Ja!
Enjoy! Mijn meest favoriete serie 
Ik begin eindelijk aan Undercover seizoen 2, zit er gelijk weer lekker in. Leuk leuk
Ja het is superleuk! Ze zijn allemaal verwant he. Jay (met gloria) is de vader van Claire & Mitchell, Claire is met Phil samen en Mitch met Cameron
Ik snapte dit niet aan equinox:
Samenvatting
Had Ida nou met haar vader geneukt? Die Henrik was de hazenkoning en die moeder zei in de laatste aflevering tegen Ida dat haar (Ida’s) vader haar echte vader niet is en dat ze een deal had gesloten om toch kinderen te kunnen krijgen. Ik vatte dat zo op dat die koning haar vader is.
Het einde was echt lame. Snapte niet hoezo het opeens een happy end was om met die koning mee te gaan? Het was de hele tijd eng.
Samenvatting
Ik weet het niet zeker hoor, ik snapte er ook de ballen van. Wie waren Ida’s en Astrids ouders dan? Waren dat kinderen van die sekteleden? Soort van de haasjes in de eitjes waar de vader Astrid over vertelde toen ze was opgenomen? Echt geen idee. Ik vond die visioenen van Astrid altijd wel eng/freaky dus dat happy family einde was zo suf. En ook op het einde toen dat busje crashte zag dat vriendje van Ida (nu al z’n naam vergeten) een vogel wegvliegen. Was dat ida ook? Op het einde had Henrik op dat eiland toen hij voor Astrid stond ook die vogel in z’n blik. Of was dat een weerspiegeling van Astrid omdat zij ook Ostara is? Omg ik snap er nu nog minder van.
Gossip Girl is dan toch echt van Netflix af😢

Kijkt iemand modern family op comedy central nu? Ik kan niet achterhalen welk seizoen dit is
Nee ik zit op netflix te kijken. Wat gebeurd er? Ik heb alles al 10.000 keer gezien misschien kan ik het aan de hand van een beschrijving achterhalen 
Mitch en cam hebben een nieuw huis en baby en cam krijgt die baan in Missouri aangeboden
Seizoen 11! Laatste seizoen
Ahhh dank, dat dacht ik al
Lig de hele dag al dat seizoen te kijken. Ben er bijna doorheen 
Ja ik realiseer me nu dat ik dat ook gedaan heb dus en dat ik nu de op één na laatste aflevering kijk 
Ik heb net de laatste gekeken en ik moest voor de 3e keer huilen 

Toen ik hier las dat how i mee your mother van Netflix ging begon ik meteen met nog een keer kijken. Halverwege S3 gekomen en nu is het er echt af 
Heeft iemand nog tips voor een lekkere wegkijk serie met wat romantiek en seks? 
Lucifer vind ik dan weer niks, you me her en die kostuumserie ook niet 
Outlander?
Is dat fantasy?