Goeie! Ik zal het verwijderen haha.
Huh is lost een waar gebeurt verhaal…
Ja
Ik heb net My Brilliant Friend gekeken. Ik weet niet of het een populaire reeks is, maar ik vind het een hele grote aanrader.
Lost spoilers
Ja precies, zo zat het idd in elkaar , de ‘side flash’ is blijkbaar iets wat ze hebben gecreëerd om elkaar weer te vinden (na de dood dus). Ze zijn er allemaal op een ander moment beland want tijd is daar blijkbaar relatief, sommigen zijn al jaren dood en anderen zijn recent overleden. Wat er met Vincent is gebeurd weet ik eigenlijk niet 
Looking serie/film gebinged met kerst. Geweldige verhaallijn en cast
Dat lijkt me leuk, maar waar kijk je dat?
Een vriend (die hele grote fan is) had het gedownload via Apple play (betaald). Ik denk dat we in NL nog even moeten wachten op Hbo Max (want hbo serie) maar echt dikke aanrader, muziek is ook 
Same, ik vond het einde ook heel mooi (maar laatste seizoen wel matig), maar ik lees inderdaad dat heel veel mensen het stom vonden. Vind het sowieso nog steeds een van de beste series ever.
Aah! Ja ik had al gekeken bij de HBO series op Ziggo, hopelijk komt het daar snel op.
Wat??? Ontgaat het sarcasme me hier:P Nee, het is in geen enkele vorm gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Ik ben nu halverwege Little fires everywhere op Amazon prime. Goed verhaal! Moest wel heel erg wennen aan Reese die weer zo’n picture perfect stepford wife is net als in Big little lies. Eigenlijk wat hier ook laatst werd besproken over Nicole Kidman, beetje zelfde rollen. Is dat omdat het haar zo goed ligt, of kiest ze deze archetypes bewust uit?
Had nav deze serie ook een hele interessante discussie met mijn moeder over white/rich privilege, white saviour en “Angry black woman” dus bonus maar dat ter zijde
Sweet Home op Netflix is een excellente monsterserie; gaat over een flatgebouw en een ziekte die van mensen monsters maakt. Soms zijn er schrikmomenten, maar heel eng vind ik het niet. Ik vind het wel een aanrader, kon maar niet stoppen met kijken.
Die nieuwe film met George Clooney die nu op Netflix staat, A Midnight Sky, zou ik niet aanraden. Werd er helemaal depri van.
Jaaa wat een slechte film! Zo voorspelbaar ook dat je na 20 minuten al weet hoe het zit. Zonde van mijn tijd, dacht alleen gezien die op 1 stond op Netflix dat ie wel goed zou zijn maar had even moeten googelen naar sterren en reviews 
Haha ik heb deze afgeketst op de slechte reviews, zo te zien hoef ik er geen spijt van te hebben.
Ik heb gister de miniserie Quiz gekeken op NPO, aanrader! Gaat over drie mensen die ervan verdacht worden vals te hebben gespeeld bij Who Wants to Be a Millionaire (Weekend Miljonairs in Nederland).
Ik herken wel wat je schrijft over RW. Toch vind ik dat Reese in LFE veel laat zien, zeker tegen de ontknoping aan.
Uh, tijd geleden dat ik die heb gezien, maar ze zijn niet echt vergelijkbaar.
Er staat een docu serie van 6 afleveringen op Disneyplus over ballet: On Pointe. Gaat over kinderen die op een balletschool zitten in New York en ik vind het echt heel leuk! Die kinderen zijn echt zulke harde werkers (het wordt natuurlijk wel met een Disneysausje in beeld gebracht). Ik heb zo’n spijt dat ik nooit op ballet heb gezeten, echt een fascinatie van mij.