Series & Netflix #3

Zo inderdaad. Het 5-jarige contract dat Ziggo met HBO heeft loopt tot 1 januari 2022. Hopelijk is dat dan eindelijk ook op andere manieren beschikbaar in Nederland.

Ik gebruik prime momenteel meer dan elk ander platform.

2 likes

Ik vind het meer overlap hebben met videoland qua series. Verder echt wel een aanvulling met een breed aanbod qua oudere en nieuwere dingen en gebruik het veel!

1 like

Heb even gekeken naar wat er allemaal al getipt werd, grace & frankie!! Kijkt heeeel makkelijk weg, vind het ook grappig en leuke sfeer/feeling.

3 likes

Oh ik ben net klaar. Ik zag dit ook niet aankomen maar vind het ook zoooo flauw. Echt, voor mijn gevoel mega snel een eind aan gebreid.

Nu een nieuwe serie zoeken…

1 like

Ik ben net begonnen aan How to get away with murder, heb 3 eps gezien maar ik dacht Viola Davis, zal een goeie serie zijn en serieus maar het voelt bijna Gtst?

Wordt het nog beter?

3 likes

Ja, tot Shonda in seizoen 5 weer gekke dingen doet. Dan mag je stoppen met kijken

5 likes

Ik kwam er aan het begin ook een beetje moeilijk in! Ben verder gaan kijken en vind het een goede serie. Zit te wachten op seizoen 6! :ok_hand:

2 likes

Niet echt, ik keek alleen voor Viola (okay en een paar hotties)

1 like

Grace and Frankie :heart:

1 like

ja maar volgens mij wisten ze ook niet zeker dat ze gecanceld zouden worden las ik ergens. ik vond het einde (en sowieso het hele seizoen) onwijs teleurstellend.

Lupin is leukk. Helaas kan ik geen frans en moet ik dus wel opletten = niet multitasken.

2 likes

Superleuk!! :grin:

Oh dacht komt te staan wat het is, maar deel 3 van de film to all the boys I loved before komt op netflix!

1 like

Hoezo? De boekenserie heeft ook 3 delen, dus ik vind 3 films dan niet echt uitmelken?

2 likes

Heb net de eerste aflevering gekeken van de docu over de rechercheurs die achter de Night Stalker aan gingen.
Echt weer sterk gemaakt door Netflix.

6 likes

Gister ging het in het ā€˜Stel je Persoonlijke Vraag topic’ even over de zaak Elisa Lam. Netflix komt met een docu over deze zaak (hopelijk ook in NL)

Lijkt me heel interessant want die zaak is echt bizar

13 likes

Ik kijk nu afl 2 van bridgerton maar het kan me nog weinig boeien. Komt het nog of blijft het een beetje zo?

Ik vond bridgerton een beetje zo’n fout erotisch streekromannetje maar dan in serie vorm.

15 likes

Mmm nee heb em afgezet haha

ā€œgrappigā€ dat je dit net na mijn post over de night stalker plaats

De night stalker heeft ook enkele weken in dat hotel gezeten ten tijden van de moorden in LA
Hij is 1 van (ik geloof) 3 beruchte seriemoordenaars die daar tijdens hun killing spree verbleven. Ook in het hotel zelf zijn talloze bizarre moorden en zelfmoorden gepleegd.

De zaak rondom Elisa Lam was het laatste setje om van deze plek een regelrecht moord-hotel te maken.

Inmiddels is het halve hotel gesloopt en opnieuw opgebouwd, maar zou er voor geen goud willen verblijven.

Ik ben benieuwd naar de docu. Het is van de meeste bizarre zaken ooit.

9 likes