Ik snap niet waarom ik virgin river kijk.
Zo cheesyy, maar goed we gaan door…
Lost laatste aflevering
Spuit 11 vond het na 15 jaar tijd om toch maar eens naar Lost te kijken, ik vond de serie fantastisch al werd het laatste seizoen wel een beetje vreemd. Maar het einde slaat wat mij betreft alles. Wat een anti climax. Ben echt mega teleurgesteld 
Echt he. Ik heb dit jaar voor het eerst alles gekeken en had achteraf het laatste seizoen liever laten zitten.
Lost laatste seizoen pff ja echt zo jammer, als ze die tweede tijdlijn wat dus achteraf het hiernamaals blijkt te zijn achterwege hadden gelaten was het nog te doen. Ook dat verhaal met die put en het licht wat Jacob moest bewaken? En waarom mocht die broer van Jacob niet van het eiland af? (Dat hij als the black smoke de hele wereld kon vernielen snap ik wel, maar waarom mocht hij daarvoor niet gewoon weg?) echt te vaag allemaal
Oh cool! Klikt als iets wat ik leuk zou vinden! Ga m proberen
Ik heb een paar weken geleden ook alles herbekeken. Vind het nog steeds een super leuke serie! Ook als je je bedenkt dat het een serie uit 2004 is! Was voor mij echt een van de eerste Amerikaanse series die ik trouw volgde.
Die sideflashes vond ik wel super tof! Zelfs de scène in die kerk vond ik een mooie afsluiter haha. En dan Jack die op het eiland sterft met die hond naast hem, echt janken. Heel die verhaallijn van Jacob/Black smoke/die moeder pfffff dat was er echt te veel aan inderdaad. Ook die vage tempel. Het interessantste vond ik nog heel de dynamiek tussen Locke/Ben.
Hoe eindigt het?? Ik heb niet alles kunnen zien omdat het toen van videoland af ging. Komen ze ooit terug op de bewoonde wereld?
Hoe ver ben je gekomen?
Helemaal niet ver, ze hadden net ontdekt dat er andere mensen op het eiland waren
Spoiler einde lost
Ze blijken allemaal dood te zijn, vet kut einde
Gvd en de hond?
Voor degenen die Prime Video hebben: ik vind Superstore echt een aanrader!
Zo’n domme serie die je lekker weg kunt kijken a la The Office.
Ik kijk nu bridgerton en hoewel het plot in aflevering 1 al duidelijk is is het wel grappig.
plus op de balls (ballen?? wat is het meerfout van een bal…) spelen ze ariana en nu hoor ik billie eilish hahah
Ja deze kijk ik ook nu! Vind het echt een leuke serie. Ik zag een trailer van het seizoen waarin corona erin verwerkt zit en het zag er echt grappig uit dus ben heel benieuwd naar dat seizoen😂
Ja dat is echt fantastisch hahaha
Misschien kun je dit beter even in een spoiler plaatsen.
Zo heb ik het nooit begrepen tijdens het kijken
De alternatieve tijdlijn die je ziet is waar de mensen uiteindelijk terecht komen als ze doodgaan. Alles op het eiland is wel echt gebeurd dus. Er werd ook gezegd dat sommige mensen al langer in die dimensie waren ofzo, weet het niet precies meer, is al lang geleden dat ik voor het laatst gezien heb.
Oh nou dan heb ik het niet begrepen hahah heb ook niet echt m’n best gedaan, vond het zo lame einde
Spoiler einde lost. Ik begreep het ook niet dus heb het opgezocht een tijdje geleden:
de crash is echt gebeurd en alles op het eiland is ook echt. Vanaf ze sterven op het eiland gaan ze naar het hiernamaals (de sideflashes = laatste seizoen = als er geen crash was gebeurd). In de sideflashes wachten ze eigenlijk op elkaar, want iedereen sterft op een ander moment. Ze wachten op elkaar in de kerk en als ze allemaal samen zijn, dan gaan ze verder (naar de hemel?) en zijn ze echt dood. Maar alles, buiten seizoen 6 sideflashes, is dus wel echt gebeurd.
Haha ja die woorden zocht ik, goed verwoord. Ik vond het ook wel een mooi einde en snapte nooit waarom mensen zo boos waren. Maar als ik dan zie hoe anderen het op kunnen vatten kan ik het wel begrijpen.