Oh top! Gister net Bodyguard uitgekeken, weer nu wat we vanavond moeten kijken!
Omg yesss zin in. Zondag de hele dag kijken gok ik.
Ja, dat is zeker waar! Er zitten ook wel echt veel geniale opmerkingen in.
“We’re talking about it and your picturing it.”
“What?”
“Nothing, it’s a call back to the last episode. They get it; they’re binge watching it. You’re binge watching it right?..”
Haha, yep!
Jaa heb vanochtend gelijk de eerste afl gekeken. Jammer dat het hele seizoen er niet op staat
Er staan acht aflevering op toch? Is dat niet alles? Ik ben nu net begonnen.
OMG ja sorry ik zie het. Zag de andere afl op tv niet maar op mn telefoon wel. Thankss
Ja, heb hem ook al afgekeken. Serie is niet meer te vergelijken met hoe het was, maar heb toch doorgekeken want vond Claire altijd een heel goed personage, maar wel in combinatie met Frank dus ja…
Heeft iemand seizoen 7 van Once Upon A Time gezien?
Spoiler begin seizoen 7
Toch maar even in een spoiler just in case. Maar in de laatste paar seizoenen kon ik de cringe al bijna niet meer aan, maar ik vrees dat het alleen maar erger wordt nu Emma weg is enzo. Al die sprookjesverhalen zijn gewoon zo leuk Dusss kan iemand me vertellen of het mn tijd waard is?
Zo jammer dat het zo gelopen is en hij er niet meer in zit… Ik lees ook echt veel slechte recensies, maar ik ga toch maar beginnen met kijken. Ben wel benieuwd wat ze er nog van hebben weten te maken.
Ik heb the chilling adventures of Sabrina in 3 dagen gekeken en nu hoop ik dat seizoen 2 snel komt haha!
Zou er een 2e seizoen van Elite komen? Zou kunnen toch?
Ja, toch? Dacht dat er meteen twee besteld waren.
Kind uit nieuwe seizoen van The Sinner heeft in een halve aflevering al beter acteerwerk laten zien dan alle kinderen in het hele seizoen van The Haunting of Hill House
Omg ik ben nog geen 15 min bezig met the Sinner en het is nu al gruwelijk
Nu heb ik een dilemma, wat ga ik kijken? Ik lig voel me lamlendig, lig in bed met ijs en ben net ongesteld geworden, perfect voor een lui Netflix-weekend. Net begonnen met Broadchurch seizoen 3, of nieuwe the Sinner? Misschien probeer ik aflevering 1 van the Sinner en beslis ik daarna.
Heb je bodyguard al gezien?
Mad men is ook leuk! (:
Nee, heb ik nog niet gezien! Wel een trailer gezien net, het is niet iets wat ik zelf zou uitkiezen denk ik. In de trailer lijkt het best “snel” en actiefilm achtig, klopt dat?
@Vladimir ja dat is een van mijn favoriete series ooit!
Ja dat lijkt me wel,! Hopelijk wordt het snel bevestigd
Ik heb spijt dat ik het gekeken heb. Vond het echt niks. Rommelig en een kut open einde. Ik heb niet veel tijd om series te kijken, dus had achteraf liever iets anders gekeken