Gisteren Lupin afgekeken. Wat een leuke serie. Echt een geweldig leuke acteur vind ik Omar Sy ook. Benieuwd naar deel 2.
Ik vond htgawm echt een hele leuke serie, veel plottwists ook. Spannend. Hield mij wel geboeid.
Ik kan hem niet op netflix vinden⌠enig idee of de serie er is afgehaald?
O good to know!! Ik vind de beelden waarmee ze reclame maken ZO vreemd haha. Snap echt niet wat voor stijltje ik moet verwachten
Ja! Zijn nu nog maar twee afleveringen in jaren '50/'60 sitcom stijl, vond ik wel even wennen. Volgens mij komt er de volgende afleveringen meer een verhaallijn in dus daar ben ik wel benieuwd naar!
James Norton 
Tip op NPO Plus voor geĂŻnteresseerden in moordzaken: docuserie The Life and Trials of Oscar Pistorius. Niet alleen interessant vanwege de moordzaak (was het een ongeluk of opzettelijk?), maar ook wegens Pistoriusâ sportcarrière als paralympiĂŤr en de recente geschiedenis van Zuid-Afrika.
Als je night stalker intikt op netflix vind je hem wel
Thnx! Vandaag toevallig de morbid podcast er over geluisterd. Morgen ff netflixen
Ik kwam er ook niet doorheen⌠echt 3x geprobeerd.
Over SATC: ik kijk af en toe wat afleveringen. Ik ben zooooooo fan van Aidanâ¤ď¸ 
Vorige week begonnen met derry girls. Erg grappig en doet me ook wel denk aan Fleabag (vond ik ook fantastisch). Alleen ik vroeg me af hoe noem je dit soort humor? Ik dacht sarcasme maar weet het niet zeker.
Wikipedia zegt zwarte humor (klopt wel denk ik)
Oh wat stom, totaal over heen gelezen. Thanks!
Kijkt iemand inside the worlds toughest prisons op Netflix?
Kan iemand me vertellen of stukken in scène is gezet? Ik kijk nu de aflevering over gevangenis in zuid Afrika (s05e01) en ik kom er niet doorheen omdat het zo nep over komt⌠kan het online niet vinden. Jammer want vind zulke series normaal mega interessant
Ik ben nu begonnen aan The Wilds op Prime. Heb nog maar 1 afl gezien dus weet nog niet hoe leuk het is maar de storyline vind ik iig erg interessant haha
Ja sowieso zijn aankomst in de cel is in scene gezet. Maar dat stopt later wel
Ja vind dat dit seizoen ook veel meer opvallen opeens! Vraag me nu ook vaker af hoe onveilig hij zich nou werkelijk voelt met 3 cameramannen om hem heen haha
Leuk, heb echt genoten van Derry Girls.
Ik ben net begonnen aan derde seizoen van The Crown. Heerlijk die beelden van winderig Schotland 

Ik kijk lupin maar ik snap er nu niet zoveel van? Hij werkt als schoonmaker maar volgens zn âwikipediapaginaâ isie entrepenoer, wordt dat nog duidelijk?