Ik heb het weer geprobeerd maar djeez wat is Dynasty een slechte serie, in gtst wordt nog beter geacteerd
Ik ben tijdens m’n zwangerschapsverlof aan desperate houswives begonnen, in 5 weken 8 seizoenen gekeken
Bol had een actie waarbij je twee seizoenen van verschillende series voor 30 euro kon kopen, dus ik heb eindelijk het zevende seizoen van Game of Thrones en het eerste seizoen van This Is Us aangeschaft. (Ik koop nooit dvd’s eigenlijk, behalve van series die ik online moeilijk legaal kan krijgen.) Ik kom de komende tijd dus wel weer vooruit.
Ik ben daar ooit aan begonnen en moet het van mezelf afkijken, maar god wat heb ik daar spijt van. Elke keer als er weer een nieuwe aflevering online kwam dacht ik: wanneer is dan wél de laatste aflevering?! Loop er nu ook al wel echt veel achter, kan het echt niet meer opbrengen
Ik vind dynasty echt heerlijk om te kijken haha
Heeft iemand Westside al geprobeerd?
Mijn vriend wil graag een serie kijken in hetzelfde genre als The haunting of hill house. Heeft iemand aanraders?
Iemand wanderlust gezien? Ik heb net de eerste aflevering gekeken en vind het wel vermakelijk, maar blijft het zoveel seks?
American Horror Story - Horror House, en ik vind Penny Dreadful heel tof en best eng, maar daarvoor moet je wel van Oud Engeland en verhalen zoals Frankenstein houden.
Haha het gaat toch juist om seks? Ik heb ook alleen de eerste twee afl gezien, vond het saai. Maar weet wel dat het om seks draait.
O ja hm dat had ik nog niet helemaal door toen ik begon met kijken haha
Iemand adviseerde hier Call the Midwife. Bedankt, wat een mooi gemaakte serie!
Dat vind ik zo’n leuke serie. Volgende maand weer een kerstspecial denk ik.
Net the sinner 2 afgekeken en nu aan bodyguard begonnen.
Eerste kerstfilm is een feit: The Princess Switch, heeerlijk.
Ik ooook! Had het eerst afgeschreven, maar zit er nu weer helemaal lekker in. Love the drama.
Hahaha ik heb die van de week ook gezien. Mooiste scene vond ik die ziek perfecte close up foto’s die van buiten en een afstandje genomen waren.
Fantastich, zo voorspelbaar en fout ik kan daar zo van genieten hahaha
Tot mijn verbazing zie ik maar 2 seizoenen American Horror Story staan. Weet iemand ook waarom dit is?
Nee geen idee!