Ja en ook stereotype, hoe Gloria af en toe wordt neergezet en relatie van Cam/Mitch
[spoiler]
Ik vind joe juist prima gecast. Hij hoort een irritante bedweter te zijn, mix van zân 2 ouders. Hij heeft ook maar pakweg 2 zinnen in het hele seizoen.
Ik vind âtienerâ Lily juist echt afschuwelijk slecht in de laatste 2/3 seizoenen. Het lieve kind kan gewoon echt totaal niet acteren. Niet eens een heel klein beetje. Je ziet echt duidelijk dat de scĂšnes tussen haar en Cam en Mitch compleet stuk lopen.
Erger me er echt kapot aan. [/spoiler]
Ja Lily heeft echt wel een leuke rol, maar de actrice maakt het niet waarâŠ
Verder echt mn favo serie ever 
Ze praat als een stijfe plank die een autocue opleest 
Begrijp echt niet dat iemand dit leuk kan vinden 
Meningen verschillen gelukkig.
Ik vind het echt de beste comedy serie ooit, maar ik vind haar de laatste twee seizoenen een giga stoorzender.
Haha ik heb dat over Lily ook bij Luke. Kan echt niet acteren op oudere leeftijd maar ja ze zaten aan hem vast
Ja vond ik ook! De bad guys van seizoen 1 en 3 hadden allebei eigenlijk over alle seizoenen gespreid kunnen worden, nu voelde het steeds zo snel afgerond en dan hup weer een nieuwe vijand.
Ik vind lily ook irritant door het slechte acteren. Haar rol had zo veel beter kunnen zijn.
Ik vond vooral manny in seizoen 11 irritant.
Verder love modern family ik kan nog steeds keihard er om lachen al heb ik het 10.000 x al gezien
Haha ik vind die spoilers leuk om te lezen want ik denk nu echt huh wie is Joe?? Jaloers dat jullie alles al gezien hebben, ben nog maar bij seizoen 3. Ik vind 't bijna overweldigend dat ik nog 8 seizoenen moet ofzo. iig vind ik Lily nu al een kutkind (voor zover je dat kunt zeggen over een peuter lol, maar ik erger me eraan dat ze niet groeit en niks zegt). Ben benieuwd hoe ze is als ze ouder is, Manny is iig me favvvvv
Haha toevallig had ik het er gister met mân vriend nog over dat ze Lily waarschijnlijk de rol van gemene, sarcastische tiener hebben gegeven omdat ze zo slecht acteert en er verder niet veel mee konden.
Verder is mân favoriete karakter uiteraard Phil
en verder Cam en Gloria. Ik vind Haileyâs verhaallijn echt enorm slecht en saai. Vind haar ook zelden grappig
Love phil! Ik vond hailey de eerste seizoenen wel leuk maar vanaf seizoen 9 hebben ze haar verhaal/rol niet zo leuk meer gemaakt.
Gloria en cam zijn daarna favo
Oh nee de manier waarop die actrice Lily neerzet doet ze me juist erg denken aan mijn zusje rond die leeftijd, 2 druppels water. Sterk geacteerd vind ik lol
In other news heb ik op @Zemraluani âs aanraden (toch?) net Douglas gekeken van Hannah Gadsby, en ohhh zo goed weer. Als ik toch eens op haar kon stemmen 17 maart.
Ik vond Lily ook slecht acteren, vond haar karakter ook niet zo later terwijl ze wel leuk was toen ze klein was. Ik vond Manny in seizoen 11 ook echt vreeeselijk, maar dat lag niet aan de acteur.
Ik vond Phil echt de allerleukste, maar Claire daarentegen echt kut hahaha
Lily en Joe kunnen beiden echt niet acteren. Ze hadden op een gegeven moment die peuters moeten vervangen voor twee die het wel konden
Ik vind Lily vanaf het begin al niet leuk, maar nu in de laatste seizoenen steeds slechter acteren.
Vind Gloria en Phil helemaal geweldig!
Kijk nu ook married with children op Amazon prime. Vind het nu zo leuk om de acteur Ed OâNeill (speelt Jay Pritchett en Al Bundy) in beide rollen te zien. Is precies het tegenovergestelde.
Welk seizoen en van welk land Married at First Sight zal ik nu gaan kijken?!
Ik ben net klaar met Australia Seizoen 7 en die was het zeker waard, wat een drama 
Lily en Luke acteren inderdaad erg slecht, maar Manny hadden ze imo beter uit de serie kunnen schrijven de laatste seizoenen. Zijn personage was leuk als kind, maar als volwassene werkt het niet. Té creepy, té cringe en het acteerwerk maakt het nog slechter.
Ja, zo goed!
USA Charlotte en misschien het seizoen ervoor, Nieuw-Zeeland vond ik minder drama hebben.
En wat vond je ervan?
Thanks! Even gezocht en is dat USA Seizoen 9? En leuker dan verwacht haha, elke keer als het net een beetje saai werd kwam er weer een nieuwe drama of cheating scandal
En na het kijken en de Insta stalkings: Michael en Stacey uit elkaar en Michael is nu samen met KC?! (die gekoppeld was aan Drew)
Sons of Anarchy heb ik nooit gezien. Maar Peggy zit wel in mijn allergiezone. Mijn vriend zei laatst als ik zo was stond ik al lang op straat