En ziggo en npo+. Ik leech wel de helft trouwens
En Discovery+
Discovery plus heb ik er ook bij, inderdaad.
Van de bekende streaming diensten heb ik alleen Videoland niet.
Als ik zin heb in gerecyclede Chantal Janzen content, dan zet ik RTL 4 wel aan.
Heb Netflix en prime.
Al zit ik nu met mijn real housewives verslaving nog te overwegen om een maandje ofzo Hayu te nemen zodat ik dat verder kan kijken.
Ik heb ook nog NLZiet. Heb geen vaste tv, kijk alleen op mijn laptop. Met NLziet heb je ook live tv van commerciele zenders (voor die keer dat ik Jinek kijk), en terugkijken op 1 plek in goede kwaliteit. En alles van NPO+.
Ik vind het trouwens wel interessant hoeveel geld je kwijt kunt zijn aan tv kijken, en dit soort abonnementen. Zitten die diensten in jullie tv-abonnement of is het nog on-top?
Los bij mij. 18 voor digitenne, 8 voor videoland, 4 voor netflix, 3 voor prime, 8 voor nlziet. Achterlijk eigenlijk.
Serie gezocht! Mijn man en ik hebben nogal een zeeeer uitlopende smaak aan series. Ik kijk het liefst de hele dag Virgin River, Jane the Virgin, Chesapeake shores en nou ga zo maar door. Hoe zoetsappiger hoe beter. Hij vind dat allemaal echt verschrikkelijk. Hij kijkt eigenlijk van alles zolang het maar niet zoetsappige liefde en teveel slappe humor is.
Nu hebben we laatst samen house of cards, vis a vis en suits gekeken. Vonden het beiden heel leuk, en gezellig om samen te kijken.
Wie heeft de tip om samen te kijken, een beetje in de lijn van deze drie series?
Mr. Robot, Homeland?
Aah top! Homeland klinkt top! Was wss echt een domme vraag dit haha maar mijn serie smaak is zo absurd ‘slecht’ dat ik echt totaal geen inspiratie of idee had 
Ha, nou als je zo genoten hebt van House of Cards heb je in ieder geval niet alleen een ‘slechte’ smaak toch? The Americans is ook tof trouwens, en misschien Designated Survivor?
Haha dat is waar. Thanks, we gaan zo eens kijken welke het wordt!
Ik betaal echt veeeel voor mijn internet en tv. Ik denk iets van 120 incl. abonnementen. Maar goed ik vind het heeeeeerlijk dat ik alles kan opnemen, terugkijken, opnieuw kan afspelen, alle buitenlandse zenders heb. Het is echt een luxe en zeker in deze lockdown tijden elke cent waard.
Ik heb eindelijk mn lijst ge-update in Netflix en ik heb (voorzover ik herriner/op de lijst heb gezet) nu 19!!! Series die ik nog steeds eens af moet kijken/ergens erin gestrand ben.
Waren er 21, heb The good place eindelijk uitgekeken (was ergens in seizoen 3 en dat had ik al 3x opnieuw aangezet maar was alles vergeten dus de hele serie opnieuw gekeken en eindelijk door het saaie heen en nu de hele serie uit halleluja). En Dead to me (had ik 3 afleveringen van gezien en dacht niks voor mij, maar bleek uiteindelijk wel echt mn ding en heb meteen seizoen 2 gezien en kijk helemaal uit naar deel 3!)
Anyway, Ik ‘mag’ nu niks nieuws kijken van mezelf tot ik die series uitkijk/er mee stop. (Behalve Lupin want die kijk ik samen op afstand en maar 1 ep per week)
Hebben jullie ook zoveel dat je nog half moet afkijken?
- Ja, nog meer dan jij
- Ja, ook zoveel
- Ja, maar een paar
- Nee, ik hou dat niet bij
- Nee, ik kijk maar beperkt aantal series tegelijk
- Ik hou het helemaal niet bij
0 stemmers
Als ik het niet meer leuk vind dan kap ik gewoon halverwege, dan heb ik niet nog de intentie om het later wel uit te kijken.
The Americans (prime) en Alta Mar (netflix). Beide een romantisch deel, en een spannend/mysterie deel. Maar niet zoetsappig.
Of why women kill, titel zegt alles. Luchtig en toch spannend, humor maar niet flauw en erg leuke styling. Er zijn drie verhaallijnen: eentje fifties, eighties en heden.
Heel benieuwd naar mocro maffia morgen. En zag lupin voorbij komen nieuw seizoen in de zomer.
Ja heb ik ook weleens, maar uiteindelijk denk ik er dan toch niet meer aan of heb ik zoiets van oja, die is er ook nog. Maarja blijkbaar wil ik toch liever andere dingen doen dan dat kijken dus is mijn eindconclusie alsnog I’m just not that into you. Als ik het echt leuk vond had ik het al wel gekeken.
Ik ben trouwens best wel geirriteerd over Lupin. Ik vond dat het verhaal echt teveel kanten op ging, te snel, te groot, gewoon too much. Vond het daardoor helemaal niet echt spannend of meeslepend ofzo maar juist nogal oppervlakkig. En dat vreselijke abrupte einde kan ik ook niet verkroppen. Als ze het niet halverwege hadden afgekapt had ik waarschijnlijk nog wel doorgekeken bij gebrek aan beter maar nu heb ik geen zin meer om weer opnieuw te beginnen, byeee
Ik hou het niet bezig maar heb wel een haat-liefdesverhouding met Outlander. Als ik er eenmaal mee bezig ben kijk ik achter elkaar door, maar dan ineens denk ik wil wat anders/wil weer films kijken en dan blijft die serie weer tijden liggen en kijk ik niet verder.
En ik heb bij veel series ook dat ik het eerste seizoen goed vind, tweede ook goed (of oke) en dan denk ik goed klaar hoeft niet meer. Dus haak ik gewoon af omdat er teveel seizoenen zijn.
Ozark?? Is ook spannend