The Bridge!
Ozark! Echt heel goed
Gotham
Lucifer
The punisher
Bodyguard! Of The Stranger?
Ben echt enorm Netflix aan het bingewatchen, normaal kan ik dit helemaal niet.
heb rpdr 2 laatste seizoenen uit behalve de finale van 12, maar kennelijk is s13 alweer een tijdje bezig en ‘moet’ ook nog Allstars 4 en 5 en UK 1 en 2 (en fuck NL en Canada lol) zo kom ik nooit bij!! Waarom zoveel seizoenen zo snel. Vond s12 wel echt leuk trouwens, veel leuker dan S11. Heb alleen geen zin om de online finale te kijken dus dat stel ik uit.
En ben nu the bridge S3 aan het kijken, gister begonnen en nu nog 4 eps te gaan Omg. Zit er helemaal in. Moet ook seizoen 4 nog, maar daad ga ik ff mee wachten denk ik.
Ik heb het net ook afgekeken en idd: frustrerend einde Wel heel goed verder!
Haha ik ben nu bij seizoen 6 (vroeger nooit gekeken) en damn wat erger ik me aan Rory. Hoe kut ze is geworden (gestopt met studie, taakstraf, ruzie met Lorelai). Vind het ook helemaal niet meer leuk nu maar wil het wel afkijken want ben zo ver gekomen
NL rpdr kun je skippen, was echt mega kut. Canada is wel heel leuk
Spoiler:cry:
Nouja, het is niet alsof ze nooit ruzie heeft met dr moeder en dat ze steeds puberaler wordt, maar zal het even in een spoiler zetten
Ik heb Firefly Lane bijna af, gister zitten bingen, maar eigenlijk dacht ik de hele tijd “Wat is dit slecht” en toch kon ik niet stoppen.
Echt zo’n throwaway serietje met een laag budget en af en toe tenenkrommend slecht schrijfwerk.
(Oh, en een verschrikkelijk slechte stylist!!).
Yaaay the bridge uit.
Echt super oud nieuws, maar goed vind alle 4 seizoenen aanraders.
Oke ik ben bij aflevering 3 van de docu over het Cecil hotel. En ik raad hem niemand aan haha. Ik kijk nu alleen nog maar uit irritainment.
Maar het gaat van de hak op de tak dan over het hotel dan over Elisa dan over de buurt dan weer over Elisa en dan toch over het hotel.
En dan ineens zijn er mensen die het filmpje van Elisa op t internet hebben gezien en dan gaat het over hoe erg zij het wel niet vinden dat zij dood is en dat zij ( die haar niet kennen) het allemaal zooo erg vinden.
Heeel vaag.
Wat jammer, ik keek echt uit naar die release. Nja houd ik weer tijd over voor iets anders
Jaa er is niet veel meer info dan dat ik eigenlijk al wist over die zaak.
Oh wat jammer, keek er super lang naar uit.
Gisteren hier de eerste aflevering van gekeken en het leek me wel vermakelijk. Maar als ik jou hoor dan haak ik waarschijnlijk op de helft toch weer af, haha.
De 1 2/3 afl zijn te doen, daarna vervalt het in inhoudsloze fillerscenes, alsof ze niet meer wisten wat ze met t verhaal moesten doen.
Is Firefly Lane een beetje te vergelijken met Sweet Magnolias, Virgin River, Chesapeake Shores?
(Saai, maar je blijft toch kijken)
Ja. Gewoon compleet hersens uit, verwacht alle cliché momenten serie. Ik was gister n beetje down en t heeft me in die zin wel geholpen, zo’n domme serie waarbij alles wat je denkt dat gaat gebeuren ook gebeurt. Dus ach, als je in de stemming bent voor zoiets gewoon kijken.