Series & Netflix

Ik heb tvd ook al 2 keer opnieuw gekeken :blush:aar ik kom nooit door de laatste twee seizoenen heen? Vanaf het moment dat Elena eruit gaat vind ik het echt saai. De eerste seizoenen vind ik echt heerlijk om bij weg te zwijmelen

2 likes

The Walking Dead van gisteren :fearful:

Spoiler

Samenvatting

Vond het best spannend met Rick! En hij leeft dus gewoon nog! Ben heel benieuwd of Andrew Lincoln niet gewoon een paar seizoenen een pauze neemt, ze kunnen hem makkelijk weer in de serie schrijven. En vanaf volgende week leven ze een aantal jaar in de toekomst, ook wel leuk! Ik vond de oudere Judith wel leuk hahaha. Wel vaag allemaal hoor A en B en die helicopter.

Videoland

1 like

Klopt. Vond het wel oké moet ik zeggen. Draait nu echt om Diana lockhart en lucca quin plus een nieuwe. Wel veel oudgediende die voorbij komen: advocaten van tegenpartijen enzo. Vond ik wel leuk :blush:

Ik begon met een schuin oog aan The Good Fight, maar vond het echt een fantastische serie! Goede opbouw en aan het einde echt spannend.

1 like

Hmm misschien toch maar een kans geven dan… Alicia speelt hier niet in toch?

Ik ben aan Brooklyn Nine Nine begonnen. Best vermakelijker en lekker 20 min!

2 likes

Iemand Marcella seizoen 2 gezien? Ik heb het afgekeken maar vond het wel wat onrealistisch.

Samenvatting

Alle personen leken elkaar te kennen, en ik vond het motief van die moordenaar een beetje suf en flauw. Ik vond het ook stom dat Marcella zomaar de deur van een brandende container opendeed (je kon toch wel zien dat dat hele ding in brand staat, supergevaarlijk), en het einde vond ik ook raar/verrassend, waarom sneed ze haar gezicht open?

Spoiler TWD

Samenvatting

Vond het eigenlijk wel jammer, had t leuker gevonden als hij gewoon dood was gegaan. Maarja zo zijn er wel mogelijkheden idd voor hem om terug te komen. Ben benieuwd welke wending het nu neemt met Negan ook enzo!

1 like

Snap ik wel, daar was ik de vorige keer ook gestopt. Nu seizoen 7 soms met een schuin oog gekeken, maar seizoen 8 heeft me nu echt weer te pakken.

2 likes

Ja ben het met je eens! Vond seizoen 1 zo goed en spannend en dit was wat veel allemaal. Maar ben wel benieuwd naar seizoen 3!

Ja ik ook eigenlijk wel, ben wel nieuwsgierig!

Nu ik aan politieseries denk, bedenk ik me dat ik ook nog niet alles van The Fall en The Bridge heb gekeken.

1 like

Klopt, maar ze introduceren wel twee leuke nieuwe dames en Diane zit er nog wel in! Ik vond de serie heel goed.

De nieuwe aflevering van Riverdale vind ik voor het eerst weer leuk en spannend!

Edit: heb hem nu helemaal afgekeken

Riverdale laatste aflevering

Mega spannend!!! Vond de acteurs eindelijk echt weer heel erg goed en was echt mega erg gegrepen door het verhaal. Ben wel echt benieuwd wie de killer is en hoe het nu gaat aflopen met de groep die het spel is begonnen te spelen…

2 likes

Haha kan je gelijk de nieuwe docu van Famke Louise meepakken :smile:

Veel kijkplezier. Als je de Good Wife leuk vond vind je deze ook wel leuk (wel even inkomen misschien).

TWD

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Rick de hoofdrol (nou ja in ieder geval een rol) krijgt in de nog te komen films van TWD!

4 likes

Haha, ja, ik ben er zelf ook maar aan begonnen. Sommige dingen gaan net iets te ver imo, maar over het algemeen is het een zalige serie.

1 like

Sorry voor late reactie! Thanks, die ga ik op mijn lijstje zetten! Ben wel van plan eerst het boek te lezen (:

1 like

The sinner 2 staat op netflix!

13 likes

Iemand als begonnen aan het nieuwe seizoen van house of cards? Ik moet nog beginnen maar merk dat ik er toch wat minder zin in heb nu Kevin Spacey niet meedoet…