Series & Netflix

Net begonnen met The Sinner seizoen 2, nu al leuk en spannend!

5 likes

Ja begin vind ik idd ook al goed

Ja! Ik heb afkickverschijnselen, ik heb echt geen idee wat ik nu moet gaan kijken :joy:

1 like

Ik kan je helaas niet inhoudelijk verder helpen, maar als ik het artikel lees staat er:

“Voor het beste resultaat kun je bovendien de netwerkinstellingen van je apparaat het beste instellen op Automatisch (Automatic).” Heb je dit al geprobeerd?

Hoop dat het ondertussen gelukt is!

1 like

Ik vond het eerst wel leuk om te kijken maar nu in seizoen 7 zit ik bij aflevering 4 en heb na 2/3 maanden nog steeds niet verder gekeken, vind het niet zo heel leuk meer eerlijk gezegd

1 like

Ik heb net de eerste 2 afleveringen van Sinner gekeken. Ik wil door kijken, maar vind de sfeer ook een beetje eng. Dus ik kijk nu even een andere serie anders ben ik bang dat ik vannacht slecht slaap.

Ja, het werd niet beter, tot seizoen 3. Heb mezelf erdoor getrokken enkele weken geleden.

Ik vond seizoen 3 beter dan seizoen 2. Wel meer emotioneel drama, maarja. Ik kijk wel oprecht uit naar seizoen 4.

Volhouden, het is, vind ik, wel de moeite!

1 like

Ik had dit ook, maar vond het wel beter worden. Niet op het niveau van seizoen 1, maar wel leuker dan de eerste paar afleveringen. Seizoen 3 hetzelfde, echt jammer :disappointed:

Jup maar seizoen 3 is weer 100% de moeite waard dus doorkijken!

2 likes

Ja dit heb ik ook. Het is vanaf de eerste seconde zo’n eerie sfeertje. Ook alle kleuren zo flets en grijs.

Ik begin net aan seizoen 2 van The Sinner, ben benieuwd.

Ik ben begonnen aan Sabrina. Ik vind het best leuk. Wel totaal anders dan de Sabrina die ik vroeger keek. Die Hilda kwam me steeds zo bekend voor, maar die actrice speelde Dawn in The Office

1 like

Heb je alles al gezien? Ik begin zo met afl 4.

Ik begin aan aflevering 5 straks. Ik heb je spoiler nog niet gelezen!

Samenvatting

Tijdens de eerste twee afleveringen vond ik het een beetje mwah en onrealistisch. Na aflevering 3 vind ik het wat mysterieuzer en spannender. Op de een of andere manier erger ik me een beetje aan Ambrose, ik weet niet hoe dat komt. Ik ga het wel afkijken!

Ik vind het vermakelijk. Gelukkig niet flauw zoals die oude serie.

Net The Sinner s02e01 gekeken en het is weer lekker duister hoor. Moet er wel voor in de stemming zijn.

Dat is zo fijn aan de hersft en winter: dan voelt het al lekker duister en kom je makkelijk in die stemming. Heb je ook geen schuldgevoel dat je de hele middag binnenzit.

Ik ben bij 4 nu!

3 likes

Haha ik zit al letterlijk de hele dag onder m’n deken series te kijken. :heart:

2 likes

Saaaame, heerlijk.

2 likes