Series & Netflix

wow zijn er mensen die sinner 2 seizoen 2 al af hebben kunnen kijken? haha staat dat er niet pas een paar dagen op?
kan trouwens wel bedenk ik me, als je lekker een hele dag/avond door blijft kijken natuurlijk

ik vond seizoen 1 echt goed, heb nu aflevering 1 gekeken en inderdaad wel een beetje dezelfde sfeer. ik durf ook niet verder te kijken omdat ik bang ben dat ik in die sferen blijf hangen straks als ik ga slapen

@Enthusiasm dat is toch niet zo moeilijk? Het is weekend?

Ik ben nu bij de laatste aflv!

2 likes
Sinner

volgens mij heeft vera die leider vergiftigd

1 like

The Sinner seizoen 2 (niet lezen als je nog niet alles gezien hebt)

Samenvatting

Nou het begon goed maar ik vond het steeds saaier worden en het einde vond ik echt een anticlimax. En die scène dat Marin verkracht werd bah, heel naar. En wie was die vrouw in het meer?

Oh nieuw seizoen van the Good docter staat op Videoland :smiley:

Ik heb net the holiday calender gekeken en het is eigenlijk heel slecht, maar die kerstsfeer maakt zoveel goed :blush:

4 likes

Ja die lijkt me ook leuk! Maar ga ik bewaren voor dichterbij kerst

Verder heb ik even geen inspiratie voor Netflix, ben soms een half uur aan het zoeken en denk dan laat maar

1 like

Wat is dat laatste seizoen van House of Cards kut zeg, snap er de helft niet van want wie zijn die Shepherds en waarom bemoeien ze zich overal mee? Vind het maar irritant en stom maar ik wil het afkijken :tired_face:

1 like

14 december komt er een kerspecial van Sabrina.

the sinner

Vond de eerste paar afleveringen goed van seizoen 2. Werd snel minder vond ik. De spanning was weg en ergerde me rot aan ambrose. Vond dat hij zich liet inpalmen door Vera.

3 likes

Ik ben eindelijk aan The Good Place begonnen en heb nu al alle afleveringen gezien. Vond het echt superleuk!

7 likes

Ik heb het net afgekeken. Begreep er het grootste deel van de tijd geen bal van en het einde viel ook zwaar tegen. Echt stom als zo’n goede serie aan het einde zo aftakelt

1 like

Twee afleveringen nog maar toch? Net gekeken, liefde voor Shaun :two_hearts:

Ik heb net Elite afgekeken en ga nu beginnen aan Outlander. Ben benieuwd of ik het wat vind.

1 like

Ja nu nog maar 2 idd

Jaaaaa zo leuk is die serie! Echt een van m’n favorieten.

Wat vond je van Elite? Ik ben bijna klaar en vind het geweldig.

Begonnen met Please like me, heerlijk! Echt helemaal mijn humor, met een beetje drama erin (maar op een goede manier)

7 likes

Ik moet echt vaak hardop lachen, vind dit soort humor echt leuk!

Ik heb trouwens Parks & Recreation (mn favoriet), the unbreakable Kimmy Schmidt, Modern Family, New Girl al gezien. Nog andere aanraders?

Crazy Ex-Girlfriend misschien?

Ken ik nog niet, ga ik eens opzoeken!

1 like