Series & Netflix #3

The big bang theory, friends, jane the virgin, good witch, the good place

1 like

Ik zie zoveel ‘Good Witch’ suggesties hier dat ik t ook maar eens ga kijken, het klinkt zo zoetsappig dat ik er nooit echt aandacht aan heb geschonken.
Aan de andere kant is er ook een film, “The love witch” wat een van mijn favoriete films is op visueel gebied en als ik deze serie ga kijken heb ik de valse pretentie dat het in die sfeer zal zijn.

1 like

ik kan denk ik echt niet verder met sabrina seizoen vier, wat is dat slecht zeg.

1 like

Wilde net komen posten dat ik het echt zó flut vind.

Het enige wat mij doet blijven kijken is Ambrose :heart_eyes::heart_eyes: Ik vind hem zo sexy. Zijn manier van praten, zijn kledingstijl… Zag dat hij bijna 10 jaar jonger is dan ik :sweat_smile:

Nou dit dus, heb me met moeite door het vorige seizoen heen gekregen maar kwam gewoon niet door aflevering 1 heen van dit seizoen? Heb hem echt 5 keer aangezet om hem weer af te zetten.

@anon89918470 @zaatar ja pfff ik denk dat ik maar stop haha het leven is te kort om series te kijken die je niet leuk (meer) vindt. echt jammer wel. :frown:

2 likes

Ahhh The Love Witch, als je dit leuk vond, kijk dan ook haar andere film Viva <3

Ik ben zo blij dat Greys Anatomy weer op videoland staat <3

3 likes

Oh dit ziet er ook weer hilarisch geweldig uit. Echt bizar hoe deze films echt exact lijken of ze uit de jaren 70 komen, heel sterke cinematografie. Ga m van t weekend kijken!

1 like

Hmm ik heb zin om The Hills te kijken maar kan geen site vinden om het te kijken.

Ik heb in 2 weken Sweet Magnolia’s, Emily in Paris, Virgin River en Bridgerton gekeken. Nu ga ik weer een nieuwe zoeken :joy:

4 likes

Jaaaa en dr Alex karev :heart_eyes:

2 likes

Ik wil zoooo graag de serie Empire kijken. Weet iemand waar dat kan? Ik wil niet downloaden.

Ik zit niet in NL, dus kan het niet voor je nakijken, maar op justwatch.com kun je de serie zoeken en dan kun je zien op welke streamingdienst(en) hij beschikbaar is (als hij beschikbaar is).

1 like

Wat een handige site, dank je!
Maar helaas, op dit moment nergens te streamen.

1 like

Ah jammer!

1 like

Ik ben de eerste aflevering van Greys Anatomy aan het kijken. Zo’n warme herinneringen hieraan, iedere dinsdagavond met mn moeder :heart:
Wel echt belachelijk veel seizoenen zeg uiteindelijk, wie heeft alles gezien? Tot welk seizoen is het leuk? Haha

7 likes

Ik ben erg fan van de eerste 5 seizoenen. Krijg er een nostalgisch gevoel van.

1 like

Ik heb alles gezien! Ik denk dat het vanaf seizoen 11 wel echt minder vind worden (dan zijn er ook een paar leuke weg of dood). Ik vond seizoen 13 het minst leuke seizoen ooit, daar zit 1 karakter in waar ik me zo meeeega aan heb gestoord :sweat_smile:

Weet niet of veel mensen al bij zijn maar in seizoen 16 gaat er iemand uit en de exit is zooo kut, ik mis dat karakter ook echt in het nieuwe seizoen. En sommige storylines zijn ook gewoon echt frustrerend maar ik wil niemand spoilen haha.

4 likes

Ik ben het helemaal met je eens, al ben ik benieuwd wie je bedoelt uit seizoen 13?

@kleinmaargroot ik zou kijken t/m seizoen 10.

1 like