Ahhh The Love Witch, als je dit leuk vond, kijk dan ook haar andere film Viva <3
Ik ben zo blij dat Greys Anatomy weer op videoland staat <3
Oh dit ziet er ook weer hilarisch geweldig uit. Echt bizar hoe deze films echt exact lijken of ze uit de jaren 70 komen, heel sterke cinematografie. Ga m van t weekend kijken!
Hmm ik heb zin om The Hills te kijken maar kan geen site vinden om het te kijken.
Ik heb in 2 weken Sweet Magnolia’s, Emily in Paris, Virgin River en Bridgerton gekeken. Nu ga ik weer een nieuwe zoeken 
Jaaaa en dr Alex karev 
Ik wil zoooo graag de serie Empire kijken. Weet iemand waar dat kan? Ik wil niet downloaden.
Ik zit niet in NL, dus kan het niet voor je nakijken, maar op justwatch.com kun je de serie zoeken en dan kun je zien op welke streamingdienst(en) hij beschikbaar is (als hij beschikbaar is).
Wat een handige site, dank je!
Maar helaas, op dit moment nergens te streamen.
Ah jammer!
Ik ben de eerste aflevering van Greys Anatomy aan het kijken. Zo’n warme herinneringen hieraan, iedere dinsdagavond met mn moeder 
Wel echt belachelijk veel seizoenen zeg uiteindelijk, wie heeft alles gezien? Tot welk seizoen is het leuk? Haha
Ik ben erg fan van de eerste 5 seizoenen. Krijg er een nostalgisch gevoel van.
Ik heb alles gezien! Ik denk dat het vanaf seizoen 11 wel echt minder vind worden (dan zijn er ook een paar leuke weg of dood). Ik vond seizoen 13 het minst leuke seizoen ooit, daar zit 1 karakter in waar ik me zo meeeega aan heb gestoord 
Weet niet of veel mensen al bij zijn maar in seizoen 16 gaat er iemand uit en de exit is zooo kut, ik mis dat karakter ook echt in het nieuwe seizoen. En sommige storylines zijn ook gewoon echt frustrerend maar ik wil niemand spoilen haha.
Ik ben het helemaal met je eens, al ben ik benieuwd wie je bedoelt uit seizoen 13?
@kleinmaargroot ik zou kijken t/m seizoen 10.
Eliza Minnick! Door haar is de storyline zo kut 
Waar kijken jullie de Kardashians? Ik loop hopeloos achter I know maar ik ben bij seizoen 5 en zit er helemaal in
Ik heb de eerste paar seizoenen via Netflix gezien,nu over naar prime en er staan er ook een paar op videoland maar dan heb ik ze nog niet allemaal. Ik ben bang dat ik ook dat hayu ofzo moet gaan nemen maar ik heb al zoveel abonnementen op streamingsdiensten 
Ik heb alles gezien, ben aan het wachten op seizoen 17 haha. Heb niet echt favoriete seizoenen eigenlijk. Was me tijdens het kijken ook nooit heel bewust van in welk seizoen ik eigenlijk zat
Denk dat ieder seizoen wel zn charmes heeft.
@NInja weet precies welke exit je bedoelt 
Je kan een gratis proefperiode nemen op hayu via prime
Oh ja! Was dat hele verhaal al vergeten.
Dank je! Ik onthoud deze even want mijn Engels is niet fantastisch + ik wil chips eten en dan hoor ik het niet goed
Engelse ondertiteling zou al helpen en prima zijn.
@Mhysa Ja ik zag het toen ook steeds voorbij komen maar wilde het vanaf het begin kijken, dus nooit echt gevolgd. Ik vind de RnB tijd zo geweldig, ben blij dat ik die periode helemaal heb meegemaakt. Hopelijk straks weer reünie okdshool RnB feestjes (Holiday Jam!)