Ze hadden er wel meer uit kunnen halen? Co dependent vriendschap, duwen/trekken
Ja uiteindelijk draaide het allemaal toch weer om 20 mannen en hoe afhankelijk ze daarvan zijn.
Klopt maar ook hele corny 2-D mannen zeg jeetje
Ja, precies gecast op het standaard ‘man in een chickflick’ uiterlijk en ook zo geschreven. Snap niet waarom dat anno 2021 nog steeds geproduceerd word, maar daarom voelt het ook als een cliché en gedateerde show aan.
Achteraf denk ik dat ze een soort mix van This is us & The morning show hebben willen maken, beide superieure series.
Volgende week begint een nieuw seizoen!
Heef iemand Anne with an E gekeken, is het wat? Ik zoek een nieuwe serie. Heb zin om te bingewatchen. Ik vind best veel leuk qua type series; Orphan Black, Reign, Outlander, GoT, Queens Gambit, Frontier, Bridgerton vanalles eigenlijk.
Ik vond Anne with an E wel leuk. Anne kon me soms wel een beetje op mijn zenuwen werken maar als je van kostuumdramas houdt die zich in een rustig tempo afspelen dan kun je wel proberen of het wat voor je is
Een vriendin was hier wel heel erg enthousiast over! Zou het gewoon gaan proberen hoor. Als het niks is, geen man overboord
Ik vond het echt een leuke serie ook hahaha
Ik kijk nu The Hills New Beginnings op Videoland en ik vind het echt leuker dan verwacht
Ik vond het ook leuk hoor! Maar mijn eisen lagen niet hoog. Geen moeilijk plot en leuke outfits, ideaal.
Wij zijn nu midden in seizoen twee en het krijgt ineens een hele leuke twist haha
Ik ben gestopt in s3 omdat ik het niet meer leuk vond
Ik ben het een beetje kwijt, heb laatst een poging gedaan maar toen dacht ik pff wat kijk ik
Misschien nog een keer doen
Zijn hier mensen die the handmaids tale gezien hebben? Ben nu bezig met de laatste aflevering van seizoen 3 maar t is allemaal zo fucked up.
Ja ik wacht echt al tijden met smart op het nieuwe seizoen. Het is zo goed! (En idd disturbing)
Ik ook! Heel disturbing idd maar vond het zo spannend. Heb echt alles in 1 week gekeken haha. Ben benieuwd hoe het komende seizoen wordt
Ja, wat een geweldige serie!! Hopelijk komt seizoen 4 snel op Videoland. Ik vond het inderdaad ook heel heftig en ik voelde de frustratie terwijl ik aan het kijken was.
De personages van Aunt Lydia en Janine vind ik zo goed. Ik hoop op heel veel goeds voor Janine in het komende seizoen. En voor Aunt Lydia ben ik heel benieuwd of ze meer inzicht krijgt en spijt gaat voelen. Ik ben benieuwd of June en Hannah nu herenigd gaan worden.
@anon23538476 @kleinmaargroot @Stateofmind het is zo disturbing. Toen er spanningen waren rondom Biden en die aanval op t capitool dacht ik echt, nou daar gaan jullie VS.
Ik moest echt bijna huilen toen ze allemaal door t bos liepen. Ik hoop ook echt op een soort van happy end voor June. Is seizoen 4 t laatste?
Nee zelfs seizoen 5 is al bevestigd!