Ooooo, eindelijk!! Hier word ik echt blij van.
Ik vind de kapsels van de mannen in peaky echt zo fantastisch. Jammer dat het bij de gemiddelde Sjoerd echt belachelijk staat.
Ooooo, eindelijk!! Hier word ik echt blij van.
Ik vind de kapsels van de mannen in peaky echt zo fantastisch. Jammer dat het bij de gemiddelde Sjoerd echt belachelijk staat.
Ik zit er echt helemaal in, echt zo verslavend. had hem nog nooit gezien…
Oh god ik heb iets nieuws/verschrikkelijks ontdekt, namelijk Bling Empire
Ga hier morgen mooi de hele dag aan besteden
Edit: heb voor het gemak even de omschrijving gekopieerd voor wie interesse heeft: Wildly wealthy Asian and Asian American fun seekers go all out with parties, glamour and drama in Los Angeles.
Hoe bedoel je, vlg mij was Scrubs toch eerder?
Ben heel erg scrubs fan, wist niet dat het van GA was afgeleid
Klopt. Scrubs is ruim 4 jaar ouder dan Grey’s.
Ah wat leuk, kan niet wachten!
Wel een raar idee dat Rowan Atkinson ook een rol krijgt in dit seizoen. Ik kan het me moeilijk inbeelden.
Oh echt! Dan is het toeval 
Oh is dat uiteindelijk ook bevestigd? Ben benieuwd hoe dat uitvalt inderdaad.
Kijkt iemand hier nog meer Dream Home Makeover? Die budgetten zijn bizar! 30k voor een slaapkamer, enige wat ze doen is wat balken op het balkon plaatsen, verven en nieuwe meubels.
Hahah die heb ik ook ontdekt nu. Heerlijk om naast mn computerscherm te hebben vandaag
Ik snap alleen nog niet helemaal waarom die “normale” (in verhouding tot de rest iig) er in zit!
Ja erg apart!
Die Anna vind ik wel leip haha
Ja echt copy past inderdaad haha. Toen iemand vroeg om een Hawaï themakamer kreeg ze ook echt een error en heeft ze er een soort Californisch strand thema van gemaakt 
Omg wie hij gaat spelen ook (ging even googlen). Maar love hem en die serie ook dus komt vast goed. Kijk er echt naar uit.
Haha ja ik kan haar ook echt niet peilen, wat voor type het is!
The Queens Gambit afgekeken, en was met Ratched bezig maar vlak voor het einde van het seizoen gestopt, toen was ik er een beetje klaar mee. Ik hoop echt op het vervolg van seizoen 5 van Lucifer, dat is een soort van m’n guilty pleasure serie haha. Daarnaast kijk ik ook standaard Brooklyn 99 en Modern Family, al vind ik seizoen 11 wat minder dan bijv de eerste seizoenen, die waren wat minder ‘zwaar’ en serieus heb ik het idee
Ik heb weer wat nieuws ontdekt hoor op Netflix. Bling Empire, een soort crazy rich Asians maar dan in real life.
Jaa heb ik me ook zo aan geergerd haha. Ook gewoon die kussens niet gebruiken? Terwijl ze nou ook weer niet zo tacky waren.
Maarja, dan had die mevrouw misschien ook een andere designer moeten vragen natuurlijk. Maar toch, het is heel veel hetzelfde.
Ik heb een paar dagen geleden Vis a vis uitgekeken en dat vond ik echt super leuk, ik ben ook echt een beetje verliefd op Zulema nu. Ik wil iets nieuws kijken maar alles waar ik aan begin vind ik niet leuk (Homecoming, Russian doll, Ratched, Dynasty, Dirty John)
Wat ik wel leuk vond:
Call the midwife
Handmaids tale
You
Dead to me
The sinner
Killing Eve
Marcella
Good girls
The fall
Workin moms
Orphan black
Desperate housewives
Jane the virgin
The stranger
The haunting of hill house
The haunting of bly manor
Heeft iemand nog een tip?
Zo te zien komen onze smaken erg overeen, haha.
Ik vond deze series ook erg leuk:
Big little lies
Gossip girl
Dark
13 reasons why
Dexter
Bridgerton
Casa de papel
Lupin
Once upon a time
Hjem til jul
Sex education