Series & Netflix #3

Ja ik wil ook zo graag seizoen 17, hoezo is dat nergens vanuit nederland te kijken :mad: heb inmiddels hier en daar ook al spoilers gezien grrr.

Voorheen keek ik via een stream site maar die ben ik dus vergeten haha. En misschien bestaat ie ook helemaal niet meer, volgens mij veranderde het adres ook regelmatig.

Dus maar geduld zucht

2 likes

Ik kijk nu de film Down with love op prime en hij is echt leuk!

afbeelding

Heb deze poster al sinds 2003 ofzo gezien, maar dacht nooit dat het wat zou zijn want ziet er uit als n typische romcom, maar is echt n leuke luchtige komedie en leuk in jaren 60 stijl

6 likes

Ahh vast net de spoilers die leuk waren als je niets wist? Ik zat het hier niet uitschrijven voordat iemand toch gaat kijken uit nieuwsgierigheid.

Ik ben wel bij nu, maar vgm zijn er echt maar 6 afleveringen en is er nu weer een lange pauze :weary:

1 like

Weet iemand waar je Lost kunt kijken?

Ik heb net op Amazon prime The Wilds gebingt en hou echt van die ‘overleven op een onbewoond eiland’ series :heart_eyes: Ik vond het echt een aanrader

Ja wil ik ook weten!! Ik zat er middenin toen videoland het cancelde

1 like

Wat zijn nou echte filmklassiekers op Netflix die ik nog gezien moet hebben? Ik heb bijv. net the Green Mile afgekeken.

Leuk! Hier kan ik weer even mee vooruit :grin:

1 like

Wel een ander genre maar The Matrix is ook echt een klassieker en E.T. natuurlijk.

1 like

Basic Instinct, Pride and Prejudice, Inglorious Bastards, Der Untergang, Schindlers List

(Wel hele verschillende genres)

1 like

Je kan ook eens de Top 250 op imdb bekijken, zo kom je al ver wat klassiekers betreft.

1 like

OkĂ© ik heb jullie hulp nodig. Een tijdje geleden heb ik een film gezien op Netflix en ik probeer me nu te bedenken welke film dit was en ik kom er gewoon niet op. Ook mijn ‘laatst bekeken’ helpt me niet. Ik kan me 1 specifieke scĂšne herinneren. Twee mensen waren op zoek naar antwoorden op iets (???) en kwamen daardoor terecht op een evenement waar iedereen maskers droeg die leken op van die pestmaskers. Uiteindelijk bleek het een soort secret sex society te zijn en werden zij betrapt omdat ze iets niet goed deden. Verder was het niet echt relevant voor de film. Het was een comedy/actie genre. Hele vage en rare omschrijving maar hopelijk kan iemand mij verlossen met het antwoord. Het is niet eyes wide shut trouwens, die vind ik steeds als ik deze omschrijving google. Maar die hele cult was niet heel relevant, het was slechts 1 scĂšne.

1 like

Ares?

1 like

Haha dit frustreert mijn vriend en mij nu al een uur, zoekgeschiedenis helpt idd niet. Ook bij films die ik in Pathé heb gekeken herkende ik hem niet

1 like

Heb ik inderdaad gekeken maar ik kon het daar niet vinden

Ja! Volgens mij heb je gelijk, er beginnen belletjes te rinkelen, ik ga even verder googlen!

Edit: heldin! Het is ‘the Lovebirds’. Met jouw omschrijving kon ik hem zo vinden. (@soleado)

2 likes

Haha zul je altijd zien, die stond gewoon in mijn kijkgeschiedenis hoor
 :sweat_smile:

Ik snap ook niet waarom ze nu weer tot maart pauzeren. Normaal gesproken gaan ze altijd eind januari al verder en dan zijn er al 8 of 9 afleveringen geweest. Nu zijn het er maar 6 en gaan ze pas in maart verder. Duurt lang :weary:

1 like

Ja! Ben de laatste aflevering nu aan het kijken. Hoop echt dat de rest snel volgt, vind het een hele goeie serie!

3 likes

Ik ben nu bij de aflevering van de exit
 Ik vind dit zo kut. Had totaal geen moeite met Derek maar deze persoon was echt mijn favo ever

1 like

Ik heb de serie ook afgekeken. Vond het een leuke serie, jammer dat er maar 5 afleveringen waren.

1 like