Series & Netflix

Lol ja ik snap je :joy:

1 like

Ja!! Alles gaat ook veel te snel! Ene moment zijn ze daar en een dag later weer thuis omdat steven geen ruggengraat heeft.

1 like

Haha ja dat was bijna hilarisch, dat ze ineens in Zuid-Amerika waren.

Ik ga eens met HoC beginnen. Ik heb de eerste aflevering gezien, jaren geleden. Maar vond de manier van filmen mega irritant. Ik ga het nog eens proberen.

Net de laatste aflevering van The Haunting of Hill House gezien. Vond het niet zo tof eigenlijk, behoorlijk wat slecht acteerwerk. Op een gegeven moment zit in 8 van de 10 scenes zo’n overloop naar de volgende scene, wordt best irritant. Verhaal was wel ok maar had liever t boek gelezen dan denk ik. Al waren sommige karakters wel tof vormgegeven. Laatste scene voegde echt helemaaal niks toe.

Kent/kijkt iemand hier Big Mouth?

2 likes

Ik heb 1,5 seizoen gezien. Best grappig maar ook af en toe wel heel erg plat.

1 like

Ik ben weer bezig met The vampire diaires opnieuw kijken. Ben nu bij eind seizoen 7 en ik vind het nu weer veel leuker dan vroeger. Denk dat dat er vooral mee te maken heeft dat ik het op mijn eigen tempo kan en ik niet elke keer hoef te wachten tot een nieuwe aflevering of seizoen.

1 like

Nee, the good wife is gestopt. Er is wel een vervolg gemaakt, the good fight. Die vind ik wel iets minder leuk.

1 like

Ik heb tvd ook al 2 keer opnieuw gekeken :blush:aar ik kom nooit door de laatste twee seizoenen heen? Vanaf het moment dat Elena eruit gaat vind ik het echt saai. De eerste seizoenen vind ik echt heerlijk om bij weg te zwijmelen

2 likes

The Walking Dead van gisteren :fearful:

Spoiler

Samenvatting

Vond het best spannend met Rick! En hij leeft dus gewoon nog! Ben heel benieuwd of Andrew Lincoln niet gewoon een paar seizoenen een pauze neemt, ze kunnen hem makkelijk weer in de serie schrijven. En vanaf volgende week leven ze een aantal jaar in de toekomst, ook wel leuk! Ik vond de oudere Judith wel leuk hahaha. Wel vaag allemaal hoor A en B en die helicopter.

Videoland

1 like

Klopt. Vond het wel oké moet ik zeggen. Draait nu echt om Diana lockhart en lucca quin plus een nieuwe. Wel veel oudgediende die voorbij komen: advocaten van tegenpartijen enzo. Vond ik wel leuk :blush:

Ik begon met een schuin oog aan The Good Fight, maar vond het echt een fantastische serie! Goede opbouw en aan het einde echt spannend.

1 like

Hmm misschien toch maar een kans geven dan… Alicia speelt hier niet in toch?

Ik ben aan Brooklyn Nine Nine begonnen. Best vermakelijker en lekker 20 min!

2 likes

Iemand Marcella seizoen 2 gezien? Ik heb het afgekeken maar vond het wel wat onrealistisch.

Samenvatting

Alle personen leken elkaar te kennen, en ik vond het motief van die moordenaar een beetje suf en flauw. Ik vond het ook stom dat Marcella zomaar de deur van een brandende container opendeed (je kon toch wel zien dat dat hele ding in brand staat, supergevaarlijk), en het einde vond ik ook raar/verrassend, waarom sneed ze haar gezicht open?

Spoiler TWD

Samenvatting

Vond het eigenlijk wel jammer, had t leuker gevonden als hij gewoon dood was gegaan. Maarja zo zijn er wel mogelijkheden idd voor hem om terug te komen. Ben benieuwd welke wending het nu neemt met Negan ook enzo!

1 like

Snap ik wel, daar was ik de vorige keer ook gestopt. Nu seizoen 7 soms met een schuin oog gekeken, maar seizoen 8 heeft me nu echt weer te pakken.

2 likes

Ja ik ook eigenlijk wel, ben wel nieuwsgierig!

Nu ik aan politieseries denk, bedenk ik me dat ik ook nog niet alles van The Fall en The Bridge heb gekeken.

1 like