Series & Netflix

Ik heb Narcos: Mexico gekeken en vond hem echt goed! Zelfde sfeer als de ‘originele’ Narcos, zit er nu aan te denken om weer opnieuw te beginnen met deel 1 :relieved:
Is de The Sinner een aanrader? Ik vond het eerste seizoen niet heel boeiend namelijk…

Wat heeft die Guzmán een verschrikkelijke rotkop zeg (Élite)

4 likes

Daar is niet iedereen het mee eens…

1 like

Als je t eerste seizoen niet zo interessant vond zou ik m niet aanraden, vond zelf t tweede seizoen echt wel minder sterk

1 like

Ja! Heerlijk! Ik ben trouwens enorm fan van die Britse woonprogramma’s. Ook gek op Escape to the country, enzo.

2 likes

Jaa zo ontspannend! Nederlandse woonprogramma’s vind ik altijd heel burgerlijk maar bij de Engelse heb ik dat totaal niet.

Ik dacht dat handmaids vrouwen zijn die iets “strafbaars” hebben gedaan. Rijke, volgzame vrouwen kunnen gewoon wife worden.

1 like

Ohh good to know! Zit nu in seizoen 2 van Narcos en vind het echt top, ik vreesde een beetje dat het nieuwe seizoen dit niet zou kunnen evenaren

De handmaids zijn vrouwen die niet meer “puur” zijn volgens het geloof. June was ongehuwd zwanger, Moira is lesbisch etc. Eden hoort volgens mij bij de lagere klasse van Gilead (Econopeople), maar omdat zij en haar ouders zo gelovig zijn mocht zij wel trouwen.

3 likes

Ik kijk nu Haunting of the Hill House (ben bij afl 6) maar ik vraag me af; wordt het nog duidelijk hoe alles in elkaar zit?
Vind het een interessante serie, voor iemand die niet van horror houdt vind ik het niet heel eng, maar ik schrik af en toe wel.

Spoiler

Bijvoorbeeld met Nellie die in the bent neck lady veranderd, wordt dit ‘logisch’ of zit ik na afl 10 nog steeds met vragen?
Ik vond afl 6 waarbij bijna alles in 1 shot was gefilmd heel erg mooi trouwens!

Nope, je gaat nog steeds met vragen zitten… ik weet ook nog steeds niet hoe het met datgene uit je spoiler zit haha.

Ik ben vandaag begonnen aan Greenleaf, echt een aanrader!

1 like

Ik heb seizoen 3 van greenleaf op 1 dag en nacht uitgekeken.

4 likes

Ik heb om die reden dus een YouTube filmpje bekeken over haunting of hill house explaining the ghosts etc :see_no_evil:

Slim haha, moet ik ook maar even doen dan

1 like

Netflix vind ik echt verschrikkelijk daarin. Ik wil niet verwijderen wat ik gezien heb want dan sluiten mijn aanbevelingen minder aan? Maar als je idd een seizoen 2 hebt gezien van iets dan is het wel vergeten dat je seizoen 1 ook al hebt gezien en dan blijft de serie dus staan bij ‘verder kijken’. Je kan het niet gewoon wegklikken zoals bij Videoland, zo jammer.

Zelfs films waarbij ik de laatste 10-15 min niet afkijk vanwege de aftiteling blijven erin staan, dus ik heb nu de gewoonte ontwikkeld dat ik bij de aftiteling doorspoel tot de laatste 30 seconden en hem dan helemaal laat aflopen.

Ook vind ik het stom dat je in de overzichten niet kan aangeven dat je alles al hebt gezien en dus andere titels wil zien in het overzicht. Grr!

2 likes

Ennnn?

Geweldig, love de drama. Kijk jij ook?

1 like

Jazekerrrr. Zodra ik de sinner heb uitgekeken ga ik zoveel mogelijk Greenleaf bingewatchen. Love it!

1 like

Die vraag uit de spoiler wordt wel duidelijk toch?

let op ECHT een spoiler!

Dat ze haar nek breekt door zichzelf op te hangen = bent neck?

1 like