Series & Netflix #3

Eliza Minnick! Door haar is de storyline zo kut :joy:

1 like

Waar kijken jullie de Kardashians? Ik loop hopeloos achter I know maar ik ben bij seizoen 5 en zit er helemaal in :sweat_smile: Ik heb de eerste paar seizoenen via Netflix gezien,nu over naar prime en er staan er ook een paar op videoland maar dan heb ik ze nog niet allemaal. Ik ben bang dat ik ook dat hayu ofzo moet gaan nemen maar ik heb al zoveel abonnementen op streamingsdiensten :cry:

Ik heb alles gezien, ben aan het wachten op seizoen 17 haha. Heb niet echt favoriete seizoenen eigenlijk. Was me tijdens het kijken ook nooit heel bewust van in welk seizoen ik eigenlijk zat :joy: Denk dat ieder seizoen wel zn charmes heeft.

@NInja weet precies welke exit je bedoelt :sob:

5 likes

Je kan een gratis proefperiode nemen op hayu via prime

1 like

Oh ja! Was dat hele verhaal al vergeten.

Dank je! Ik onthoud deze even want mijn Engels is niet fantastisch + ik wil chips eten en dan hoor ik het niet goed :stuck_out_tongue_closed_eyes: Engelse ondertiteling zou al helpen en prima zijn.

@Mhysa Ja ik zag het toen ook steeds voorbij komen maar wilde het vanaf het begin kijken, dus nooit echt gevolgd. Ik vind de RnB tijd zo geweldig, ben blij dat ik die periode helemaal heb meegemaakt. Hopelijk straks weer reünie okdshool RnB feestjes (Holiday Jam!)

1 like

Oh beter! Ik ga het bekijken, dank je wel!

Crazy ex girlfriend!!!

4 likes

Oh vreselijk ja! Ik ben nu 16 aant kijken… ben benieuwd!

Ik mis deze serie zo erg. Luister af en toe de officiële soundtrack op Spotify uit nostalgie :heartpulse:

1 like

Ik kijk deze nu! Bedankt voor de tip, heel vermakelijk tot nu toe

1 like

Ik ben ook weer opnieuw aan het kijken en ik heb hetzelfde❤️ Zoveel herinneringen en emoties bij elke afleveringen.
Tm seizoen 5 is favoriet. Tm seizoen 8 vond ik echt heel leuk. Tm 11 gewoon leuk en daarna veel minder leuk.
Wat gebeurt er trouwens veel! Ik ben net klaar met seizoen 1 maar er zijn al dingen gebeurd waarvan ik dacht dat het over drie seizoenen was uitgesmeerd.

2 likes

Ik ben dit ook weer aan het kijken! Ooit de eerste twee seizoenen gekeken. Wat is meredith eigenlijk irritant zeg :joy:

1 like

Same here :blush:

Net laatste aflevering van modern family gekeken en bijna de hele aflevering gehuild.

1 like

Hou van Omar Sy :heart_eyes: deze staat ook op mijn lijstje

1 like

Ben ook net begonnen, kijkt lekker weg en Omar Sy is altijd leuk ja :heart_eyes:
Jammer dat er maar vijf afleveringen zijn.

1 like

Hij doet het en vind het echt een leuke serie tot nu toe. Alleen na een minuut of 10 begint de ondertiteling niet meer synchroon te lopen. Bij de 2e aflevering hetzelfde helaas. Super irritant vind ik dat. Jammer :face_with_symbols_over_mouth:

Deze film komt 5 feb op Netflix uit, ben echt benieuwd

2 likes

Wel even een sudden realisation dat de cast van Greys Anatomy inmiddels allemaal in of tegen de 50 loopt… :disappointed_relieved:

4 likes