Series & Netflix

Klopt, maar ze introduceren wel twee leuke nieuwe dames en Diane zit er nog wel in! Ik vond de serie heel goed.

De nieuwe aflevering van Riverdale vind ik voor het eerst weer leuk en spannend!

Edit: heb hem nu helemaal afgekeken

Riverdale laatste aflevering

Mega spannend!!! Vond de acteurs eindelijk echt weer heel erg goed en was echt mega erg gegrepen door het verhaal. Ben wel echt benieuwd wie de killer is en hoe het nu gaat aflopen met de groep die het spel is begonnen te spelen

2 likes

Haha kan je gelijk de nieuwe docu van Famke Louise meepakken :smile:

Veel kijkplezier. Als je de Good Wife leuk vond vind je deze ook wel leuk (wel even inkomen misschien).

TWD

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Rick de hoofdrol (nou ja in ieder geval een rol) krijgt in de nog te komen films van TWD!

4 likes

Haha, ja, ik ben er zelf ook maar aan begonnen. Sommige dingen gaan net iets te ver imo, maar over het algemeen is het een zalige serie.

1 like

Sorry voor late reactie! Thanks, die ga ik op mijn lijstje zetten! Ben wel van plan eerst het boek te lezen (:

1 like

The sinner 2 staat op netflix!

13 likes

Iemand als begonnen aan het nieuwe seizoen van house of cards? Ik moet nog beginnen maar merk dat ik er toch wat minder zin in heb nu Kevin Spacey niet meedoet

Oh top! Gister net Bodyguard uitgekeken, weer nu wat we vanavond moeten kijken!

Ja, dat is zeker waar! Er zitten ook wel echt veel geniale opmerkingen in.

“We’re talking about it and your picturing it.”

“What?”

“Nothing, it’s a call back to the last episode. They get it; they’re binge watching it. You’re binge watching it right?..”

Haha, yep! :stuck_out_tongue:

1 like

Jaa heb vanochtend gelijk de eerste afl gekeken. Jammer dat het hele seizoen er niet op staat

Er staan acht aflevering op toch? Is dat niet alles? Ik ben nu net begonnen.

OMG :scream: ja sorry ik zie het. Zag de andere afl op tv niet maar op mn telefoon wel. Thankss

1 like

Ja, heb hem ook al afgekeken. Serie is niet meer te vergelijken met hoe het was, maar heb toch doorgekeken want vond Claire altijd een heel goed personage, maar wel in combinatie met Frank dus ja
 :joy:

Heeft iemand seizoen 7 van Once Upon A Time gezien?

Spoiler begin seizoen 7

Toch maar even in een spoiler just in case. Maar in de laatste paar seizoenen kon ik de cringe al bijna niet meer aan, maar ik vrees dat het alleen maar erger wordt nu Emma weg is enzo. Al die sprookjesverhalen zijn gewoon zo leuk :frowning_face: Dusss kan iemand me vertellen of het mn tijd waard is?

Zo jammer dat het zo gelopen is en hij er niet meer in zit
 Ik lees ook echt veel slechte recensies, maar ik ga toch maar beginnen met kijken. Ben wel benieuwd wat ze er nog van hebben weten te maken.

Ik heb the chilling adventures of Sabrina in 3 dagen gekeken en nu hoop ik dat seizoen 2 snel komt haha!

1 like

Zou er een 2e seizoen van Elite komen? Zou kunnen toch?

1 like

Ja, toch? Dacht dat er meteen twee besteld waren.

Kind uit nieuwe seizoen van The Sinner heeft in een halve aflevering al beter acteerwerk laten zien dan alle kinderen in het hele seizoen van The Haunting of Hill House

7 likes