Series & Netflix #3

Kijkt iemand nog Riverdale?

Wat is het begin van dit seizoen raar zeg. Ze waren zeker door corona voortijds gestopt. Ik vind dat ze beter nog een fatsoenlijk einde aan seizoen 5 hadden kunnen maken dan dit rare seizoensbegin. Ben er ook helemaal uit en de ā€˜twists’ zijn zo vreemd zonder enige opbouw oid. Ik ben benieuwd of het nog wat wordt verder. Ik vind die storyline met Veronica en haar vader zo saai. Ik vind die moordmysteries van Jun en Betty wel leuk, dus daarvan mag nog wel wat komen van mij. Of anders gewoon wat ouderwetse high school drama zonder moorden, meerdere ondernemingen, boksscholen

3 likes

Richard is prima. Emily is een stuck up b*tch die iedereen de les probeert te lezen, ze heeft een mening over alles en iedereen en zal niet haar best doen om deze te verbloemen. Ze zeggen nooit iets liefs tegen of over hun dochter. Emily bemoeit zich met ALLES, zelfs het liefdesleven van Lorelai. Weggaan was echt de beste keuze van Lorelai. Wat een toxic mensen. (Het zit me hoog). :joy::clap:t2:Vetgedrukte tekst

1 like

Ik ben pas in S2 dus kan er verder niet veel over zeggen. Rory vind ik nog wel lief. Lorelai is wel high maintenance, met grappige one liners. Sookie is :heart::heart::heart:

Kijkt iemand KƤrlek & Anarki (genaamd Love & Anarchy op de NL netflix)?
Ik heb een paar afleveringen gezien, vind die hoofdpersoon wel heel leuk om naar te kijken. Maar vraag me af waar de verhaallijn nog heengaat.

2 likes

Ik vond hem steeds leuker worden. Heb hem uiteindelijk in enkele dagen afgekeken.

1 like

Gister black mirror seizoen 5 gezien, maar vond het eigenlijk best teleurstellend?

Die episode met miley was gewoon totaal niet black mirror achtig + super ongeloofwaardig (en dan niet op een technologisch aspect, maar juist het ā€˜normale’) is denk ik m’n minst favoriete black mirror aflevering ooit.

Vond de andere twee beiden mwah, die met de videogames was opzich mooi alleen het concept een beetje ehhh, maar door goeie acteurs nog wel leuk. Die andere vond ik wel okƩ maar je zag al vanaf 30 km aankomen wat er ging gebeuren, maar opnieuw goeie acteurs die het wel okƩ maakten.

Vond alle vorige seizoenen veel sterker.

2 likes

Ja ik vond het laatste seizoen ook heel erg tegenvallen helaas. Vond het wel grappig dat al die liedjes uit de Miley Cyrus aflevering covers van nine inch nails Waren, had ik echt niet herkend (head like a hole - > I’m on a roll) Had je bandersnatch al gezien?

1 like

Ja ik vond dit echt een super leuke serie. Voor mij ging het vooral om de personages en hoe die zich ontwikkelden qua persoonlijkheid etc. verfrissend ofzo haha.

Ik zoek een serie om samen met m’n vriend te kijken. Iets bingewatch-waardig, spannend, mag fictie zijn maar ook een goeie true crime docu.

Voorbeelden van wat we al hebben gezien en leuk vonden:

• Breaking Bad
  • Dexter
  • Lupin
  • Night stalker
  • American crime story
  • Bates motel
  • Upload

Hebben trouwens Netflix, Videoland en Prime

Ah ja daar twijfelde ik laatst al over! Gaan we eens een kans geven

1 like

Luther en the Bodyguard?

2 likes

Net s1 van firefly lane uitgekeken. Leuk!! Wel een heel irritant einde, wil weten wat daar is gebeurd.

Ozark

3 likes

Ja ben t/m ep3 gekomen vandaag. Weet nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden, maar blijf wel kijken. Het voelt af en toe wat Hallmarky aan. Die mannen zijn dorky vanilla ook. Flashbacks zijn wel leuk gedaan!

1 like

Ik weet niet wat hallmarky is haha! Ik vond het wel leuk maar ik ben ook megafan van Katherine Heigl, vind haar echt een knappe vrouw. Dus daar kan ik wel even naar kijken.

1 like

Aha
Hallmark series/films (van de kaarten). Dat zoetsappige/perfecte. Als je kijkt naar interieurs, kleding, de huizen. Iedere man wordt verliefd op Kate.

Vind Katherine idd ook heel likeable en goed acteren. Zij is 1 vd redenen dat ik blijf kijken!

Door haar zou ik bijna ook volledig blauwe of roze oogschaduw willen dragen haha. Vind de jaren 70-verhaallijn de leukste.

Ohja die kaarten ken ik inderdaad wel. Grappige uitdrukking!

Ja ze is geweldig. Love her.

Same! Vond haar outfits en kleding op latere leeftijd ook heel gaaf. Raakte helemaal geĆÆnspireerd. En gewoon doen!! Denk dat ik het morgen ook maar ga proberen, ziet toch niemand.

1 like

Fargo!! De film en daarna de serie. Elk seizoen een ander crimi verhaal, echt goed vond ik

2 likes