Klopt, ze hadden al eerder moeten stoppen. Oh wauw dat is wel echt fan zijn haha. Ach ook leuk toch dat je er zo in zat.
Heeft ze Thatcher nog in een andere serie dan The Crown gespeeld dan?
Nee, ze bedoelt dat ze ook goed was in The Crown, naast haar andere rollen.
Ik snap je niet, jij zegt: heeft ze Thatcher nog in een andere serie gespeeld en het antwoord is nee.
Edit: ik snap je sarcasme nu, maar obviously heb je ongelijk:P
Hahaha 
Ik ben niet zo van de karikaturale vertolkingen, maar smaken verschillen I guess 
Het duurde ook even voordat ik je snapte maar waarom vond je haar niet goed dan in The Crown?
De stem klopte niet (Thatcher praatte niet zo toen ze net PM was, dat kwam pas veel later), het mondje werkte op mijn zenuwen, het was allemaal gewoon heel erg karikaturaal en eendimensionaal. En je kunt een hoop over Thatcher zeggen, maar ze was niet eendimensionaal.
Ah oké. Moet bekennen dat ik absoluut geen Thatcher expert ben dus ik baseer me op wat filmpjes die ik wel eens van haar heb gezien. De stem en manier van spreken vond ik wel goed lijken. Maar dat het aangedikt is voor tv zal ongetwijfeld. Niettemin enorm van genoten.
Waar gekeken?
prime!
Iemand al Winx gekeken?
Netflix!
Ohh is die helemaal up to date nu
ik had helemaal opgegeven om het te checken omdat steeds die nieuwste seizoenen er niet op kwamen
God ja ik heb de hele middag Winx gebingewatched. Ik vond het goed weg te kijken haha. Wel een typische young adult Netflix serie met leuke verwijzingen naar het origineel.
o grapje het zijn er gewoon maar 11, geeeen idee waar ik ben gebleven. Tot en met seizoen 11 aflevering 3 iig wel gezien
Zo jammer dat het allemaal verwijzingen zijn. In had gehoopt op een oridnaire remake en dan met acteurs. Gewoon net als als die Disney films. Maar het lijkt tot nu toe wel vermakelijk maar wat een saaie kleding
Ja vanochtend mee begonnen. Ik vind het wel leuk! Jammer dat het maar 6 afleveringen zijn.
Heb gisteren de eerste nog gekeken en wil zeker verder kijken. Ik kan mij niet herinneren dat dit het verhaal was in de tekenfilm (Al heb ik die niet op de voet gevolgd toen de tijd)
Ik weet echt niks meer van het verhaal van vroeger haha. Weet wel dat ik het altijd heel leuk vond.
Nee het is wel anders idd! Sowieso een andere volgorde en veel meer volwassen grapjes. Maar het is wel vermakelijk hoor.
Edit: volgens mij klopt de relay met het ouders ook niet helemaal. Ze kon juist goed met haar ouders