Ik hoor alleen maar goede dingen over Bodyguard dus daar ben ik net aan begonnen. Vond het begin van de eerste aflevering wel sterk maar daarna niet zo, is het de moeite om door te kijken als ik aflevering 1 niet helemaal pakkend vind?
Realistischer dan elite haha? Dat vind ik dus totaal niet haha
Ik weet niet meer wie Travellers aanraadde, maar ik ben je dankbaar! Ik vind het echt een spannende serie.
Ik ben begonnen met la casa de papel. Ik heb 3 afleveringen gezien, maar het pakt me nog niet echt. Word het nog spannender?
Heeft iemand hier wel eens the good witch gekeken? ik heb nu 5 afleveringen gezien en ik vind het zo vaag, en toch blijf ik kijken
Ik vind dit zoân fijne serie!
Ik ben pas aan het begin, maar moet die Cassie de hele tijd zo misterieus en âknowingâ kijken? ik vind het soms een beetje overdreven omdat ze ook al vage antwoorden geeft op mensen hun vragen. Maar misschien wen ik hier nog aan
Nee niet echt. Of nou ja misschien wel, maar er komt ook weer een spanningsdip. Dus als het je nu niet echt pakt zou ik gewoon stoppen.
Ja vind ik wel
Nee
Ik heb dit weekend Timeless seizoen 1 gekeken en man, ik ben helemaal verslaafd eraan Hopelijk komt seizoen 2 snel op Netflix.
Net âThe Christmas Chroniclesâ gekeken en ik vond hem zoooo leuk. (Een van de producers is Chris Columbus, hij heeft ook aan een aantal Harry Potter films meegewerkt)
La Casa de Papel was echt mijn favoriete serie. Eerste 2 afleveringen moest ik inderdaad ook inkomen door de taal etc, maar daarna keek ik hem in een ruk uit. Misschien nog een aflevering proberen en anders een andere serie zoeken
Wanderlust is zoooo saai, ik kom er haast niet doorheen.
Maar waarom ik hier eigenlijk kwam, ik las vandaag dat het nieuwe seizoen van black mirror eind december uitkomt! Ik hoop dat het klopt. Zin in.
Ik ga het zo nog een keer proberen. Ik hoop dat het leuker word!
Weer even over Peaky Blinders
Spoiler Peaky Blinders, S4, E3
Polly!!! Kan niet geloven dat ze zomaar Thomas wil opgeven, de trut!
Ik vind de Nederlandse versie van suspects zo leuk! Weet iemand toevallig of er een derde seizoen bij komt?
Ooomggg Black Mirror is echt mijn favoriete serie! Woah zin in
Jeeeeej, Black Mirror!
Ja! Ik vond het echt heel goed. Vooral The gal who got rattled. Die laatste vond ik het minste.
Ik heb daarna ook gelijk True Grit gekeken echt ik hou zo van de Coen Brothers.