Series & Netflix #3

Oh jee nog een seizoen narigheid en ellende. Maar ook wel fijn.

1 like

Ik vind haar zo mooi! Ook heel moeilijk om dr niet leuk te vinden.

2 likes

Hahaha omdat ze knap is? Whut

1 like

Nee gewoon vanwege dr uitstraling ofzo

Staat Valentines Day op Netflix?

Nope

2 likes

Thanks voor het zoeken.

1 like

Ik kijk Rocketman nu voor de 287438e keer en ik moet gewoon WEER huilen.

2 likes

Haha ik vind het na die rol eerder moeilijk om haar wel leuk te vinden, hoe leuk ze in het echt ook kan zijn. Cannot unsee

5 likes

Ik vind haar karakter juĂ­st moeilijk om leuk te vinden. Elke keer als ze weer een stukje menselijkheid laat zien word ik achterdochtig. Op mij komt ze ook behoorlijk brainwashed en slecht over.

4 likes

Ja alles wat ze doet is natuurlijk super ziek. T hele verhaal is super ziek. Maar wel zo’n goede serie.

1 like

Ik baal echt zo hard van de docu over het Cicel hotel/ Elisa Lam. Heb er maanden naar uit gekeken.

Wat een enorme rommel zeg. Heb het met moeite afgekeken.
Er zat geen enkele lijn in de manier van vertellen, het ging van de hak op tak.
Ik ergerde me helemaal gek aan al die irrelevante mensen die hun zegje moesten doen. Dat stomme stel uit de UK, echt, waarom moet er een halve aflevering verspilt worden aan overbodige details van hun bullshit vakantie?! Who gives a shit?
Het ergste waren al die zelfbenoemde internet detectives met hun idiote conspiracy theories. Dit soort lui horen wat mij betreft never nooit een podium te krijgen, ook al komen sommige er nu op terug.
Ondertussen hebben die lijpos wel het leven van een onschuldige man verwoest. Het absolute toppunt was de beschuldiging richting de overduidelijk getraumatiseerde conciĂ«rge die Elisa in de tank vond. Ik zat te gillen naar m’n tv.
Ik vond het ook iets ziekelijks hebben dat 1 van die Youtubers vertelde dat het voelde alsof Elisa zijn zus was. What, the, hell?!

Echt een schijt docu. Don’t waste you time.

Ben echt pissed :sweat_smile:

11 likes

Ik ben door jou trouwens De Ridder gaan kijken @Soy.peor! Vind het wel chill, niet superspannend ofzo maar gewoon wel vermakelijk en boeiend genoeg om te blijven kijken, vind het wel een fijne intensiteit ff zo in zo’n lamzakkige coronamood. De twaalf heb ik ook gezien, die vond ik ook goed. Heb je nog meer Vlaamse serietips?

1 like

The team. Is niet helemaal vlaams meer engels en vlaams en duits door elkaar.
En code 37.
Ohja en eigen kweek is ook wel grappig. Verder ben ik nog beetje aan het zoeken ik zag iets van 13 geboden maar daar werd in aflevering 1 weinig in gepraat haha.

1 like

Kan je terugkijken op je tv? Hij is gisteravond uitgezonden op NET5.

1 like

Deel 3 van to all the boys I’ve loved before.
Sowieso slecht, sowieso kijken :thumbsup:

4 likes

Haha ja ben er net mee klaar. Heb me zĂł zitten ergeren maar ja toch ook wel weer genieten.

1 like

Ik ben begonnen aan Perdida, eerste aflevering zit je er meteen in. Spaanse / Colombiaanse serie, voor de liefhebbers.

1 like

Heb je Tabula Rasa al gezien (Netflix)?

1 like

Waar kijk je die dan?