Jaa Please like me is zo goed!!
Net seizoen 2 van the sinner afgekeken, bijna net zo spannend als seizoen 1. Kon weer niet stoppen met kijken, aanrader!
Jaa Please like me is zo goed!!
Net seizoen 2 van the sinner afgekeken, bijna net zo spannend als seizoen 1. Kon weer niet stoppen met kijken, aanrader!
Hm ik heb wat mixed feelings. Ik had er, mede door de vele positieve reacties, heel veel van verwacht en vond het zeker ook wel spannend maar was toch een beetje teleurgesteld aan het eind.
Maar ik ga seizoen 2 zeker kijken.
Vorige week ergens begonnen met The Good Place en nu al bij de laatste aflevering op Netflix, oeps⊠Zoân heerlijke wegkijk serie omdat het ook maar 20 minuten per aflevering is
Weet iemand nog vergelijkbare series?
@anon44014442 Ambrose kijkt de hele tijd alsof ie moet lachen maar hij lacht juist niet #irritatie
Waarom begin ik eigenlijk nu pas met La Casa de Papel?
@doei in seizoen 3 kon ik trouwens alleen maar naar de oogmakeup van Claire kijken wanneer ze in de 20ste eeuw is. Misschien had ze het ook al in seizoen 2, ik weet het even niet meer zeker, maar het leidde af :â)
Ik vond seizoen 2 ook niet zo leuk meer en had 't daardoor heel lang niet meer gekeken. Maar onlangs toch weer opgepakt en nu seizoen 3 vind ik wel weer heel erg leuk!
Ik weet niet heel goed waar seizoen 2 begint en ophoudt want heb dus alles gebinged, maar seizoen 1/het begin is wel het leukst. Daarna werd het een beetje herhaling, dus misschien als je na een tijdje weer kijkt het wel leuk is? Ik vond het vooral chill doordat het zo snel wegkijkt en je niet echt goed hoeft op te letten om het te kunnen volgen.
Thanks voor de tip though! Ziet er wel leuk uit.
@Mhysa natuurlijk
Late to the party maar vandaag kunnen starten met The Bodyguard (eindelijk weer internet thuis). Goede serie! Hele sterke start van de serie. Wel weer jammer
Dat ze er zoân clichĂ© in gestopt hebben van een affaire tussen hen. Zag je al van kilometers ver aankomen
Oh hier ben ik gister mee begonnen! Ik moet me nu heel erg inhouden je spoiler niet te lezen vanaf welke aflevering kan ik dat wel doen?
ââ
Hahah vanaf twee of drie geloof ik. Is geen major spoiler!
Dit KAN toch NIET
Ja zeker een aanrader! Aflevering 1 en 2 zat ik echt gekluisterd aan de buis (haha wist even niet hoe ik het anders moest omschrijven). Daarna kakte het wel ietsje in vond ik (aflevering 3 en 4, misschien door dat ene uit je spoiler). Maar aflevering 5 en 6 vond ik wel weer rete spannend!
Oh haha nee dat had ik al in de trailer gezien idd!
Weet niet of alles in NL op Netflix staat, maar dit zijn wat mij betreft iig aanraders die ik op mijn Duitse Netflix kon vinden:
Nog op mijn lijst:
(die laatste voornamelijk omdat ik zijn boeken afgelopen jaar heb gelezen, geen idee of die docu wat is, de rest staat er allemaal omdat ik er goede dingen over heb gelezen en het onderwerp me aanspreekt)
Edit: Op 2doc kun je ook veel goede docuâs streamen, net als op Arte
A plastic ocean
Fittest on earth
Global waste: the scandal of food waste
Sustainable
The toys that made us
Take your pills
America unplugged
Mega food
What the health
Ask the doctor
Ik zie nu pas dat niet alle docus diepgang hebben. Sommige zijn ook beetje vermakelijk. Hoop dat je dat niet erg vindt. En wie weet zit er iets tussen.
Ik vond the sinner eigenlijk mega tegenvallen
Ik vond het voorspelbaar. Het zat veel minder goed in elkaar dan het eerste seizoen. Ik vond die verkrachting trouwens echt mega naar om te zien en een beetje uit het niets komen. Alsof ze een eind er aan moesten breinen en dat maar zo gedaan hebben. Ik snap overigens nog niet hoe Vera ineens Julian had kunnen hebben nadat die vader Marin heeft doodgeschoten. Was zij daar ook bij ofzo? En heel raar einde dat die agenten Julian meenamen naar de Niagara falls. Ik vond het geheel een slecht verhaal.
Amber Alert kan ook per regio/staat afgegeven worden. Vera zat in een restaurant in New York. Dus misschien wel een andere staat of zelfde staat maar te ver weg van Keller. Dus dat is nog wel realistisch.
De bus was inderdaad wel raar want mensen onthouden wel het gezicht van iemand die zich zo gedraagt. Dus als ze het amber alert nog niet hadden gezien dan zien ze dat later waarschijnlijk wel en leggen dan de link. Het was veel realistischer geweest als ze een tip binnen hadden gekregen van een van de passagiers. Dat die passagier dan de halte doorgeeft dat ze uitgestapt zijn. De politie eerst daar naartoe gaat, maar dan zijn ze daar al weg en dan later pas via die sleutel erachter komen dat ze bij het hotel moeten gaan kijken.
Ja en dat er dan verder over die vrouw die gevonden is in het meer niet gesproken wordt. Maar misschien dat ze daar in een volgend seizoen weer op in haken?
Morgen te zien op Netflix
omg ja pedro ik ga nu beginnen! Ik heb house of cards afgekeken en vind het zoooo een stom einde