Ik vond de eerste aflevering wel leuk dus ga de volgende 2 ook kijken. Niet heeel bijzonder of overdreven goed ofzo, maar het keek wel lekker weg.
Oh dit is mijn naam haha, is het wat?
Ik dacht even dat jij op deze post had gereageerd haha
Ik vond het alleen maar leuk omdat het in mijn stad speelt maar als dat niet zo was dan was ik alweer afgehaakt.
Klopt! Maar ook zo fout want wij zeggen: kennemerstraatweg met de klemtoon op de straat en zij spraken dat echt debiel uit. Net als: in Emmakwartier. Het is “het Emmakwartier”. Maar de omgevingsplaatjes waren wel grappig dus ik lijk die andere 2 afleveringen ook nog wel
ik heb gisteren naar when we first met gekeken. heerlijke feel good movie.
Kijkt er nog iemand Baby?
Ga straks beginnen. Wat vind je er van ?
Oeh lijkt me wel leuk! Ga dit weekend denk ik een poging wagen
Homeland, the bodyguard, shooter, daredevil, the punisher.
Heb gister de eerste aflevering gekeken, ben echt positief verrast! Mooi gefilmd, fijn ritme en goed geacteerd. Ben benieuwd naar de rest van de afleveringen.
Ik ben bij aflevering 4 ergens, ben van plan vandaag verder te kijken! Ik ben benieuwd waar het allemaal toe gaat leiden.
Ik ben, na een hele tijd te zijn afgehaakt, verder gegaan met Peaky Blinders. Zit nu in seizoen 3. En ik moet zeggen, zit er weer helemaal in. Helpt soms wel even een break te nemen.
Spoiler seizoen 3
OMG, Grace gewoon dood in de derde aflevering, poor Thomas. Moest er echt even van bijkomen. Ze waren eindelijk samen.
Vind je? Ik vind het echt saaaai. Er zit helemaal geen spanning in? Ik heb wel al 3 afleveringen gekeken omdat ik benieuwd ben naar waar de serie nou uiteindelijk over gaat? En 't zijn toch maar 6 afleveringen dus ja ach, kijk het wel af.
Ik vond baby ook echt niet boeiend eigenlijk
Dankjewel voor de aanraders
Ik ben nu aan Grace and Frankie begonnen naar aanleiding van de lijst met series die iedereen gezien moet hebben van @vitaminwater, maar ik heb deze twee aan mijn lijstje toegevoegd!
Leuk!
Travelers is misschien leuk?