Ik ben nu ook bij de derde aflevering en die oud directrice komt zo raar over. Alleen maar over hoe erg het hotel in diskrediet kwam door alle rare gebeurtenissen enzo.
Jaa vond dit ook vaag. Ik snap ook niet of die docu nou over dat hotel ging of over die verdwijning haha. Maar volgens mij weten de makers dat ook niet.
Hahaha echt he. Als ze nou eerst 2 afleveringen over de geschiedenis van dat hotel hadden gedaan en alle shit die daar gebeurt is en dan 2 aflveringen over die vermissings zaak. Dan was het wel vet. Maar dit was zoveel dingen door elkaar heen hahaa.
Ben wel dankbaar dat jij je hebt opgeofferd voor ons.
Wilde m al op mn lijstje zetten maar skippa
Heb eerlijk gezegd de laatste aflevering ook maar half gekeken was het zat
Haha als ik jullie mening lees dan schaam ik me weer voor mijn serie smaak . Heb het in 1 ruk uitgekeken en ultiem genoten. verheug me nu al op hopelijk een nieuw seizoen
Bummer
Ik kom niet eens door de eerste aflevering heen
Haha ik vond het ook vermakelijk hoor. Ben ook benieuwd naar het nieuwe seizoen
Ik heb Good Trouble uitgekeken en ik baal nu heel erg, want het keek zo heeeerlijk lekker weg.
@Molotov @Soy.peor
Ja die vrouw had volgens mij ook helemaal zoân droombeeld ofzo, van plattelandsmeisje naar LA en hoe ze had over dat ze de vrouw met parels en diamanten ging worden? En dat ze moest lachen dat ze het hotel verkochten voor 26 miljoen, en zeiken over slechte reviews die ze krijgen. Uh, oke? Is dit een toevoeging aan dit verhaal of wat? Ze kwam op mij iniedergeval niet erg empatisch over.
Als ze inderdaad de eerste aflevering de geschiedenis in zouden duiken zou het een stuk interessanter zijn. Soms herhaalden ze ook dingen enzo.
Ik vond het knap dat ze vier hele afleveringen van bijna een uur konden vullen hiermee. En een halve aflevering over die metalhead die er volgens âhet internetâ iets mee te maken had, makes no sense? Kreeg een beetje het idee dat ze er een complottheorie van probeerden te maken. Dus verspil je tijd niet aan deze docuserie, of je moet je heul erg vervelen.
Er is trouwens ook een docu over de Night Stalker te vinden op Netflix over de seriemoordenaar die er een tijd verbleef. Die ga ik denk ik zometeen kijken.
De docu over de night stalker is wel een aanrader haha. Er is ook een docu over de yorkshire ripper.
Nightstalker, Yorkshire ripper (niet Jack the ripper zoals ik dacht haha) en trials of gabriel fernandez zijn mijn favo docuâs op netflix
Edit: oh en Room 2806 over DSK is ook best leuk als je DSK nog niet echt kende, is #metoo avant la lettre
Seizoen 3 begint deze maand! Maar weet niet wanneer dat hier te kijken is
Ooh ik hoop dan heel snel haha.
Modern family?
Grace & Frankie, Chesapeake Shores, Sweet Magnolias
This is us al gezien?
Ik ergerde me vooral aan die Katherine Heigl. Ze acteert niet slecht maar er is iets aan haar wat ik ontzettend irritant en niet overtuigend vind, meer alsof je naar de actrice zelf zit te kijken IPV het personage.
Ik vond Firefly lane helemaal niet zo slecht eigenlijk! Maar dat komt misschien omdat ik daarvoor Dawsonâs creek hen gekeken en die serie is gewoon één grote anti-climax dat alles daarna meevalt