Ja zo’n heerlijke serie dit!
House is zoooo leuk. Ik hou van die serie en van zijn sarcastische karakter. Geweldig.
Oh ja, ik vond hem ook vervelend. Niet erg likeable. Maar hij gebruikte wel vaak gave technieken die je niet eerder zag. Leuk dat je er ook zo van genoten hebt!
@Calypso
Ben nu sinds een aantal dagen Reign aan het bingewatchen, maar hij is wel eng soms hoor!
Vooral met die Clarissa, getsiiee
Verder wel leuk dus ik zet nog even door, hopelijk niet teveel onthoofdingen enzo verder haha.
Omg nou vanavond begonnen aan The Mandalorian en baby yoda is echt zo lief, ik kan het niet aaan
Spoilertje?
O, dat weet ik niet. Maar lijkt me nou niet zo leuk voor mensen die nog willen beginnen met kijken
Ik vind dit wel een gezellige edit zo
Over welke serie ging het?
Waar?
Ben helemaal weg van Call my agent, wat een leuke serie!
Is op Prime nou ineens The Americans eraf gegooid? Ik zat net aan het eind van seizoen 5
Oh huh nu staat het er weer op. Oke. Lame. Maar blij.
Dina in de Halloween episode is echt mijn fav. (Superstore😄)
WandaVision laat echt alles waar ik al 20 jaar van droom gebeuren
Dat ik nog mag meemaken dat X-Men wordt geïntroduceerd in het MCU. Echt als een kind zo blij.
Oeee dat maakt die aflevering echt geweldig haha. Wij zaten nog steeds van neeee, dat kan helemaal niet.
Het was uiteindelijk wel de bedoeling begreep ik.
Ik las dat Deadpool uiteindelijk ook gaat komen ergens in de volgende MCU-films omgomomgomomg
Omfg omfg omfg. Echt love Marvel voor dit soort dingen.
THE BOYS
Emily Gilmore is een ongelooflijke b*tch.
Love Richard & Emily!
Vind ik echt de beste momenten uit Gilmore Girls
Edit: ik wil dit weekend weer beginnen met Gilmore Girls, ik zal eens goed op Emily letten