Series & Netflix #3

Ja de kleding is vreselijk! Ze hadden ter vervanging van de pakjes interessante kleding kunnen kiezen die bij hun persoonlijkheid past. Nu ziet iedereen eruit alsof ze los zijn gegaan bij Walmart.

2 likes

Ik bedacht ineens dat ik vorig jaar een serie op Netflix gekeken heb die best leuk was. Australisch, ging over een vader die overleden was en bleek dat hij allerlei vrouwen had geïnsemineerd met z’n eigen sperm en daar kwamen drie dochters achter na z’n dood. Weet iemand welke serie ik bedoel en hoe hij heet?

2 likes

Klinkt echt ‘leuk’ :joy: :joy:

FF gegoogled, is het “Baby God”?

1 like

haha ja dat zou heel goed kunnen, dat weet ik toch juist niet

Het gaat wel iets anders dan de oude verhaallijn inderdaad.

Even over Stella en meer

Stella was toch altijd ook Bloom dr beste vriendin, hielp altijd en minder bitchy? Ben nog niet zo ver misschien dat het nog anders wordt.

En huh geen Stormy Icy en Darcy?!

1 like

Il vind Bloom zo’n egoïstische trut, doet me veel te veel denken aan Elena van the vampire diaries

6 likes

En waarom luistert ze gewoon niet?

Samenvatting

Die directrice zegt dat ze haar de magie op een trage maar veilige gaat aanleren? Wat doet Bloom?
Zelf toch gaan en ze moet gered worden.

Je wilt om 12 uur ‘s nachts je directrice confronteren terwijl je dronken bent en je vriendin zegt dat ze niet meegaat maar dat ze morgen wel met alle plezier meegaat. WIE GAAT TOCH DIE FUCKING DIRECTRICE BEZOEKEN? Mevrouw EGOÏSME ZELF BLOOM!!!

3 likes

Ik vind wel jammer dat er geen transformatiemodus is. De outfits en heel hard ENCHANTIX moeten roepen deden het wel voor mij.

3 likes

Mee eens! Vind het in zekere zin wel wat tegenvallen allemaal.
Zag wel dat de oude Winx ook trending was op Netflix :joy:

1 like

Ik ben altijd zo verdrietig als ik de laatste aflevering heb gekeken van een leuke serie. Gelukkig kan ik morgen SATC The Movie nog kijken❀

Daarna begin ik (weer) aan Girls (HBO). Ook een tip!

5 likes

Oh ik kan niet wachten om Winx the bingen.
Ik was écht verslaafd aan die serie vroeger. Ik heb ook een eigen winx fan site gehad met winx nieuws en mooie winx plaatjes enzo. Haha wat een tijden!!

3 likes

Ik ben nu ook Winx aan het bingen, vroeger nooit gekeken, maar ik vind dit echt leuk!

Blown Away is zo vet! Net een nieuw seizoen van op. Het gaat over een competitie met glasblazers en het is echt zo leuk om te kijken. Elke aflevering een nieuwe opdracht, ik vind van zowel het eerste als tweede seizoen dat er echt leuke mensen meedoen waar je snel een soort band mee krijgt. En ik vind het leuk om zelf een idee mee te bedenken bij de opdrachten (en wilde dat ik kon glasblazen). Lekkere wegkijkserie ook, 25 minuten ofzo en 10 afleveringen per seizoen.

5 likes

Vind het einde van Winx ook echt weird
 waarom maar zes afleveringen? En een ongelooflijke trage opbouw van informatie.

Ik vind het een lastige serie. Ergens is het leuk en ergens is het echt helemaal niks. Denk dat ik de tekenserie beter vind.

2 likes

Ahhh ik was juist benieuwd naar de transformaties :frowning_face:

Ik geloof dat ik Winx maar aan mij voorbij laat gaan

Ohh nee, wist niet dat er een Glasmuseum was! Gaaf, ik had al op een lijstje gezet om eens uit te zoeken of er glasblazerijen zijn die je kunt bezoeken, maar een heel museum is nog beter! Hopelijk kan dat snel weer

1 like

Haha 
 ik kijk dit sinds gister en het is zo walgelijk dat ik niet kan stoppen.

Ik weet dat het scripted is maar toch :joy:

1 like

Haha ik hoop dat er geen seizoen 2 komt, echt zonde van je tijd maar je blijft idd kijken :joy:

Gisteren laatste seizoen van The Crown gezien. Wel zeer melodramatisch over Diana maar ja. Nog steeds vet!

Ik ga nu beginnen aan de docu Night Stalker :scream:

https://www.netflix.com/title/81025701?s=i&trkid=13747225

1 like

bridgerton is dus gewoon gossipgirl set in pride and prejudice.

12 likes