Series & Netflix #3

Eerste 2 afleveringen van Lupin gekeken. Heb echt van alles op te merken qua geloofwaardigheid maar het kijkt wel lekker weg dus :+1:t2: Prima serie voor tussendoor

1 like

Yaaay eindelijk Narcos uit.

Is narcos Mexico net zo goed?

4 likes

Eerst even die andere 20 series uitkijken, voordat je aan een nieuwe begint he

3 likes

Ik ben House opnieuw aan het kijken. Nu alweer bij seizoen 2 binnen een week ofzo haha

ha nee je hebt me geïnspireerd hoor met je onafgekeken series. Ben as we speak een lijstje aan het maken. Heb je er trouwens ook series ingelaten die je eigenlijk mwoah vindt, maar wel af wilt kijken, gewoon omdat?

1 like

Heb een lijstje gemaakt en het is echt veel meer dan ik dacht, en dan ben ik er sowieso nog een paar vergeten

29 onafgekeken series

ozark
hjem til jul
peaky blinders
la casa de papel
homeland
the good place
the umbrella acadamy
luther
fargo
house of cards
stranger things
formula 1 a drive to survive
the it crowd
the sinner
sense 8
rita
dark
prison break
his dark materials
the wire
the leftovers
mr robot
the americans
the bridge
top of the lake
the handmaids tale
killing eve
fleabag
i.m.

1 like

Nee alles wat ik me kon herrineren staat er wel in, behalve dingen die ik na 1 ep al gestopt was omdat ik dacht dit wordt niks

HHaha Nice! Jouw lijstje is nu 2x mijne 🤌🏼

2 likes

top, dan wordt dat na fleabag de eerstvolgende

(ik dacht dat jij voor killing even zou gaan trouwens!)

2 likes

Hiervan zou ik alleen the handmaid’s tale, top of the lake, the wire en fleabag afkijken. Ohja en the good place en fargo (seizoen 3 skippen, seizoen 4 is gruwelijk). Ik ben aan 14 van jouw lijst ook eens begonnen maar ja als je er niet lekker in zit skippen dan toch! Het leven is te kort voor boeken/films/series die niet helemaal matchen vind ik :grin:

3 likes

Heb je Videoland? Dan is Good Trouble wellicht een aanrader!

2 likes

Killing Eve :heart: maar Luther is ook echt awesome. En the handmaids tale. The bridge (Bron) is ook een favo hier.

2 likes

Bedankt voor de tip! Ik was toe aan iets simpels en korts dus ben gaan kijken nav je berichtje en heb er zo van genoten! Echt knap wat ze voor verschillende dingen van glas kunnen maken zeg, nu wil ik op cursus bij Cat haha! Vond Chris van seizoen 2 wel heel irritant, als je zoooveel beter bent dan iedereen anders, waarom doe je dan mee :woman_shrugging: wel heel heftig dat hij zijn vader vlak van tevoren verloren was.

Ik ben gister begonnen aan Snowpiercer op Netflix! Kan nog niet echt stellen of het wat is want heb maar 1 afl gezien maar het concept is heel interessant

Nee helaas! Wij hebben Netflix, Disney en Amazon Prime!
Ik ga er vandaag even goed voor zitten.

Good trouble staat ook op prime! Ik vind dat echt een hele leuke serie. Kijkt lekker weg en niet te leeg qua inhoud.

3 likes

17 feb seizoen 3 :ok_woman:

2 likes

Ik heb echt zin in seizoen 3, vind het echt een leuke serie.

Seizoen 2 spoilers

Vind alleen niet alle side characters even interessant. Vind Alice en haar comedy bijvoorbeeld echt cringe. En al dat gedoe met die stomme love triangles. Hoop echt dat Mariana en Raj lekker snel uit elkaar gaan. En dat Callie een tijdje single blijft, zij is echt niet te genieten als ze een relatie heeft want ze doet altijd weer iets waardoor het misgaat :joy:

3 likes

Degene die hier Derry Girls hadden getipt,. dank je wel! Afleveringen hebben precies de goede lengte om even snel tussen door te kijken. En ze doen wonderen voor mijn humeur. (En Take That kwam net weer voorbij :heart_eyes:)

6 likes

Ik vind seizoen 4 juist een enorme tegenvaller, 3 vond ik briljant!

Ik ben eindelijk begonnen aan Jane the Virgin en ik geniet er zo van! Echt een heerlijke serie en zoveel afleveringen! Kijk het lekker alleen en verheug me dan echt op de avonden dat ik een aflevering ga kijken :heart:

14 likes