Oké lekker eensgezind, ga ik daarmee beginnen want heb de ridder gister uitgekeken
Ik heb ook heel vermist gekeken maar dat is best oud, weet niet of je dat nog kan downloaden. Coppers is ook spannend. Ik keek dit allemaal toen ik nog op de middelbare school zat zo’n 7 jaar geleden dus geen idee of je dit nog kan downloaden
Hahah zo ging ik ook. Het leuke aan vlaamse series achter elkaar kijken is dat je dan acteurs herkent uit andere series.
@Luzarl ik ga nu 13 geboden weer een kans geven haha. Il was halverwege aflevering 1
Ja doen! En ik zit nu te denken er was ook nog iets, de bunker, dat ga je ook leuk vinden
Oh ja de bunker is ook top!! En cordon, lekker actueel ook met de pandemie haha.
Studio Tarara vond ik ook heel tof, maar misschien is dat leuker als Vlaming? Gaat over de sfeer op de commerciële zender in de jaren '80 (seks drugs en rock n roll)
Ik heb hem ook gekeken met extreem lage verwachtingen en was toch elke keer wel benieuwd naar de volgende aflevering!
Scheelt dat ik samen keek met vriendinnen die het verhaal niet kende dus die waren elke keer echt verbaasd etc, ik was ook na een tijd even vergeten door alle theorieën dat het eigenlijk geen mysterie meer is haha
Hij is morgen om 20:30 op SBS9 mocht je daar iets aan hebben 
Ik vond de Cecil Hotel docu wel lekker weg kijken en interessant omdat ik de Elisa Lam case nog kende. Daaropvolgend ben ik nu meteen de Night Stalker docu aan het kijken, want die creep die sliep dus gewoon maandenlang in het Cecil Hotel.
@Eddie die knappe Tom van tabula rasa zit ook in 13 geboden. Dit x wel met 2 handen. Maar hij word wel vaak gecast voor ‘jongen die een auto ongeluk heeft gehad met hoofdpersoon’
Nog maar 9 series te gaan op mn lijst
Heb echt zo’n ziek tempo gekeken, maar het is nu een missie geworden en het is niet of ik iets beters te doen heb deze avonden.
Alleen heb ik nu natuurlijk echt geen zin meer in een nieuwe. Ga me maar aan The Sinner 3 wagen al hoorde ik al dat ie meh is.
En Emily in paris dan wel een nominatie.
Ik kijk below deck en ik haat iedereen
Ben aan This is Us begonnen. Halverwege 1e seizoen en kan niet geloven dat er nog 4 volgen, en vrij lange. Het is wel interessant (na Firefly Lane wel zelfde straatje qua flashbacks), wel heel Amerikaans. Opbouw is wat, traag
En lijkt alsof ik niet meer gewend ben aan zulke lange drama series
This is us is kwalitatiever wel 100x beter dan FL, veel betere verhaallijnen en beter acteerwerk.
Ik vind de seizoenen ook te lang, terwijl ik t vroeger altijd heerlijk vond als een seizoen 20+ afleveringen had. Verpest door de binge generatie 
Ik ben begonnen aan Firefly Lane maar ik vind die flashbacks heel irritant. Kan niet onthouden wie wie is
Ik vind het laatste seizoen helaas heel slecht. Echt zonde. Ik snap de beperkingen rondom opnemen met corona, maar pfff wat een overdreven drama. Hopelijk wordt het seizoen hierna weer leuker!
Lol ik ben gister Rita gaan kijken, veel leuker!
Is ook al super oud en bekend, maar wie het niet kent het is echt een leuke feelgood serie die nooit zoetsappig wordt en soms donkere humor, maar altijd toch wel positief. Gaat over een Deense basisschool docent.
@Lentex @Banananana misschien vinden jullie als (bijna) leraren dit leuk om te zien, kan het echt aanraden! (Wss kennen jullie het allang maar soit)
Bedoel je dan seizoen 4 of 5? Ik kan 5 namelijk nog niet kijken via Prime maar misschien heb jij het al gezien. Ik vond het trouwens juist heel fijn dat het een serie is met veel afleveringen per seizoen @Hejira. Hoef ik ten minste na een middag tv kijken niet meteen weer op zoek naar wat nieuws
.
5 inderdaad!
Ja is kwalitatief zeker beter, op basis van wat ik nu zie s1
Kevin doet me overigens ergens aan Bojack denken, hadden anderen dat ook? Missch verandert dat nog