Ik vond de Ridder ook leuk. Niet geweldig maar wel meeslepend.
Haha ja je moet even verder kijken 
Wow tof hoor!!! Had een ander soort serie verwacht
Who killed Malcolm X net gekeken op netflix. Heel interessant, moet ook wel eerlijk bekennen dat ik niet echt veel van hem wist
Ik heb ‘m net uitgekeken! Whaaaatthefaaaack is deze?! Waar is de rest 
Lupin uit! Vind het erg vermakelijk, maar sommige dingen wel heeeul vergezocht. Geef het een 6,8.
Nu bezig in Ratched. Zou zo nieuwe reeks van American Horror story kunnen zijn, zelfde sfeer. Logisch met het zelfde team erachter, maar dit lijkt wel erg op elkaar. Wel erg sterk vind ik! Leuk om ‘Miranda’ eens in een andere rol te zien.
Ik ben nu bij afl twee, vind het echt goed, maar wat was dat met dat basketbal netje? snapte jij dat?
Dat had hij om zijn borst geknoopt en dan daar zijn strop aan vast gemaakt, zodat als hij sprong alle spanning op dat netje kwam en niet op zijn nek.
ohhhh dat had ik niet helemaal goed gezien, wat slim!! hij is ook zo knap hé pff
en wtf hoe is hij 42?
Haha ja ik dacht ook ff HUH maar toen viel het kwartje. Ja!! Ik vind hem niet perse knap, maar heel charismatisch en daar heb ik een zwak voor 
Spoilerrrr voor Lupin
Maar dan nog snapte ik niet waarom de pillen en hoe je dan dood verklaard kan worden haha
Spoiler lupin
Die pillen volgens mij om zichzelf zodanig te verdoven dat het zou lijken alsof hij dood was? Hele trage hartslag ofzo en dat ze dat dan over het hoofd zien? Zoiets dacht ik haha.
@mando ik ga het ook eens checken denk ik, ben verder geen marvel fan maar het ziet er wel leuk uit?
Ik dacht dat Sex Education 3 vandaag kwam
releasedatum is wel 17 januari (door Netflix getweet in november) maar ik zie niks op Netflix
Netflix geeft zelf aan dat die datum rondgaat maar niet klopt, zij weten nog geen data.
Oh nee ik zie nu ook dat het getweet is door NetflixUpdates! Niet Netflix zelf.
Jammer 

SE3 pas in de zomer.
Oohnee wat kut dit 
Ik ben zo dol op Steve uit SATC❤️
Over Big en Carrie: Ik vind Big vreselijk, maar Carrie is ook best een ingewikkeld persoon. Ik kijk het nu opnieuw en er zijn zoveeeeeel red flags. Aidan verdient echt veel beter dus het is goed dat hij en Carrie niet samen zijn.