Series & Netflix

Ik heb net baby uitgekeken! Vermakelijke serie, maar niet perse een heel goed verhaal

1 like

Net klaat met Bodyguard, loooooved it. Onvoorspelbaar tot het eind en dikke vette crush op David.

5 likes

Iemand die hier the Ranch kijkt? Ik ben net begonnen aan de nieuwe afleveringen, maar er gebeuren allemaal dingen die ik echt niet zag aankomen zeg…

De nieuwe Mówgli film staat op Netflix! Heb 'm vanmiddag gekeken… mooi gemaakt maar wel heel anders dan de vorige

2 likes

Ik heb hem ook gezien vanmorgen, vond er niet veel aan.
Ik miste de gezellige liedjes en vond het saai.
Wel mooi gemaakt.

Vind zo gek dat er twee zijn die op elkaar lijken? Jungle Book vond ik toch echt mooier. En Disney, sowieso pluspunt.

Ik ga hem nu kijken, maar ben idd bang dat ie tegenvalt want ben groot fan van Disney en disneyliedjes.

1 like

Kijken hier nog meer mensen naar great news? Ik ben de serie aan het bingen en kom vaak niet meer bij van het lachen!

Hierdoor ging ik even die acteur googlen maar hij speelt dus ook Robb Stark in GOT. Nooit herkend haha :scream:

Neeee same, pas toen iemand het hier zei! Heerlijke vent.

Mowgli gezien. Moest zelfs bijna huilen. Vond hem niet eens zo slecht. Al vind ik de andere film wel beter.

Toen ik Robb Stark zag staan ben ik meteen weer terug gegaan naar Netflix. Denk dat ik vandaag met dit weer lekker binnen blijf en ga bingewatchen.

Heb mowgli ook gezien, heel mooi gemaakt!

Ik vind de bakshow Nailed It echt super leuk, en er is nu een holiday seizoen!:grin:

Moest wel even wennen aan Jacque Torres, wat is hij enorm afgevallen joh, hij ziet er echt uit als een heel ander persoon!

2 likes

Heb net Outlaw King gekeken, nadat de trailer ervoor een keer voorbij kwam op Netflix. Vond het een toffe film, ook fijn dat het een stom meer historically accurate is dan bijvoorbeeld Bravebeart (die wel eens de minst accurate film over de Schotse geschiedenis ooit genoemd wordt haha). En Chris Pine was zeker niet vervelend om naar te kijken.

En nu wil ik nog 2489436 films over de geschiedenis van Schotland kijken. Iemand nog tips? Ik ben al van plan naar Mary Queen of Scots te gaan wanneer die uitkomt. Outlander ben ik mee bezig ;p

Iemand al begonnen met het nieuwe Frontier seizoen?

Ik ben eraan begonnen, maar het kan me niet echt boeien. Waarom dat is, weet ik niet zo goed. Teveel gepraat? Teveel gepalaverd?

Vind de actie/vechtscenes zooo raar gefilmd, lijkt net een parodie af en toe? Ik vond het eerst zo vet, dus ik hoop dat het nog leuk wordt

@Insouciance maar Reign is (voor zover ik gelezen + gezien heb) niet echt accuraat. Wel vermakelijk. O en het speelt zich grotendeels af in Frankrijk, haha.

2 likes

Ik vind the hook-up plan/ plan de coeur echt heel leuk!

Ah klinkt leuk! Was nog op zoek naar zoiets, vanavond proberen :smiley:

1 like