Net night stalker afgekeken. Echt bizar. Wat een lafaard was het ook. Vond dat ze wel iets minder aandacht konden besteden aan de persoonlijke levens van de rechercheurs.
Dat laatste⊠het was de eerste aflevering echt een grote humblebrag. Ik kwam er niet doorheen. Vond het ook te afgrijselijk.
waar kijk je dit? klinkt interessant
@Fishing Moet/mag dit niet even in spoilers? Ik wil de serie ook nog graag kijken zonder dat ik bepaalde scenes al weet?
Veel red flags vanuit wie en welke? Ik ben ook team Aiden!
Ik heb het laatst ook weer helemaal gekeken en ik vond carrie een red flag omdat ze zo heftig is en vooral aan zichzelf denkt.
Ah ok. Ik ben groot fan van Carrie dus ik zie het niet 
Ik zag het ook niet maar nu zoveel jaar later wel hah. Ik ben ook het laatste seizoen gestopt omdat ik haar zo ontzettend afhankelijk vind opstellen tegenover de Aleksandr.
Oh echt joh? Wow ik zie dat heel anders.
Ik kijk de serie elk jaar 2 keer helemaal denk ik, dus nu ook âzoveel jaar laterâ.
Ja, het is ook niet echt fantastisch en ik snap de hype ook niet. maar wel leuk om te kijken ofzo?
Ben nu bezig met Greyâs Anatomy seizoen 1, nooit gekeken. maar ik zie nu wel duidelijk waar ze JD en dinges van Scrubs op hebben gebasseerd. Weet ook nog niet wat ik hier van moet vinden, al is het wel lekker wegkijken tijdens het borduren. als in, je hoeft niet de hele tijd op te letten.
Holy moly, dan gaan ze dus alle boeken in seizoenen omzetten??
More like UwU
Als je het interessant vind moet je eens googelen! Zijn super veel artikelen van vrouwen die nu jaren later terugkijken en ook zien dat carrie niet echt een leuk persoon was haha. Of hoe âverkeerdâ haar relaties zijn enzo, vond dat wel grappig want vond het vroeger ook super romantisch en leuk!
Carrie is 1 grote red flag. Ziet in iedereen problemen maar kan niet naar zichzelf kijken. Ze doet wat ze zelf wil en doet daarmee mensen pijn. Als ze het ergens niet mee eens is dan spreekt ze dat niet uit, maar is dan wel heel passief agressief. Verder is ze niet heel open minded, ze heeft snel haar oordeel klaar over anderen. Ik kan dat hele âMr. Bigâ al niet uitstaan. Verder is hij super arrogant, niet bereikbaar, egoĂŻstisch, stuurt mixed signals. Hij weet niet wat hij wil en houdt Carrie aan het lijntje. Vreselijk koppel.
Zeker nu ik ouder ben zie ik echt in dat Carrie giftig is.
Nee ik ga niet googelen haha! Ik wil in mijn bubbel blijven. Ik zie de serie trouwens niet als super romantisch. Vind het gewoon een geweldige serie en ze voelen een beetje als mijn vriendinnen, hoe sneu dat wellicht ook klinkt. Maar ik ben een heel grote fan.
@marley over Mr. Big ben ik het ook zeker eens! Daarom ben ik ook team Aiden.
Ik vind Carrie niet giftig.
Ja eens! Ik vind Carrie echt verschrikkelijk, zo egocentrisch. Miranda is mân favo!
Jaaaa I love Miranda! Ik vind Samantha op haar manier ook geweldig.
Het vierde (en laatste
) seizoen van Dix pour cent komt over een paar dagen op netflix dus ik ben lekker opnieuw begonnen vanaf het begin 
Voor degene die net als ik wat goed nieuws kunnen gebruiken op deze blue monday (&houden van Peaky Blinders), ze zijn weer begonnen met filmen 
(Ik negeer maar even dat het het laatste seizoen word)
Iemand hier Monarca gezien? Ik zit er nu een beetje in en ben wel enthousiast! Over een rijke Mexicaanse familie met een familiebedrijf. Doet qua sfeer en verhaallijn soms denken aan Vivir sin permiso (die heb ik uiteindelijk nooit afgekeken maar ook wel echt leuk)