Series & Netflix

Ja die lijkt me ook leuk! Maar ga ik bewaren voor dichterbij kerst

Verder heb ik even geen inspiratie voor Netflix, ben soms een half uur aan het zoeken en denk dan laat maar

1 like

Wat is dat laatste seizoen van House of Cards kut zeg, snap er de helft niet van want wie zijn die Shepherds en waarom bemoeien ze zich overal mee? Vind het maar irritant en stom maar ik wil het afkijken :tired_face:

1 like

14 december komt er een kerspecial van Sabrina.

the sinner

Vond de eerste paar afleveringen goed van seizoen 2. Werd snel minder vond ik. De spanning was weg en ergerde me rot aan ambrose. Vond dat hij zich liet inpalmen door Vera.

3 likes

Ik ben eindelijk aan The Good Place begonnen en heb nu al alle afleveringen gezien. Vond het echt superleuk!

7 likes

Ik heb het net afgekeken. Begreep er het grootste deel van de tijd geen bal van en het einde viel ook zwaar tegen. Echt stom als zo’n goede serie aan het einde zo aftakelt

1 like

Twee afleveringen nog maar toch? Net gekeken, liefde voor Shaun :two_hearts:

Ik heb net Elite afgekeken en ga nu beginnen aan Outlander. Ben benieuwd of ik het wat vind.

1 like

Ja nu nog maar 2 idd

Jaaaaa zo leuk is die serie! Echt een van m’n favorieten.

Wat vond je van Elite? Ik ben bijna klaar en vind het geweldig.

Begonnen met Please like me, heerlijk! Echt helemaal mijn humor, met een beetje drama erin (maar op een goede manier)

7 likes

Ik moet echt vaak hardop lachen, vind dit soort humor echt leuk!

Ik heb trouwens Parks & Recreation (mn favoriet), the unbreakable Kimmy Schmidt, Modern Family, New Girl al gezien. Nog andere aanraders?

Crazy Ex-Girlfriend misschien?

Ken ik nog niet, ga ik eens opzoeken!

1 like

Jaa Please like me is zo goed!!

Net seizoen 2 van the sinner afgekeken, bijna net zo spannend als seizoen 1. Kon weer niet stoppen met kijken, aanrader!

Hm ik heb wat mixed feelings. Ik had er, mede door de vele positieve reacties, heel veel van verwacht en vond het zeker ook wel spannend maar was toch een beetje teleurgesteld aan het eind.
Maar ik ga seizoen 2 zeker kijken.

Vorige week ergens begonnen met The Good Place en nu al bij de laatste aflevering op Netflix, oeps… Zo’n heerlijke wegkijk serie omdat het ook maar 20 minuten per aflevering is :grin:

Weet iemand nog vergelijkbare series?

4 likes

@anon44014442 Ambrose kijkt de hele tijd alsof ie moet lachen maar hij lacht juist niet #irritatie

3 likes

Waarom begin ik eigenlijk nu pas met La Casa de Papel?

@doei in seizoen 3 kon ik trouwens alleen maar naar de oogmakeup van Claire kijken wanneer ze in de 20ste eeuw is. Misschien had ze het ook al in seizoen 2, ik weet het even niet meer zeker, maar het leidde af :’)

3 likes

Ik vond seizoen 2 ook niet zo leuk meer en had 't daardoor heel lang niet meer gekeken. Maar onlangs toch weer opgepakt en nu seizoen 3 vind ik wel weer heel erg leuk! :biggrin:

2 likes