jaaa je moet het kijken het is echt super leuk! En kijkt ook lekker weg
Misschien is het al eens ter sprake gekomen maar weet iemand wanneer The Crown seizoen 3 op Netflix komt?
Ik kan niets specifieker over een release date vinden behalve dat het in 2019 zal zijn. Ze zijn nog bezig met productie.
Ik heb op YouTube een filmpje gekeken om de serie the haunting of hill house te verklaren.
Vond de serie tegenvallen ook.
NIeuw seizoen greenleaf
Ik kan niet kiezen. Start ik met Elité of met Maniac?
- Elité
- Maniac
0 stemmers
Thanks, ladies! Elité it is, ik ben benieuwd.
Zie nu dat ik het verkeerd heb geschreven en Netflix wil niet laden
Ja, hij doet het bij mij inmiddels ook weer gelukkig!
Irritant dat netflix weer het eerste seizoen weergeeft bij verder kijken voor cookiess. Hebben jullie dit ook? Ik heb net the sinner seizoen 2 afgekeken. Normaal gesproken staat de serie dan niet meer bij verder kijken voor…
Jaaaaa lof it
Ik ben nu bijna klaar met Wanderlust, maar het is geen aanrader. Eigenlijk vind ik het echt een slechte serie, maar omdat ik niks leuks kan vinden op Netflix blijf ik maar kijken
Ik heb Narcos: Mexico gekeken en vond hem echt goed! Zelfde sfeer als de ‘originele’ Narcos, zit er nu aan te denken om weer opnieuw te beginnen met deel 1
Is de The Sinner een aanrader? Ik vond het eerste seizoen niet heel boeiend namelijk…
Wat heeft die Guzmán een verschrikkelijke rotkop zeg (Élite)
Daar is niet iedereen het mee eens…
Als je t eerste seizoen niet zo interessant vond zou ik m niet aanraden, vond zelf t tweede seizoen echt wel minder sterk
Ja! Heerlijk! Ik ben trouwens enorm fan van die Britse woonprogramma’s. Ook gek op Escape to the country, enzo.
Jaa zo ontspannend! Nederlandse woonprogramma’s vind ik altijd heel burgerlijk maar bij de Engelse heb ik dat totaal niet.
Ik dacht dat handmaids vrouwen zijn die iets “strafbaars” hebben gedaan. Rijke, volgzame vrouwen kunnen gewoon wife worden.
Ohh good to know! Zit nu in seizoen 2 van Narcos en vind het echt top, ik vreesde een beetje dat het nieuwe seizoen dit niet zou kunnen evenaren