Series & Netflix #3

Lie to me
The Mentalist

2 likes

Dit vond ik echt zooo leuk om te kijken en ben helemaal verliefd op Kevin, haha

The Queen’s Gambit
Luther
Broadchurch
The Crown
The Alienist
Lupin
Fleabag
Good Omens

2 likes

Misschien NCIS LA?

Inderdaad lie to me en the mentalist, als je het ergens kunt kijken kan ik breakout kings ook aanraden! Misschien zijn dexter en die spinoff van criminal minds ook wel wat voor je.

1 like

Lie to me is zooo leuk!! Maar is van netflix gedelete toch? Kun je dit nog ergens kijken?

1 like

Oh dat wist ik niet, wat jammer! Dan weet ik niet waar je dit kan kijken :frowning:

Castle vond ik ook heel leuk

1 like

Law & Order SVU, Silent Witness?

1 like

Ja echt jammer. Ik heb door die serie echt mensen geprobeerd te analyseren en doorgronden obv die microexpressies :rofl:

1 like

Maar ik heb dus Lupin gezien en nu zit ik nog in een “post - goede serie en kan niet aan iets nieuws beginnen”-dip

1 like

Wtf is er met Lupin

dat het zo middenin eindigt, ik drukte op continue dus dacht oke volgende aflevering maar dat werkte niet. ik dacht dat er iets mis ging met de tv ofzo. wat is dit nou weer voor ongein.

ik zit net chill op de bank en weet niet wat ik nu moet kijken ugh.

2 likes

Ikzelf vind LA wel leuker, meer actie en een leukere/persoonlijke verhaallijn haha!

Ja stom hĂ©!! :angry: volgens mij is het “seizoen” in tweeĂ«n gedeeld en komen de 5 volgende afleveringen “soon”

Ja hallo wanneer is soon ik wil een datum en ik wil het morgen

2 likes

Ik las dat ze het seizoen in tweeën hebben geknipt, dus vandaar! Staat oa hier

2 likes

‘soon’ ja doei ze zijn geen cnn tijdens de verkiezingen :frowning_face:
dit werkt dus juist totaaal niet voor mij, want tegen de tijd dat het soon is ben ik dit allang weer vergeten

1 like

Wow die Kim is van de zijkant net Kylie Jenner!
Dezelfde dokter?

Echt hĂš!

Ik vond lupin eigenlijk wel af? Hij is toch herkend?

zijn kind verdween en toen stopte het :pleading_face: toch gekke cliffhanger