Ja ik vond het ook heel goed, maar ik dacht dat het iets luchtiger zou zijn dan het was haha
Ben inmiddels helemaal into Noorwegen op Netflix, vond ik wel passend deze tijd van het jaar. Voor wie het interesseert:
Bludtur is wel leuk als je van horror houdt, het zijn 6 afleveringen van een half uur met elke keer een ander horrorscenario. Niet eng, maar meer een beetje disturbing, wel redelijk gedaan, een 6.7, je mist er niks aan maar entertaining.
Postmortem gaat over een vrouw die dood aangetroffen wordt en dan weer tot leven komt maar dan bloed moet drinken omdat ze niet meer helemaal zichzelf is, terwijl haar familie een mortuarium managed. Leidt uiteraard tot problemen, maar die zijn ook wel redelijk komisch. Zijn ook maar 6 afleveringen van 3 kwartier en echt leuk, goed gemaakt en verveelt niet. Een 7,8, zou het aanraden, echt een leuke sfeer. Niet eng trouwens.
En qua films heb ik Naboer gezien wat echt een hele fucking rare film is, een soort fever dream erotische thriller, maar vond m wel cool opzich. Een 7. Is ook maar een uur lang ofzo.
En wat ik echt leuk vond is de Elling trilogie.
Brødre i blodet, Mors Elling en Elsk meg I morgen zijn de namen.
Zijn 3 films over een geestelijk niet helemaal oké man die Elling heet en samen met z’n vriend uit een inrichting wordt ontslagen en dan samen opnieuw moeten beginnen, is heel feelgood en grappig en qua sfeer heel Chill, gewoon happy. Zat ze echt met een glimlach op mn gezicht te kijken ( sorry) maar echt aanraders. Een 8
En dan nog The Trip over een stel dat elkaar wil vermoorden bij hun zomerhuisje, maar dat loopt mis als er een andere bedreiging komt, echt chille en leuke thriller met Noomi Rapace, een 8.
Oké veel plezier ermee
Dankje ik ga dit allemaal kijken
Ik moet nog één aflevering archive 81 maar ik vraag me echt af waarom ik heb doorgekeken, echt een natte scheten serie zeg
Ik heb nu DVJ80 afgekeken en echt, chapeau. Wat een topserie van Nederlandse bodem. De balans tussen humor en drama (echt janken soms) is zo sterk, en het is ook zo heerlijk om te merken dat Nederlanders heus kunnen acteren. Zelfs de kinderen doen het echt zo goed, iedereen is geloofwaardig.
Wauw de Tinder Swindler kijkt echt zo lekker weg dat die 2 uur voorbij vlogen. Jammer dat deze guy er gewoon mee weg is gekomen en dus aan niemand geld heeft terug betaald? Idioterie
Ik kijk nu afbeeldingen van Murderville, best wel grappig maar ik had iets meer hihaho verwacht op basis van de trailer
Ik ben volgens mij echt als enige hier wel enthousiast over Manifest. Het kijkt lekker weg en ik blijf steeds benieuwd naar de volgende aflevering.
Heb je de laatste al gezien? Ik vond hem echt ontzettend naar (dus ook wel goed, maar naar), nog meer dan dat het normaal al is
Over tinder swindler:
Het lijkt inderdaad alsof ze na de rechtszaak toch weer vriendschappelijk contact kregen. Ik las ergens dat ze heeft gezegd dat ze dat eerste meisje uit de docu niet gewaarschuwd had omdat ze dacht dat zij gewoon een ONS was en dat het niet serieus was en dat ze daarom niet random het hele verhaal over de rechtszaak had verteld.
The Power of the dog vanmiddag gezien.
Fantastisch film. Acteer werk is indrukwekkend te noemen. En Benedict Cumberbatch …
Penguin
Hoop het ook mijn liefde voor western is weer aangewakkerd
Zo, inderdaad zeg, damn…
Ik ben weer begonnen met call the midwife
Ik wil even een zweedse film aanraden: Man die Ove heet. Gelachen en gehuild tegelijk. Staat op videoland.
Verder kijk ik nu zweedse serie Beck. Soort commissaris Rex. Vermakelijk maar niet perse supergoed. Geef het een zesje
Heeft iemand Lillehammer gezien? Ben nu 3 eps diep en weet nog niet of ik het wat vindt.
Volgens mij wel een van de oudste Netflix originals want het begint elke keer met het oude logo.
Ik heb seizoenen 1 en 2 met veel plezier gekeken, maar toen ineens gestopt haha. Het is wel een beetje een aparte serie
Dit vind ik zó’n goede serie en dan heb ik niet eens iets met baby’s.
Love inventing Anna tot nu toe. Die vent van haar is wel super irritant haha.
Beetje Gossip girl meets OITNB dit. Het is van dezelfde producer als greys anatomy.
Ja die hoofdpersoon is zo merkwaardig dat ik niet weet of ik m kan handelen, maar toch is er ook wel iets leuks aan.
Naja zet maar ff door dan nog, iig 1 seizoen ben nu toch bijna halverwege