Ja USA Seizoen 8 en 9.
Stomme is dat wij nooit zullen weten wat er allemaal gebeurd is. Hayley en Michael, die jongen daar met Stacey, … Ik vond het een fantastisch seizoen en was blij dat ik die als eerste heb gezien.
Die relatie tussen rivers en sam in hbh is toch echt van de zotte. wel meerdere relaties trouwens, greta en con kon ook echt niet wtf
Haha fijn dat meer mensen zich ergeren aan Lily’s acteerwerk in Modern Family.
Kijk toevallig net een aflevering met een scène waarin Mitchell dit tegen haar zegt, mood:
5 en 6 hebben ook genoeg drama.
Yes Ik ga eindelijk seizoen 3 van Handmaids Tale kijken 
Hahahaha shit die heb ik al gezien. Wat een deceptie. Dacht dat ik nog een heel seizoen tegoed had
Haha wauw, ik kom er nu pas achter dat dat dezelfde persoon is 
ja wow ik vind die actrice ook zo slecht
Ja ik vond het ook lekker wegkijken! Net vandaag uitgezien.
En met alledrie je opmerkingen ben ik het eens! maar holy shit wat een beroerde seksuele voorlichting heeft zij gehad zeg. Ik wist wel dat ze preuts waren in die tijd, maar zo erg? Dat je zegt dat het net zoiets is als bloemen in de lente? Regen in de herfst? Wa da fuck
Okay net de serie van Summer de Snoo gezien. Weet niet of het hier werd besproken.
Beetje apart dat die 1e manager idd zo laat facturen zond. Shoot was begin juni, factuur van oktober.
Bij hun stukjes in LA leek er weleens miscommunicatie dat het Amerikaanse bureau bedoelde: als/wanneer jullie zelf naar LA verhuizen, dan krijgt ze veel opdrachten. En die ouders dachten/hoopten dat het bureau ook de overgang zelf voor Summer en familie zou regelen?
Ik heb de documentaire 13 Novembre gekeken, over de aanslagen in Parijs van 2015. Heb echt met een enorme mix van emoties zitten kijken, angst, verdriet, ongeloof en zelfs soms moeten ‘lachen’ om de absurditeit van de situatie. Maar uiteindelijk voelde ik vooral pure horror.
Zeer, zeer indrukwekkend. Vooral het Bataclan verhaal is net een film, je kan je gewoon niet voorstellen dat je zoiets kan overkomen.
Ik heb equinox net uitgekeken, vond het toch wel heel spannend en moest echt de volgende aflevering nog even zien!
Nog 1 seizoen en mijn Heartbreak High herbeleving/nostalgie is ten einde. Ik vond het heerlijk, wel meer soapy dan ik me herinnerde en VEEL meer afleveringen dan ik dacht maar prima te doen. Mooi sociaal commentaar voor die tijd, wat hedendaags ook weer terug komt.
Er blijkt dus een reboot te komen volgend jaar, benieuwd of dat iets wordt.
Ik ben Killing Eve seizoenen 1 en 2 opnieuw aan het kijken (voor mn vriend de 1ste keer) zodat we samen seizoen 3 kunnen kijken. Is echt geen straf, zo leuk
Iemand nog aanraders van feelgood-series op Netflix? Ik ben op zoek naar dingen die vlotjes wegkijken, niet te intens zijn (qua emoties) en ook niet te spannend (geen bingewatch-dingen), maar wel gewoon leuk om te kijken, ontspannend en een beetje brein-loos. Ik zit nl. volop in examenperiode, dus wil niet verleid worden tot hele series in 1 keer zien, haha. Ik ben niet zo’n fan van komedie, trouwens. En Bridgerton heb ik al gezien.
Vind je dingen als Nailed it leuk? Amateurs bakkers die cakepops en taarten moeten mSken. Strijden tegenelkaar voor geld.
Geen idee, nog niet gezien. Ik ga het proberen!
Friends is altijd goed!
Virgin river, when calls the heart, Emily in paris, Jane the virgin, Sweet magnolias, Never have I ever
Emily in Paris inderdaad en Derry girls
Sex education en Atypical vind je miss ook leuk
Ik word geloof ik een beetje een papegaai, maar, The Good Witch!