Van Jane the virgin heb ik pas de laatste aflevering gekeken. Waarschijnlijk zit je er na 2/3 afleveringen weer helemaal in. Wel veel afleveringen idd 100 totaal
Iemand die docu over Tiger Woods al gekeken? Staat op HBO
Ben door jouw berichtje net begonnen, echt laf it!!
En Justin Bobby! A men so great he needed two names hahaha. Ik vind hem wel heel leuk (ben ongeveer op 3kwart van aflevering 1, dus wss verneukt hij het later nog).
Justin en Audrina
Ik vind wel echt tijdens dat etentje van hem en Audrina dat hij heel liefdevol naar haar kijkt. Maar ze willen ons als kijker natuurlijk ook helemaal laten denken omg jaaa hij is je ware liefde!! Dus ben heel benieuwd hoe dit verder gaat.
Ik vond het wel aardig vermaak!
Leuk en mooie serie maar sommige dingen klopten niet.
@kleinmaargroot en @Daelyss Ah thanks, dan ga ik met deze serie starten nadat ik Firefly Lane uit heb. Wat klopt er dan niet precies? Of is dat erg spoiler gevoelig? (want dan laat ik dat eerst even voor wat het is ;))
Het doet niet af aan het verhaal maar wel spoiler gevoelig. Kijk maar
Ik heb me over mn videoland haat heen gezet en ik kijk nu mocro maffia.
Geef me 1 halve dag en ik zeg overal ouleh achter.
Net de laatste aflevering gezien van homeland. Jammer dat het voorbij is. Maar ik vind dat ze er wel echt een goed einde aan hebben gegegeven. Ik heb het hele seizoen in 2 dagen gezien, zat echt op het puntje van mijn stoel. Zo spannend.
Ik heb helemaal niet beseft dat S8 het laatste seizoen is! Wat jammer zeg. Vond het een spannende serie.
Ik zit nu 13 geboden te kijken en ik zag jou laatst ook al over die dude die in tabula rasa zonder hand was posten @Soy.peor maar hij heeft hierin idd echt zowat precies dezelfde rol? Auto ongeluk met hoofdpersoon met wie hij daarna ook nog eens een relatie krijgt, en hij woont ook in allebei de series op een soort vuilnisbelt waar hij knutselprojectjes heeft. Je zou toch denken dat dat een vrij specifiek personage is haha.
Ik verdenk momenteel overigens ernstig die oudere agent als Mozes
Is de serie eng, als in dat er veel schrikmomenten en spannende scenes zijn? Klinkt namelijk wel leuk maar ik ben echt een schijterd 🥲
Ik heb hem ook net uit! Ik haat het einde zo intens.
Verder is het wel echt een aanrader!
@Jalapeno tegen het einde aan is het heel creepy dus als je daar gevoelig voor bent zou ik niet ‘s nachts kijken. Ik ben op dit moment ook bang maar het was het waard.
Hahaha jaa vond ik ook typisch.
Kijkt er iemand wel eens op hogere snelheid? Bij Netflix kun je dat instellen.
Ik had echt niet gedacht dat ik dat chill zou vinden maar echt, het is echt mijn lifehack om te bingen. Ik vlieg nu echt door de afleveringen van TWD heen na heel lang gestopt te zijn ergens in seizoen 4, ben ik nu in 2 weken bij seizoen 7.
Afleveringen duren ineens maar zo’n 30 minuten als je de intro en aftiteling skipt, in plaats van 40+ minuten. En op 1,25 went het echt snel, ik heb niet meer door dat het sneller is. Misschien werkt het niet voor alle series, maar voor nu ben ik echt fan.
Haha ja ik doe dat ook met sommige series en eigenlijk met alle podcasts. Scheelt zoveel tijd bij elkaar en went idd echt snel!
Ik kijk standaard alles sneller en als ik het op normale snelheid doet voelt het als heel traag
@Lemongrab oei zo’n goeie serie!!!
Over homeland:
Ja inderdaad, dat is wel echt jammer. Aan de andere kant het is wel echt typisch Carrie die alles doet voor de ´spygame´.
Ohhh wij zijn ergens na seizoen 5 dacht ik afgehaakt. Misschien toch maar af kijken dan.
Kan dit ook via de chromecast of dan niet?