Vandaag The Princess Switch gekeken. Ik vond het wel vermakelijk voor een kerstfilm maar het plot is echt een invuloefening van clichés. Wel leuk om Vanessa Hudgens weer eens een rol te zien spelen die bij haar past. 7/10
Dat Engelse accent, hou op met me hoor.
Ik heb dit ook een beetje bij The Haunting of Hill House (ben ergens in aflevering 3). Volgens mij komt het omdat er geen zogenoemd conflict is; er is iets gebeurd
namelijk
de zelfmoord
maar die gebeurtenis heeft eigenlijk geen vragen/problemen veroorzaakt; niemand is in ieder geval actief bezig om erachter te komen of er meer achter zit. Je weet als kijker dus niet waar je nou op wacht/achter welk mysterie je moet komen/welk probleem er moet worden opgelost. En dat maakt dat je niet per se verder wil kijken. Natuurlijk heb je wel vragen waar je wel een antwoord op zou willen hebben, maar die staan niet centraal genoeg.
Einde theorie haha, hoor graag wat jij denkt.
Kijkt iemand trouwens Great Interior Design Challenge? Ik vind het echt superleuk. Het is een wedstrijd voor amateur-interieurontwerpers en ze werken steeds op hele toffe locaties. Je leert in het programma ook iets over de architectuur van de plek waar ze zijn. En het is mega-Brits.
Nou ja ik vind dat ze ook wel echt pijnlijk hard tegen haar zijn. Vooral Casey is wel heel dodelijk soms en dan vind ik het wel een beetje zielig. Ik zou dat echt heel slecht trekken al die opmerkingen tussendoor.
Al vind ik Casey verder wel echt heel erg tof en zahid ook haha
Ja ik denk wel dat je daar gelijk in hebt! Ik weet niet echt waar ik op zit te wachten inderdaad. Ik kijk nu ook the Sinner bijvoorbeeld, en daar is het direct duidelijk wie de dader is maar het is helemaal niet logisch dat die persoon dat zou doen, dus dan heb je toch iets om naar toe te werken. En dat mist bij Hill House ja. Ga jij wel verder kijken?
Ik denk het niet. The Sinner ben ik ook wel benieuwd naar dus dat trekt me dan nu iig al meer, haha. En jij?
Denk het ook niet eigenlijk, laatste aflevering is inmiddels al weer zo lang geleden dat ik het amper nog weet en heb ook geen zin om het opnieuw te kijken.
The Sinner zou ik zeker doen! Eerste seizoen was ook heel goed (ookal was ik volgens mij niet bijster enthousiast over het einde maar kan het me niet heel goed meer herinneren. Maar dat was niet op zo’n manier dat heel de serie verpest was, zou het nog steeds de moeite waard vinden om te kijken). En seizoen twee is tot nu toe ook heel erg goed! Vind het ook fijn dat het geen doorlopend iets is maar dat het ook echt afgelopen is aan het einde van het seizoen. En het is gewoon heel fijn spannend
jaaa je moet het kijken het is echt super leuk! En kijkt ook lekker weg
Misschien is het al eens ter sprake gekomen maar weet iemand wanneer The Crown seizoen 3 op Netflix komt?
Ik kan niets specifieker over een release date vinden behalve dat het in 2019 zal zijn. Ze zijn nog bezig met productie.
Ik heb op YouTube een filmpje gekeken om de serie the haunting of hill house te verklaren.
Vond de serie tegenvallen ook.
NIeuw seizoen greenleaf
Ik kan niet kiezen. Start ik met Elité of met Maniac?
- Elité
- Maniac
0 stemmers
Thanks, ladies! Elité it is, ik ben benieuwd.
Zie nu dat ik het verkeerd heb geschreven en Netflix wil niet laden
Ja, hij doet het bij mij inmiddels ook weer gelukkig!
Irritant dat netflix weer het eerste seizoen weergeeft bij verder kijken voor cookiess. Hebben jullie dit ook? Ik heb net the sinner seizoen 2 afgekeken. Normaal gesproken staat de serie dan niet meer bij verder kijken voor…
Jaaaaa lof it
Ik ben nu bijna klaar met Wanderlust, maar het is geen aanrader. Eigenlijk vind ik het echt een slechte serie, maar omdat ik niks leuks kan vinden op Netflix blijf ik maar kijken