Ik ook!!! Vind het echt zo’n leuke serie die ik jammer genoeg net af heb gekeken. Ook grappig dat de acteurs zichzelf spelen. Ik vind de meeste Franse films op Netflix ook goed.
Behind her eyes afgekeken. Hier mijn kritische mening zonder spoilers: ik vond de eerste 5 afleveringen te saai, in de zesde aflevering zit wel een toffe plottwist maar je kunt beter iets anders kijken
Hoe staat het met je lijst? Schiet al op of niet?
Haha ik ook niet! Vond daarom vooral de laatste 2 afleveringen echt heel leuk
Wow het einde he dat het gewoon Rob was al die tijd, echt gestoord, nooit verwacht dat hij Adele kon vermoorden ook. Vond t een goed einde maar wel echt jammer dat het geen happy ending is en David nu alsnog getrouwd is met die engerd
Grace en Frankie dus nog bijna 4 seizoenen
Jane the virgin 4 seizoenen
3 seizoenen homeland
2 seizoenen good girls
1 seizoen lovesick
1 seizoen ozark
1 seizoen stranger things
1 seizoen The sinner
8 shows dus, kwam van 21 geloof ik.
Dus schiet aardig op, alleen Jane The virgin zijn Fucking veel afleveringen per seizoen en ze duren allemaal 45 minuten dus dat gaat echt nog een tijd duren. En heb Sabrina van m’n lijst gegooid want had pas 2 afleveringen gezien dus dacht ik begin er gewoon niet aan.
Dix pour cent
ik vind het zo leuk dat acteurs in deze serie zichzelf spelen, zo grappig zoals Sigourney Weaver. Oh ja en er is een Franse acteur Joey Starr nooit van gehoord maar wat een ENGERD!!!
Ja leuke serie is dit hè! Ik vond het echt oprecht jammer dat die voorbij was. Die actrice die Noemi speelt is goeeed. En love Andrea.
@loekieie ik vond plan caour ook erg leuk. En bon dieu is een aanrader, grappige film. La familie belier vond ik ook een hele mooie film
Waaauw deze lijst is echt bizar veel korter, haha. Goed doorgewerkt. Beleef je er wel plezier aan?
En alles op versnelde snelheid?
Ik durf zo’n lijst niet eens te maken Mijn fictieve lijst van nieuwe series is ook zo laaang
Hoe vinden jullie mocro maffia? Ik vind het weer zo spannend. Ga de nieuwe afl bewaren voor na mn werk
Lekker beziggggggggg
Het helpt echt om geen sociaal leven meer te hebben sinds de avondklok, dus dan maar bingen he
@kleinmaargroot nee alles normale snelheid verder, versneld lukt ook alleen via mn laptop en niet via chromecast dus ik kijk t meeste normaal. Plus meeste series gaan me snel genoeg, alleen die oudjes praten zo langzaam hè Haha.
Beleef er wel plezier aan, al kijk ik er enorm tegen op om aan Jane The Virgin te beginnen want dat is nog zooooveel. Elke keer als ik aan n nieuwe serie begin tel ik wel hoeveel ik moet, maar kom er toch snel weer helemaal in.
Vind Rita, The Letdown, The bridge het lekkerste bingen, had ik echt zin in bij die series.
Jaa vind ik ook van beide! Mis Noemi
En mis sowieso een goede serie want niks staat me meer aan
Oke even over cecil hotel. Aflevering drie was wel oké.
ging met name over het gevaar van die web sleuths. En wat een invloed een valse beschuldiging op iemands leven heeft. Vond het verhaal van die morbid (pablo vergara) echt wel sneu. Die kreeg echt heel veel haat reacties via zijn Facebook dat hij elisa had vermoord. Terwijl hij een jaar eerder in het hotel was en op het moment van de verdwijning niet eens in the US was. Hij was er ook depressief door geraakt.
Ja Noèmi vind ik ook fantastisch! Ik vind de cast sowieso erg leuk, niet de standaard acteurs die je in de meeste series ziet. Arlette is ook heel cool.
Plan Coeur was ik aan begonnen idd, ga ik weer oppakken als DPC klaar is! Was die alweer helemaal vergeten.
Ha dat probleem heb ik ook! Ik ben maar begonnen met firefly lane maar tis wel leuk maar alles is zo net niet.
Heb je big little lies al gezien? Eerste seizoen vond ik echt heel erg goed! Ook hele toffe personages.
Die staat niet meer op Netflix zo te zien! Firefly ben ik bewust niet aan begonnen omdat ik op dit moment toch al alles stom vind, op een ander moment kan ik een slechte serie beter waarderen denk ik
Oh sorry heeft nooit op Netflix gestaan bedenk ik me nu. Is HBO. En ik heb heel veel al gezien, maar kan verder niets leuks bedenken. Outlander is ook leuk. En anders gewoon films kijken, dat is altijd goed en makkelijker te kiezen
Ha ja snap ik. De kleding en het jaren 80 sfeertje is wel echt super leuk! Echt bizar hoeveel erg gerookt wordt.
New Amsterdam is leuk. Vanavond nieuwe aflevering van Mocro Maffia kijken, ben helemaal verslaafd dankzij mijn vriend.
Heeft iemand de serie Hollywood al gezien op Netflix? Is dat een beetje een aanrader?