Series & Netflix #3

Same en dat jochie dat 12 lijkt vind ik maar irritant.

Heb je die miniserie komtgoed al gezien? Dan heb je wat meer achtergrondinfo, al blijft het een pisventje

Oh nee die heb ik helemaal gemist? Voor de volgende aflevering maar even kijken dan.

Ja dat zijn 7 afl van 5 minuten en sluit naadloos aan tussen de laatste afl van seizoen 2 en dan naar de eerste afl van seizoen 3 toe!

1 like

The handmaid’s tale!

Iets waarvan je nog een seizoen moet afkijken, dus iets waarbij je halverwege bent. Dat voelt niet af haha

1 like

Ja snap ik, is lastig om weer in te komen! Maar wel echt tof. Duuuus ik adviseer je om vanaf begin s3 te kijken en nu door te zetten :sweat_smile:
Nu het buiten koud is is het ook lekker om een serie te kijken met een aangenaam temperatuurtje :joy:

Ik ben The Office US weer opnieuw aan het kijken, fijn als ik gewoon simpel vermaak wil.
Denk dat er vanavond gestart gaat worden met The Mandalorian

1 like

Meid deze opties! Ik wilde maar dat ik nog zoveel ‘tegoed’ had, ik binge mijn favoriete series altijd in 1 keer kapot.

1 like

Anders gewoon laten voor wat het is en met iets nieuws beginnen?

Als ik in geen een serie echt zin heb dan denk ik altijd oké geen zin, boeit me toch niet genoeg misschien over een jaar en anders pech. Niks aan gemist (en als ik echt wil weten hoe het afloopt Google ik. Of kijk de laatste afleveringen)

1 like

Net 10 min Bridgerton gekeken en ik trek dat echt helemaal niet. Dus maar gestopt.

Mijn favo’s waren: Elementary, Sabrina, Lupin, Homeland, Modern Family , Girls ( heb nu helaas geen HBO meer), Elite, Casa de Papel… en nu heb ik een soort crisis omdat ik niet weet wat te kijken. :disappointed_relieved:

Ik vond het einde van Modern Family ook echt lame, eigenlijk dat hele laatste seizoen. Jammer. Was en is nog steeds mijn favoriete go to serie, lekker dom wegkijken.

1 like

Ben begonnen met de nieuwe versie van Winx. Was Stella in de originele ook zo’n bitch?

Nee helemaal niet. Was juist heel leuk en lief voor Bloom.

1 like

Net eindelijk seizoen 2 van The Mandalorian afgekeken.

Samenvatting

OMMMG Luke en R2-D2. Ik zat echt te gillen van blijdschap hahahaha.

5 likes

Ja toch. Dacht ik me ookal te herinneren.

1 like

Echt twee goede films gekeken vandaag en gister: Below Zero en The Outpost.

Mocht je nou één avond vrij hebben, kies dan de eerste! Vooral het eind is zo sterk.

2 likes

Is casa de papel seizoen 4 nog spannend? Ik kom er niet doorheen, wat een geblaat

Ik denk dat als je Sabrina en Elite leuk vindt, je Fate ook wel kan waarderen :ok_hand:

1 like

Ik had het halverwege de 3e aflevering uitgezet, omdat ik er niet in kwam, maar las dit en andere dingen online, dus toch maar doorgezet, en ben blij toe!

Kijken hier ook nog mensen American Gods S03? Zit weer helemaal in diezelfde vibe van S01, ik snap driekwart van wat er gebeurt niet, maar ik kan ook niet ophouden met kijken!

Vind het ergens ook echt leuk om weer eens series te kijken waarvan gewoon maar 1x per week een aflevering verschijnt. Niet het hele seizoen in 1x bingen heeft toch wel wat, had ik met The Mandalorian ook al.

1 like

Ja, dat er meer aan de hand was had ik idd ook heel snel door Zei bij de eerste afl al tegen mijn vriend dat het wel Wanda moest zijn die dit deed, als manier om (niet) met haar rouw om te gaan, maar ik vond het dus niet zo vermakelijk en was bang dat het nog veel langer uitgesmeerd zou worden :grimacing:

1 like

Station 19 begint vanavond weer op tv, en Greys Anatomy ook :smiling_face_with_three_hearts: