Series & Netflix

ik heb ook princess switch zitten kijken,echt heerlijk fout en hersenloos :see_no_evil: die verschrikkelijke accenten maakte het wel echt exra cringy.

1 like

Ik kijk nu Atypical en ik vind het zooo leuk. Zahid is echt awesome.
Die moeder heeft alleen zo’n HUGE mond ik kan niet stoppen met ernaar staren elke keer. Zo groot dat ze sommige woorden niet eens meer goed kan uitspreken

11 likes

Ik ben inmiddels bij seizoen 3 van peaky blinders maar vind t nog steeds saai eigenlijk. Kijk het maar bij gebrek aan beter.

Lol ja Vanessa als die Dutchess, echt, bloedende oren.

1 like

Haha ik heb me sowieso echt de hele serie geïrriteerd aan die moeder. Haar gezicht, gezichtsuitdrukkingen en gedrag gewoon, brrrr.

Is het laatste seizoen House of Cards een aanrader zonder Kevin Spacey?

Nee, zonde van je tijd! (en dat ligt niet eens aan het gebrek aan Spacey maar de verhaallijnen, dialogen en het script zijn gewoon bagger)

1 like

De mid-season final is zelfs al uitgezonden. Is wel een vermakelijke eerste helft.

@Cozycute ik vond die moeder ook vervelend. Op de een of andere manier vond ik vooral haar manier van bewegen irritant. Ze beweegt een beetje onhandig, alsof ze nog een klein kind is of juist constant dronken.

1 like

Constant dronken idd! Ja dat is het precies haha. Maar zo praat ze dus ook vind ik. Net iets te traag en vooral de ‘v’ spreekt ze heel vaag uit.

1 like

Ik ben ook bezig met het nieuwe seizoen van The Sinner. Ben geloof ik bij aflevering 5 nu, vind het tot nu toe heel goed! En ik ben bij met The Good Place, vond het begin van seizoen 2 iets minder omdat het nogal veel herhaling was maar ik vind het nu weer helemaal leuk.
Haunting of Hill House was ik aan begonnen pas, 2 afleveringen gekeken en ik vond het wel goed ofzo maar ik heb totaal niet die drang om verder te kijken die ik meestal wel heb met series? Hadden meer mensen dit en werd dat later nog beter?

Jaaaa haha zo praat ze inderdaad ook! Ze murmelt echt een beetje.

The princess switch is zo leuk :heart_eyes:

3 likes

Oké, ik ben dus echt heel makkelijk hè. Met dit soort films. Maar deze vond ik zoooooo slecht. Het was niet eens aandoenlijk slecht. Meer huilon slecht. Terwijl ik zo’n zin had om te kijken.

Ohhh die moeder was zo’n ergernis. Alsof haar mond ondersteboven zit.

Die Sam is trouwens wel een hotte boy

3 likes

Haha ja hij is inderdaad erg voorspelbaar en fout, maar ik vond hem dus wel leuk. Lekker gemakkelijk wegkijken.

ja, eens, ik heb stukken doorgespoeld omdat ik het niet aankon, maar om een of andere reden heb ik het toch tot het einde volgehouden.

Jaa. Ik vind dit soort films echt geweldig. Lekker verstand op nul en wegkijken.

Ik weet niet waarom, maar ik geniet er gewoon van hoe slecht deze films zijn. Het zijn ook de films die ik weer heel snel vergeet.

Ik heb laatst de Nederlandse serie La Famiglia afgekeken. Man man man. Wat was dat slecht. Heb het nog willen afkijken omdat ik dacht dat er een plottwist zou komen. Maar nee. Dat was echt weggegooide tijd :frowning:. Daarom houd ik ook meer van slechte films dan slechte series denk ik

1 like

Liever een foute film inderdaad dan een foute serie. Hoop dat er nog meer foute kerstfilms komen!

Ik wil sisters kijken op netflix maar de eerste afl duurt 1 uur en 16 minuten. Who got time for that!?

Ik heb nu pas 1 aflevering gezien, maar kan niet wachten om verder te kijken! Begon eraan vanwege Michiel, maar zijn personage vond ik heel kut in die eerste aflevering, maar het greep me verder wel. Maar kijk samen met een vriendin, dus kan nog niet verder kijken. Alhoewel het vast ook geen goed idee is om dat in mijn eentje in het donker te doen, want dan kom ik niet meer in slaap :grimacing:

Edit: 4x maar in zo’n klein stukje tekst. I hate myself :sob:

1 like