Ook halverwege Lupin, echt heel goed! Had niet verwacht dat het hierover zou gaan na het lezen van de beschrijving van de eerste aflevering.
Ahh nu ben ik ook begonnen met Lupin. Ben heel benieuwd!
Ik ben begonnen aan seizoen 16 van grey’s … ik wilde eigenlijk al een uur geleden in bed liggen 
Hoe heb je prime voor 3 euro per maand gekregen?
Dat is gewoon de prijs? In NL in ieder geval
Ah haha oké! Ik woon in het buitenland (Engeland), hier is het 8 pond. Daar krijg je dan wel ook andere services voor
Ik heb dit weekend 2 seizoenen van Ambulance UK gekeken en nu vind ik mijn werk echt zinloos
Hahah ja dit heb ik ook steeds, of bij helden door het vuur en al die shit. Elke keer weer denk ik IK GA OP DE AMBULANCE! IK GA BIJ DE BRANDWEER! maar zodra ze echt een afgezet been moeten gaan dichtbinden is t huilen
Vind het soms echt heftig. Er zijn weinig afleveringen dat ik niet zit te janken😅
Oehhh leuk!!! Jammer dat Sarah en Kim ruzie hebben
Ja, heel jammer!
Wat is dit voor komkommertijd, het staat zelfs op nos?
Wel echt jammer dat Samantha niet mee doet!
Ik vind het de leukste serie ooit, dus voor mij wel NOS waardig 
Ben heel benieuwd!!
Ik ben klaar met Lupin maar hallo wanneer komt dat 2de deel dan
zat er net helemaal in!
Ook al is het al mega lang zo, nog steeds jammer toch?
Gaat echt al jaren inderdaad. Dacht dat het ook om hun salarissen ging. Sarah verdiende meer ofzoiets.
Dat zei ik ook al 

. Ik heb geen eens een medische achtergrond en denk ook niet dat ik mensen met zwaar letsel en bloed kan helpen
Zou graag satc weer eens terug kijken. Maarj a, dat kut HBO 
Staat soms wat overlap op, maar ook veel wat niet op Netflix staat. Ook veel oudere series. Ik ben heel tevreden en kijk ook vaak via Prime.