Wat @Jeg zegt idd! Het zijn wel vrij lange afleveringen, dat dan weer wel. Plan couer vond ik ook leuk. En ik heb ook goede verhalen gehoord over Easy op Netflix.
Ja zo jammer! Ik was ooit eerder begonnen maar nooit verder gekomen dan seizoen 4, dus laatst opnieuw begonnen en was nu net met seizoen 5 bezig 
hoop dat het snel ergens anders op komt te staan
Misschien Elite? Relatief weinig seks wel, denk 3x per seizoen of zo
Ik ben gestopt na 20 minuten, vond het saai
Ja, vond ik ook. Moet zeggen dat ik aflevering 1 wel het minste vind (ik heb toch maar verder gekeken). Vind het wel steeds leuker worden nu.
Oh leuk een zweedse serie! Dank allemaal voor jullie tips
Jaloers dat je alles nog voor het eerst ziet! Al vind ik het echt een serie die je gewoon meerdere keren kunt kijken 
Ik zit in seizoen 2! Altijd wel flarden gezien maar nooit helemaal.
Ik heb Modern Family al een tijd terug gekeken maar ik vond vooral sommige storylines niet zo leuk
Samenvatting
Ik vind het raar dat Hayley bij Dylan is geĂ«indigd als ze een paar seizoenen ervoor nog erkende dat ze beter verdiende dan hem, het was niet ideaal dat de acteur van Andy niet meer kon maar dan had ik haar liever single gezien met een lekkere baan of met een andere jongen. De storyline met de babyâs is ook zo cliche
Ik snapte ook niet dat Mitch en Cam gingen verhuizen als aan alles af te lezen was dat Mitch daar niks aan zou vinden
Ik heb pas de legend of Korra zitten kijken op Netflix maar is dit van dezelfde schrijvers als die van Aang? Ik vond het echt heel slecht en saai terwijl ik die van Aang echt heel goed vind.
Heeft iemand Hayu? Is dat wat of is het net zoals netflix?
Ik heb het als aanvulling op prime. Eerste maand was gratis en zo kan ik alle trash-tv kijken tijdens de vakantie in lockdown. Dus ligt er een beetje aan wat je leuk vind om te kijken of het de moeite is om een abonnement op te nemen.
Misschien Dynasty? Al is dat niet per se romantiek haha. Of Jane the Virgin.
Heb het net even gegoogeld en blijkbaar zijn het dezelfde schrijvers! Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik vond Avatar TLA echt super leuk en zou het met veel plezier nog eens kijken. Korra heb ik na 4/5 afleveringen op gegeven. Ik weet niet goed waarom, want op zich zat die verhaallijn goed in elkaar en het was best interessant, maar de karakters boeiden mij niet zo? Zo vlak en saai.
ThanksâšI love trash!
Dynasty vond ik ook erg leuk. Zeker her en der wat seks. En toch ook wel komisch ergens.
Ik vond Korra wel heel leuk, maar je moet het ook echt een beetje los zien van atla ookal is het een sequel want de karakters komen niet echt veel terug. Ik vond korra irritant in seizoen 1 en 2, en 2 was wel het minste maar seizoen 3 vond ik voornamelijk heel vet
Ik vond het ook wel jammer dat er niet meer over de oude karakters nog werd gezegd.
Maar dat het ook ieder boek/seizoen bij Korra een ander verhaal is deed voor mij ook af aan de serie. Vond dat bij Aang veel toffer gedaan, daar had je ook wel allemaal korte verhalen maar het ging wel om 1 geheel.
Oef ik raak hier dus niet in, echt irritant. Binnenkort nog maar eens opnieuw proberen en doorzetten. Maar wat jij hebt met dit hardop lachen heb ik met Sunny en Parks, daar kan ik echt om gieeeereeeee
Ja ik snap wel wat je bedoelt hoor! Bij seizoen 1 vond ik het logisch want ze wisten toen nog niet of de serie nog renewed werd maar daarna hadden ze wel 1 groot geheel mogen maken. De âbad guysâ uit seizoen 3 had ik nog langer willen zien, daarvan was 1 seizoen echt te kort!