Ja… als iemand me zou vragen wie ik het minst leuk vind van de mensen zou ik die vraag niet kunnen beantwoorden.
Ze zijn allemaal stuk voor stuk op hun eigen manier raar en gestoord.
Ik zocht wat hersenloos vermaak maar trok bling empire echt niet. Beter maken ze de latere seizoenen van RHOBH beschikbaar.
Ben in de plaats Derry Girls gestart. Love de styling, humor, accent, alles. Ik vond the night stalker trouwens een super goede docu, veel plezier!
Wordt peaky blinders leuker na de 1e aflevering? Ik vind het maar mwah, zit er nog niet in.
Ik heb vorig weekend derry girls uitgekeken. Ik vond het echt geweldig
. De humor, de kledij, de muziek, het accent,… En dat had ik niet verwacht op basis van de omschrijving op Netflix.
De opa tegen zijn schoonzoon
.
Ik vind het altijd zo grappig om acteurs uit een bepaalde serie terug te zien in een andere serie. Winchester vader en metatron als patiënt in Grey’s Anatomy 
Ik heb deze serie nooit leuk gevonden. Ben tot seizoen 3 gekomen. Iedereen was zo enthousiast daarom zette ik door maar het mocht niet baten 
Jaaa leuk heh! En die droge non constant. Echt ondergewaardeerd.
Ik vind van wel.
Dit doet me denken aan mijn lijstje die ik tijdens greys heb bijgehouden wie ik allemaal herkende uit andere series😂 was dit alweer vergeten eigenlijk
Absoluut!
S02EP13 John Winchester Supernatural!
en metatron zat er een paar afleveringen ervoor in.
wel echt dedication dit
We kunnen aan het tweede seizoen van The Boys beginnen en ik baal nu al dat we er weer bijna door zijn. Zo vet deze serie.
Niks van gelogen @Willem
Haha wauw respect
Wat een kennis
Hopelijk komt er snel een derde seizoen.
Mijn vriend zei al, dat hij ook in walking dead speelt en daar een zelfde knuppel heeft welke hij ook SN gebruikte. Hij zei dat er nu een complet theorie was dat het in hetzelfde universum af speelt. (al gaat mij dat een beetje ver)
Wow Disney is echt savage lol, die nemen nog een keer de hele wereld over.
Kunnen jullie Disney aanraden? Ik ben geeeen fan van tekenfilms of al die andere ‘typisch’ Disney films. Ik zoek echt films en series zoals HBO, Netflix en Prime. 
Voor nu niet hoor. Opzich grappig voor erbij.
Star plus kan wel boeiend worden, maar ondertussen staat nagenoeg alle content die hier boven in die ster staan gewoon (nog) op Netflix en prime.
Ik heb het gratis via vriendin en heb ook een hekel aan tekenfilms etc, kijk dus echt nooit.
Toevallig met kerst Home Alone, maar verder staat er ook gewoon echt weinig op.
Ff een poll!
Welke videodienst gebruik je?
- Netflix
- Prime
- Videoland
- Disney
0 stemmers