Series & Netflix #3

nouja die agent die van de zaak af was gehaald zei arsene lupin? En toen draaide hij zich om

Gisteren Lupin afgekeken. In mijn omgeving is iedereen heel enthousiast dus ik had hoge verwachtingen maar vond het niet heel bijzonder, gewoon oké. Ik vond veel dingen nogal ver gezocht. Maar het was vermakelijk.

1 like

Eerlijk gezegd viel Lupin mij ook behoorlijk tegen. Het begon wel spannend maar later werd het zo ongeloofwaardig. Toch uitgekeken maar zou zeker niet een nieuw seizoen gaan kijken.

3 likes

Gisteren begonnen aan The Fall. Kijk normaal gesproken nooit echt detectives/thrillers maar werd hier heel akelig van. Hoe de hoofdpersoon op vrouwen jaagt, hoe obsessief hij is. De moord vond ik ook heel akelig om te zien. Weet niet of ik de serie durf uit te kijken :sweat_smile:

1 like

Ik vond dat echt een topserie, maar het is de hele serie door wel zo’n sfeer ja.

2 likes

Geweldige serie, wederom een Gillian Anderson pareltje. Ik hoop dat die vrouw nog eens een keer overladen wordt met awards.

4 likes

Ohh ja zo spannend! Echt toffe serie, laatste seizoen vond ik wat minder maar dat is bijna altijd zo haha.

2 likes

@Keaton @Nysmn ja vind de eerste afleveringen ook heel sterk, maar het is inderdaad de sfeer waar ik moeite mee heb? Terwijl ik normaal gesproken geen moeite heb met series over moordenaars. Misschien toch maar even laten gaan, de beelden bleven namelijk wel even hangen

Eens!!! Ze was echt geweldig als Thatcher.

Mindhunter? FBI die het concept ‘seriemoordenaar’ leert kennen in de jaren '70. Goede humor, en love de outfits / seventies “vibes”.

Of six feet under: een veel tragere serie dan bones of criminal minds, maar wel dezelfde zwarte humor. Gaat over het leven van een begrafenisondernemers-familie.

Als je van de meer grimmige zaken uit criminal minds houdt: Code 37, vlaamse zedenpolitie.

1 like

Proefabonnement Prime en we gaan nu The Boys proberen. Zo te zien zijn een aantal hier heel positief. :grinning_face_with_smiling_eyes: Benieuwd.

4 likes

Ik snap je echt! Ik heb ook met deze sfeer geen moeite maar het is wel heel anders in beeld gebracht, heel ander gevoel krijg je erbij. Kan me wel heel goed voorstellen dat mensen dat naar vinden. Wel heeeeel goed dat ze dat voor elkaar hebben gekregen dat ze die sfeer zo goed kunnen overbrengen.

Seizoen 6, of nog een ander nieuw seizoen? Netflix verwijderde de serie toen ik nog in S5 zat :frowning: :frowning:

Ik moet nog de seizoensfinale van S5 zien, en volledig S6. Tijd om prime aan te schaffen :smiley: Echt een van m’n favo series, aanrader idd

1 like

Ja dat is idd al heel knap, het voelt denk ik ook benauwend doordat de acteurs zo sterk spelen en het idee dat zo’n man ook gewoon een ‘lieve’ vader kan zijn (op het eerste gezicht dan).

1 like

Zooo vreemd, maar wel heel leuk! Dankjewel! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Iemand hier die Supernatural kijkt en een idee heeft waar het laatste seizoen te kijken valt?

Ik heb de allerlaatste aflevering van modern family gekeken

Spoilers

En vond het eigenlijk best teleurstellend. In het verleden heb ik door die monologen aan het einde van de afleveringen wel eens moeten huilen. Eentje die me te binnen schiet is het overlijden van een oma (denk de moeder van Phil? Not sure. Het is de aflevering die eindigt met dat Alex een speech geeft en er vuurwerk af wordt gestoken).

Maar dit voelde allemaal te haastig en te cheesy. Veel van de ‘nieuwe hoofdstukken’ vind ik ook onlogisch. Ik zou Mitch echt niet in Missouri zien, aangezien hij het altijd afgezeken heeft. Haley en Dylan die samen gaan wonen kan nooit goed gaan. Luke naar college terwijl hij te dom is om te poepen. Ik snap het hele idee van verandering = goed dat ze over hebben willen brengen, maar vind het gewoon niet zo geslaagd.

2 likes

Ik heb het gedownload. Vond de laatste aflevering wel teleurstellend , ze hadden een aflevering daarvoor moeten stoppen vind ik.

Via waar kun je dat downloaden? Of is het illegaal om dat hier te zeggen.

Ik vond sowieso laatste seizoenen het niveau wel flink gedaald. Maar het blijft mijn favoriete serie, niet de beste, wel de leukste. Hoe verslaafd ik daar wel niet aan ben geweest is echt abnormaal, helemaal naar een Supernatural convention geweest zelfs :joy:.