Je zit niet in het kidsgedeelte?
Ik heb diezelfde film gezien en bij mij heette het Contratiempo op Netflix, kreeg geen Engelse titel.
https://media2.giphy.com/media/K1QnLV1caRpuw/200w.gif?cid=19f5b51a5be04fa035645838774eef76
Bedankt allemaal voor het meedenken en jullie geduld.
Wat betekent dit?
Dat ik me heel erg schaam omdat ik inderdaad DE HELE TIJD in het kinds-gedeelte zat.
Ooo Hahahah niks om je voor te schamen, kun je hem nu wel vinden?
Haha lief! Ja gevonden, hij staat nu in m’n lijstje.
Dit heb ik ook. Ik mis toch de rol van Kevin Spacey. Iemand Maniac gezien op Netflix? Met Jonah Hill en Emma Stone. Hele vage serie, maar ik vond hem erg leuk
Oh hier ben ik ook aan begonnen afgelopen weekend. Leuk tot nu toe!
Alleen dat ge"mam", vind ik echt super irritant
Hoe heet die docuserie / waar kan ik het vinden?
Ik ben nu bij de 7e aflevering van House of Cards (seizoen 6)
Samenvatting
gaan ze nog bekend maken wie de vader van de baby is, of heb ik wat gemist en is het al bekend??
Ik mis Kevin Spacey wel echt in de serie hoor, het is maar goed dat het nu klaar is want het verhaal is wel een beetje mweh.
edit: ik ben klaar en WAT EEN KUT EINDE HET IS OPEN
Lol ja ik snap je
Ja!! Alles gaat ook veel te snel! Ene moment zijn ze daar en een dag later weer thuis omdat steven geen ruggengraat heeft.
Haha ja dat was bijna hilarisch, dat ze ineens in Zuid-Amerika waren.
Ik ga eens met HoC beginnen. Ik heb de eerste aflevering gezien, jaren geleden. Maar vond de manier van filmen mega irritant. Ik ga het nog eens proberen.
Net de laatste aflevering van The Haunting of Hill House gezien. Vond het niet zo tof eigenlijk, behoorlijk wat slecht acteerwerk. Op een gegeven moment zit in 8 van de 10 scenes zo’n overloop naar de volgende scene, wordt best irritant. Verhaal was wel ok maar had liever t boek gelezen dan denk ik. Al waren sommige karakters wel tof vormgegeven. Laatste scene voegde echt helemaaal niks toe.
Kent/kijkt iemand hier Big Mouth?
Ik heb 1,5 seizoen gezien. Best grappig maar ook af en toe wel heel erg plat.
Ik ben weer bezig met The vampire diaires opnieuw kijken. Ben nu bij eind seizoen 7 en ik vind het nu weer veel leuker dan vroeger. Denk dat dat er vooral mee te maken heeft dat ik het op mijn eigen tempo kan en ik niet elke keer hoef te wachten tot een nieuwe aflevering of seizoen.
Nee, the good wife is gestopt. Er is wel een vervolg gemaakt, the good fight. Die vind ik wel iets minder leuk.