben nu bijna halverwege seizoen1, Katarina is net in beeld, ja die vond ik geweldig, haar kleding en sieraden.
Addison rae heeft iets weg van haar
Isi en Ossi is een leuke Duitse film die op Netflix staat!
Uberweihnachten is ook een leuke kerst serie. Dash en Lily vond ik wel leuk maar te lang uitgesponnen.
Hierom heb ik echt een hekel aan Netflix. Plus dat je vaak niet kan vinden wat je zoekt of niet kan kiezen of⊠Maar goed, ik heb het wel omdat de bieb steeds dicht gaat en je dan niet gemakkelijk films kan lenen en we willen keuze houden.
Maar wat ik vooral zo jammer vind is dat je niets kan herkijken als het er dan afgegooid is. Dat vind ik echt het voordeel van dvdâs/blue-rayâs. Maar misschien is herkijken wel echt raar.
Je snapt dat dit te maken heeft met copyright?
Dit wordt vaak voor een bepaalde tijd afgekocht.
Vandaar dat ze er af en toe een paar verwijderen, het is niet dat Netflix het leuk vindt om ineens titels weg te halen.
Zeker nu met veel concurrentie van Videoland, Prime etc gaat dit alleen maar meer gebeuren.
Vaak koopt zoân streamingdienst alleen recht voor een serie op een streaming dienst in Nederland, verklaard meteen waarom dit prijzig is en dus niet oneindig
Ohw jeetje, nee daar had ik nooit bij stil gestaanâŠ
Wel dan dat ze met rechten zitten en daar dingen voor betalen, maar niet dat het dan afloopt en dat de reden is dat het er af gegooid word.
Maar goed, dan nog vind ik het zelf wel stom dat je zelf geen invloed hebt over wat er op blijft staan en wat niet 
Ik heb mijn tekst net iets aangevuld met meer info.
Dit is niet nieuw trouwens, dit was vroeger al met films op tv. Daarom zag je soms 1 film 3x in een jaar geprogrammeerd, dan waren de rechten vaak duur en de kijkcijfers goed.
Ja dat zat ik ook net te denken, tv werkt natuurlijk net zo! Misschien is het ook meer dat het zo normaal lijkt dat je betaald voor content waar je weinig invloed op hebt. En, ik dan in mijn omgeving, niet veel daar over hoor klagen. Terwijl klagen over reclames wel vrij normaal is. Nou ja misschien gaat deze vergelijking mank.
Haha, ik snap de frustratie volledig!
Zo heb ik nooit de laatste 4 afleveringen van Lost gezien omdat hij er ineens af was gegooid zonder aankondiging, daarna nooit meer zin gehad om ze op te zoeken.
Zonde! maar snap dat je geen zin had om de andere afleveringen op te zoeken.
Netflix loopt bij mij ook regelmatig vast, maar dat ligt denk ik aan mijn internetverbinding.
Buiten deze dingen vind ik ook veel wel leuk hoor. Ze hebben best goede eigen films. Ik vond marriage story bijvoorbeeld echt goed. En het is leuk om die korte series te kijken als plan couer en Emily en Paris etc. Gemiste kans eigenlijk dat ze weinig helemaal niks uitbrengen op dvd/blue-ray. Dat doet HBO wel en prime ook dacht ik.
En @ParisDarling ja zonde dat dat niet meer kan dan met die series. Maar comedy central zend het nog steeds uit toch?
Volgens mij doen ze het bij sommige series wel.
Ik heb tenminste weleens boxes gezien van Orange is the new black en the Crown.
virgin river uit gekeken - wanneer komt seizoen 3?
Mede dankzij de opmars van Prime gaat dit nog wel vaker gebeuren. Er is zoveel dubbele content.
De helft van die series staan ook op prime video.
Dan zou ik als Netflix zijnde ook niet tering veel geld betalen voor de exclusieve rechten, maar dat geld in eigen producties stoppen.
Dat doet prime dan weer veel minder.
Ik heb de afgelopen dagen Temple gekeken op Videoland. Een leuke aanrader voor mensen die van misdaad / drama series houden. De serie speelt zich af in Londen en Carice van Houten speelt een grote rol