Serietopic #4

Bron gezien?

1 like

Die heb ik gezien, vond het een leuke serie ja!

Hmm misschien moet ik How to get away with murder nog een kans geven dan. Heb jaren geleden 2 of 3 afleveringen gezien maar het pakte me toen niet blijkbaar. In mijn herinnering waren het ook een beetje losstaande afleveringen.

Oja ik wilde ozark tippen haha. Fargo misschien? (Let op, zowel film als serie stonden erop, weet niet of dat nog steeds zo is)

3 likes

Ik kijk al een paar dagen nonstop Velvet, een Spaanse serie. Totaal anders dan wat ik normaal kijk, maar toch vermakelijk ofzo haha

4 likes

Ik heb net Tindler Swindler gezien en ik vraag me echt af wat de end game van die jongen was? En hoe hij die scene met zijn “bodyguard” in de ambulance in scene heeft gezet. En hoe hij die krantenartikelen kon vervalsen dat zijn enemies achter hem aan zijn? En hoe in hemelsnaam je in deze digitale tijd nog met een vals paspoort kan reizen?

7 likes

Spoiler Tinder Swindler

Ik denk dat ie met zijn bodyguard gewoon in een ordinaire vechtpartij was gekomen en die foto’s steeds gebruikte.
Over die vervalste krantenartikelen heb ik niets gezien maar misschien heb ik jiet goed opget.
En reizen met een vals paspoort kan zeker weten nog steeds in deze tijd

5 likes

Volgens mij vloog ie vooral van Schengenland naar Schengenland toch? Officieel moet je dan wel een identiteitsbewijs bij je hebben maar volgens mij wordt dat niet vaak gecontroleerd

5 likes

ja spoiler waarover? :upside_down_face:

4 likes

Toegevoegd. Dit kwam uit een ander topic en is door de mods verplaatst

Ik heb zin in hersenloze tv en heb dus Love Is Blind seizoen 2 aan. Las hierboven dat de versie uit Japan leuker is (@Sax)? Zal die ook een kans geven dan! Want deze mensen vind ik allemaal niet boeiend :joy: @Motherofdragons Wordt het wel nog juicy??

4 likes

Velvet was echt leuk! Volgens mij waren er twee series daarvan.
The Grand Hotel staat er niet meer op, maar was ook echt geweldig! Kwamen ook paar acteurs van Velvet erin voor.

2 likes

Ik vind de mensen vooral veel prettiger om naar te kijken/luisteren. Het gaat er allemaal wat rustiger aan toe. Ik verwacht wel meer drama in de US versie (en daar kijk ik uiteindelijk wel voor :grimacing:).

7 likes

Ik kijk alleen al voor al die prachtige mensen en kleding haha! Ga eens kijken naar de andere serie, bedankt voor de tip😄

1 like

Tinder Swindler ik dacht dat hij dit samen met zijn bodyguard had veroorzaakt en daarna de alarmdienst had gebeld. Als onderdeel van het plan

1 like

Gran Hotel was echt zo’n heerlijke serie, na elke aflevering bleef je kijken. Echt jammer dat het er niet meer opstond, want ik raadde hem altijd aan iedereen aan ._.

3 likes

Ja, ik dacht ik ook misschien. Maar kon me niet voorstellen dat je jezelf zo pijn wil doen. Maar ja, hij wilde ook in Praag naar een plastisch chirurg om zijn gezicht te verbouwen maar de dokter weigerde omdat “alleen criminelen dit doen”. :dizzy_face:

1 like

Ik vond Anne+ de film een beetje tegenvallen. Saai plot eigenlijk? In de serie zat veel meer snelheid ofzo en in de film gebeurde vrij weinig. Wat iemand in dit topic ook al zei en hoe ze in de film Anne’s boek omschreven: het kabbelt maar voort. En ook typisch Nederlands ofzo hoe ze alle boxes moeten checken met uitspraken, clichés, personages. Alles zit erin maar 0 diepgang.

Ik denk dat ik het leuker had gevonden als dit plot dieper was uitgewerkt en het ook een serie was. Maar aan de andere kant zijn er geen andere films die ook over dit onderwerp gaan. Dus wat dat betreft wel pluspunten natuurlijk.

8 likes

Ja vond het ook tegenvallen. Heel saai. De serie was veel leuker.

Ik ben begonnen aan selling sunset en Chrishell is echt mijn BEC. Ik post dit voor bijval

9 likes