Jaa ik heb het afgekeke. Ik vond alles op lady wisseldown na wel voorspelbaar. Maar idd die sexscenes. En de kleding van de mannen
Ik vond het voor de rest leuk gefilmd en leuk hoe er dingen van nu in gestopt waren.
Ik ben net 20 min bezig met Tiny pretty things en omg wat slecht haha, het is echt een tienerdrama inclusief alle stereotypes
Zo maar echt
zijn lichaam en vooral billen 

Ja ik was super enthousiast dat er een serie kwam, want ik vond de boeken wel leuk. Maar het is echt mega ongemakkelijk, ook echt hoeveel seks willen ze in een aflevering proppen?! En dat je dan dus naar ‘tieners’ aan het kijken bent. Ik vind het echt heel raar.
Ook in aflevering twee of drie is er een super raar straatgevecht en daarvoor hebben Bette en die vriend nog seks midden in een club. Nou na die scenes heb ik het afgezet echt wtf.
Ik heb net Cheer helemaal gezien en vond het echt heel erg leuk, maar daarna las ik het nieuws over Jerry en ben echt in shock. Iemand die de serie ook gezien heeft?
Wil je zeggen hoe het afloopt? Of een beetje korte samenvatting?
Op tv is rond 17.00 uur below deck mediterrean. Die vind ik nog leuker!
Oooh… nee! Gisteren heb ik de eerste aflevering gezien en vond ik het best spannend! Twijfel nu om door te kijken…
Jaaa die kijk ik ook! Love it. Echt een sicke klanten soms. Ik vind het ook heel grappig dat de montage vaak van die debiele uitspraken van de klanten er in laat zonder enige context 

Ik ben nu aan het afwisselen met top2000 en The Big Bang Theory. Zo jammer dat het straks niet meer op Netflix is te zien.
Moet goedkomen, ik ben bij afl. 20 van S. 12. Na deze tijd voelen ze echt als mijn vrienden.
Dat had ik ook met Gooische Vrouwen. Toen ik alle afleveringen had gezien moest ik huilen en miste ik mijn ‘vriendinnen’
Jaaaa ben ook super verslaafd 
Volgens mij zag ik gister op de fb van Netflix dat The Big Bang toch blijft!
Jaa en Eddy 
Het laatste seizoen modern family staat erop. Wist niet dat die al zou komen.
Blij mee, want heb het laatste seizoen niet op tv kunnen volgen
Ik dacht dat vandaag Grey’s Anatomy, inclusief nieuwste seizoen op Videoland zou komen. Maar helaas komt het pas maandag 
Dan maar het nieuwste seizoen van Modern Family kijken.
Ik heb gister de eerste aflevering van Bridgerton gekeken, maar tot dusver vind ik er echt niets aan.
Ik wilde gister queens gambit uitkijken maar niet gedaan want wilde het bewaren voor vandaag en nu ben ik blij 

Ik kom er ook niet doorheen
Vanavond komt er eindelijk weer een nieuwe aflevering van Doctor Who. Ik volg het nog amper… alleen Captain Jack is terug 
Modern family S11
kolere, wat is Alex onuitstaanbaar dit seizoen 
Wij kijken nu S1E1, ben benieuwd!
Het gaat dus over 3 verschillende families, en je volgt hen eigenlijk door de ups en downs? Met veel humor?